Pasii cu gratie pe coridorul lung, tocurile provocau niste sunete ce faceau ca toate privirile sa fie atintite asupra ei. Se opri in fata usii pe care scria cu majuscula "Aiden White". Batu de doua ori, dupa care un "Intra!" gros se auzi. Isi scutura de scame fusta, isi ajusta decolteul, apoi intra.
- Buna ziua, Aiden!
-Buna, Mia! Ce faci?
-Bine, multumesc! Tu?
-Hm, viata merge inainte, sa zicem. Ia loc, te rog!
-Multumesc!
-Poftim, spuse si-i intinse mapa pe care o tinea in mana.
Barbatul o analiza, apoi ii mai adresa cateva intrebari.
-Ei bine, felicitari, am decis ca acest hotel sa-ti revina in custodie, sper sa nu ma dezamagesti! ii spuse zambind cald.
-Adica nu o sa fiu doar Manager?
-Nu, tu te vei ocupa de acest hotel in intregime, sa zicem ca vei fi Managerul general, directorul.
-Multumesc, nu te voi dezamagi!
-Ok, acum nu te mai retin, maine vino sa-ti revendici biroul.
Se ridica de pe scaun, apoi se indrepta spre usa, atinse usor manerul de metal si deschise usa.
-Mia, prietena ta ce face?
Fata se astepta sa primeasca o asemenea intrebare, fu suprinsa ca nu o primi, dar se pare ca niciodata nu-i prea tarziu.
-S-a mutat, e bine, spuse, apoi iesi din biroul lui Aiden White.
***
Trecuse o saptamana de cand isi incepuse activitatea, isi decorase biroul, incepusa sa cunoasca fiecare membru al hotelului, de la menajere pana la bucatari, ba chiar, era buna prietena cu Caleb, cheful restaurantului, care deseori ii trimitea cate ceva de mancat in birou, din cauza ca aceasta obisnuia sa sara peste mese. Caleb era un spaniol de vreo 40 de ani, care se mutase in State de douazeci de ani. Era casatorit si avea 2 fetite gemene care au 17 ani.
Peste doua ore, Mia avea sa-l reprezinte pe Aiden la o intrunire a patronilor ce detin hoteluri de 5 stele. Intrunirea are sa se tina in hotelul unuia dintre membrii acestei asociatii.
Isi aleasa o tinuta lejera, dar stilata, cine a spus ca femeile de afaceri trebuie sa se imbrace numai in negru sau in tinute sobre?! In prima zi a zis sa se supuna normelor, dar acum este hotarata sa demonstreze ca tinuta nu reflecta gradul de inteligenta pe care cineva il are. Isi imbraca perechea de blugi usor taiati, un maieu alb, o camasa albastra peste, o pereche de stilletto roz, o geanta Prada neagra si un sacou asortat. Lua dosarul de pe masa si pleca spre Hotelul Black. "Black" si "White", era surprinsa de antiteza.
***
"Nu mi se poate intampla asta!" isi spuse, era in intarziere, era asa de aglomerat, iar taximetristul nu gasea nicio ruta care sa fie libera la ora aceasa, 4:45. Trebuia sa fie acolo la 5, dar mai avea cel putin 30 de minute pana la destinație.
Când pașii in clădire, ceasul indica ora 5:10, o întreba pe secretara unde se tine ședință, apoi se îndrepta spre sala respectiva. Batu o data, după care intra.
-Imi cer scuze ca am întârziat, il reprezint pe Aiden White. Toate privirile erau asupra ei. Sala era populata numai de masculi, nici măcar o femeie.
-Te scuzam, ne-am obișnuit cu blondele, ele mereu sunt in întârziere, spuse bărbatul iar ceilalți începură sa rada.
-Pardon?! Spuse revoltata.
-Hagen, nu fi rău cu biata fata, il mustra un bărbat cam de 5o de ani.
-Va mulțumesc, dar imi pot lua apărarea si singura, am întârziat din cauza aglomerației. Ma pot așeza? întreba cu tupeu.
-Ești sigura ca nu ai greșit încăperea? Completa Hagen.
-Sunt absolut convinsa, nu-s una dintre fostele tale blonde cu jumătate de creier de maimuță cu care ma confuzi!
-Dar te îmbraci ca ele! Spuse răzând.
-Domnilor, putem reveni la discuție ? Întreba un alt bărbat.
-Da, răspunse fata.
Discuția fu una plina de tensiune si împroșcări subtile intre cei doi, niciodată nu se puneau de acord asupra vreunei teme, erau ca pisica si șoarecele.
Bărbații începură sa iasă pe rand, iar Mia ramase ultima, inca strangandu-si dosarele si foile.
-Si cum ai ajuns tu sa-l reprezinți pe Aiden? Trebuie sa ai ceva calități ca să-l impresioneazi!
-Ma scuzi?! Crezi ca o femeie nu poate obține ceva fara a-si deschide picioarele?
-Hm...nu stiu, spuse ironic.
-Știi ceva, te-am suportat destul in astea doua ore, o zi plăcută sa ai, domnule Misogin! După care ieși din încăpere.
"Ce femeie! Își spuse Hagen Black" Nu numai ca era frumoasă, blonda, ochii verzi, înaltă si slaba, dar si cu un caracter ce-l calca pe bătături .
-------
Stiu, este scurt, dar sunt destul de obosita si cheful si inspirația m-au parasit! Ps: Imi place mult de Mia, cred ca are puțin din caracterul meu...si poate va regăsiți si voi! Aștept păreri ! Va pup ! :*
CITEȘTI
"Holul faimei "
RomanceDescrierea povestii va pleca de la urmatorul citat :"Spui că iubești ploaia, dar folosești umbrela când mergi prin ea. Spui că iubești soarele, dar cauți umbra când strălucește. Spui că iubești vântul, dar închizi fereastra când bate. De aceea sunt...