Capitolul 15

7.3K 537 2
                                    

Deschise usor ochii, buzele ii erau uscate si palide, unde se afla ? Se uita imprejur, pereti albi, o masuta langa unul dintre pereti , iar ea se afla intr-un pat. Incerca sa miste mana, dar o intepatura o facu sa renunte. O perfuzie. Unde sunt ?

Usa salonului se deschise, o doamna intr-un halat alb intrand.

-Cum te simti, drága mea?

-Bine, cred, unde ma aflu?

-Esti la spital, aseara ai lesinat, iar prietena ta a chemat salvarea.

Incerca sa-si aminteasca. Vorbea cu Mia in timp ce-si strangea bagajul. Apoi firul s-a intrerupt.

-Ce am patit ?

-Ai facut o cadere de calciu, iar sitemul tau inimunitar éra deja slabit, asadar ai ajuns aici.

-Spre seara te vom externa, dar va trebui sa iei un tratament.

-Bine! Multumesc!

***

-Trebuie sa mananci, supa e delicioasa! Incerca prietena ei sa o convinga.

-Nu mi-e foame. O sa mananc mai tárziu, promit. Acum, spune-mi ce ai facut cu interviul de angajare.

-L-am luat, dar nu cred ca voi accepta jobul.

-De ce ?

-Cand am fost la interviu, nu am stiut unde si pentru cine aveam sa lucrez, in caz ca aveam sa o fac.

-Si care e problema?

-...pai, ar trebui sa lucrez pentru Hotelul White, ca manager .

-Mia, tu nu trebuie sa renunti la un asemenea job doar pentru ca am eu o problema cu Aiden.

-Sigur nu te deranjează ?

-Sigur, in plus, stii ca eu voi fi plecata  ceva timp .

-Inca nu inteleg de ce vrei sa pleci.

-Nici eu nu stiu, pur si simplu voi pleca, imi voi cauta de munca, apoi vad eu ... Katia se va casatori cu Andreas , tu ai un serviciu, dar eu nu am absolut nimic.

-Poti cauta si aici !

-Va fi greu , din cauza lui Aiden .

-Promit ca má voi intoarce, in plus, má puteti vizita, New Yorkul nu e asa departe . Spuse zambind.

-Macar nu mai pleci din tara.

***

Avea totul planuit, ori va fi cel mai mare regret al vietii ei, nu ca nu ar fi avut destule, ori va fi o amintire frumoasa.

Maine seara avea sa plece, avea sa inceapa o noua etapa in viata ei.

Lua telefonul si incepu sa tasteze.

"Esti acasa deseara ?" Il trimise, nu mai avuse niciun contact cu el de vreo saptamana, o sunase, dar ii respingea apelurile, mesajele le stergea fara sa le citeasca..intr-un cuvant, il evita.

"De ce ?" Fu raspunsul pe care-l primii.

"Vreau sa ne vedem ca sa vorbim."

"Ok, te astept la mine, 48 Red Street"

"Ok! "

***

Acele cesului se aflau deaspura orei 7:00. Lua cheile, inchise locuinta si pleca.

***

Ore despre ce vrea sa vorbim ? E 19:45, va veni ? Fu sustras din starea contemplativa de catre un ciocanit.

Deschise.

-Buna, pot sa intru ?

-Da, ce vrei sa bei ?

-Ai vin rosu?

-Da, fa-te comoda pana-l aduc.

Če e cu ea de vrea sa bea alcool, ma asteptam sa ceara suc de mere, cum o făcea de obicei .

Se întoarsă cu doua pahare si cu sticla . O gasii stand cu fata spre geamul de sticla ce te lasa sa descoperi panorama orasului . Rochia mov i se mula pe corp perfect, evidentiand fiecare curba a acestuia. Spatele gol părea asa catifelat, iar din cauza sau mai bine spus, datorita lungimii acesteia, picioarele frumos sculptate erau expuse destul de mult . Parul ii era prins intr-un coc dezordonat, dar care emana eleganta .

-E superb, spuse aceasta, neintorcandu-se.  

-Stiu, de-asta am si cumpătat apartamentul . Locuinta lui Aiden se afla intr-una dintre cele mai scumpe zone ale L.A.ului, la etajul 9, avea trei camere, doua bai, o bucătărie pe care nu prea o folosea nimeni si un living ce era construit din sticla.

-Poftim, spuse bărbatul inmanamdu-i paharul cu licoarea rosie.

-Multumesc !

-Despre ce voiai sa vorbim ? O întreba bărbatul.

Duse paharul la nivelul buzelor si lua o inghititura mica, parca facandu-si curaj pentru ce avea sa faca.

Se uita in ochii lui.

-Accept propunerea!

---------------------------

Acum l-am scris, stiu ca am zis ca va fi mai lung, dar aveam doua optiuni, ori postez abea sambata viitoare si-l fac mai lung, sau acum o parte, iar cealalta atunci . Sper sa fie ok. Va pup ! 

"Holul faimei "Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum