Intra in garsoniera sa, își dezbrăca geaca de piele, o puse in cuier, apoi pasii din micul hol in sufrageria ei, care purta si rolul dormitorului. Puse plicurile pe masa, după care se așeza pe canapea si începu să-și maseze tâmplele. Trecuse o luna de când se mutase singura, își găsise de munca, era antagonista in diverse spectacole, își permitea sa se întrețină singura, nu avea viata la care visa si nici nu mai era preocupata de acest aspect.
***
După ce se calma puțin , lua un pahar si-și turna whiskey, nu-i pasa ca era așa dimineața. Nu înțelegea nimic. Vine, accepta propunerea, apoi pleacă si ii lăsa un bilet in care nega tot ce s-a intamplat, dar in care ii lăsa si un mister, care era "sintagma corecta"?
Ce trebuia sa facă?! Sa meargă după ea si să-și calce in picioare demnitatea sau sa-si pastreze " integritatea"?
Primele zile trecuseră exact cum se evaporau si secundele, nu il interesa nimic, dar hotărâse, in cele din urma, s-o confrunte. Nu mai trecuse pe la teatru din acest motiv, dar când o făcu, avu un soc, ea demisionase, nimic nu o mai putea retine, nici macar rugămințile celorlalți angajați.
***
-Frate, mai e puțin pana la nunta lui Andreas, trebuie sa mergem sa le luam si noi un cadou, spuse J.
-Du-te tu si alege ceva, am de munca, spuse Aiden, in timp e tasta de zor pe laptopul sau.
-Offf...mâine sper ca vii la ziua Ellei.
-Da, o sa vin.
-Auzi, ea sa vina la nunta, ce vei face?
-Nimic, nu mai am nicio legătură cu ea. A ales, din nou.
-Dar inca tii la ea, nu?
-Știi ca si sentimentele pot fi șterse, asemenea unei geam murdar.
-Dar uneori mai raman si pete pe geam.
-Ma rog, hai, lasa-ma ca am treaba.
***
Începu sa deschidă plicurile, intr-unul se regăsea o invitație la un eveniment monden, își recuperse din faima, dar unii inca o catalogau ca exa lui Aiden White. In celalalt se afla invitația la nunta Katiei, desi vorbea des atât cu Katia, cat si cu Mia le ducea dorul rău. Katia era foarte fericita, își alesese rochia, florile etc. Mia se plângea mereu de noul ei rival, Aiden ii predase toată "puterea" peste hotelul din L.A., ea era responsabila. Avusese câteva întâlniri neplăcute cu Hagen Black, directorul hotelurilor Black. Era un bărbat de 33 de ani, arata ca un model, avea un corp bine sculptat, dar o inima de gheata si un caracter pe care ea il cataloga drept " al unui troglodit". Nu se puteau suferi.
Deschise si ultimele envelope in care erau prezente doar facturi.
***
Ziua trecuse atât de repede, avusese o reprezentatie care decursese perfect, lumea venea si ii aducea flori, era de apreciat, cei din Înaltă Societate nu obișnuiesc sa fie atât de amabili. Ajunse acasă, făcu un dus, apoi se așeza in poziție turceasca in fata televizorului. Mai bine nu-l mai deschidea .
"Se pare ca burlacul Aiden White a trecut peste fosta lui prietena, noaptea trecuta a fost surprins la o petrecere, in compania fratelui sau si a mai multor prieteni. Ceea ce ne atrage atenția este tanara roșcată care-l îmbrățișa si era afectuoasa fata de el pe durata întregii seri. Se pare ca tânărul miliardar nu avut nicio problema, dimpotrivă."
Ce ușor trecuse peste, a reușit ce si-a propus, a facut-o ca sa se răzbune. Asta va făcea si ea, va trece peste, daca a mai avut vreun gram de îndoială, acum s-a dizolvat, va încheia definitiv acest capitol al cărții ei.
***
Deschise usa restaurantului si intra, telefonul începu sa sune. Era ora prânzului, se antrenase, iar acum avea o bine meritata pauza înainte de spectacolul din seara asta. Ori Mia, ori Katia o sunau de obicei la ora asta, știind ca are pauza. In timp ce cotrobăia prin geanta se izbii de cineva.
-Scuze, nu am vrut, imi căutăm telefonul.
-Nu-i nimic, ii răspunse cealaltă persoana.
Când se uitară unul la celalalt, avură un soc.
-Tu?! Spuseră in același timp.
***
Special pentru my bff, care mi-a făcut prajitura! Acum suntem chit! Ps. Asta se cheamă șantaj!! :)))
CITEȘTI
"Holul faimei "
RomanceDescrierea povestii va pleca de la urmatorul citat :"Spui că iubești ploaia, dar folosești umbrela când mergi prin ea. Spui că iubești soarele, dar cauți umbra când strălucește. Spui că iubești vântul, dar închizi fereastra când bate. De aceea sunt...