22

8.9K 401 21
                                    

Ege'den

Yağmuru sevdiğini biliyordum. Sağanak yağmur yağdığı zamanları da kulaklığı takıp, kapüşonlusunu kafasına geçirip sokaklarda gezindiğini de. Elimde şemsiyeyle birlikte telefonuma gelen GSP bildiriminin olduğu yere doğru koşuyordum. İki saatten beri ona ulaşmaya çalışıyordum. İşte oradaydı. Düşüncelerini susturmak için son ses açtığı müziği ve yağmur eşliğinde kulaklıklarından fışkıran müziği. Masum güzelliğine hayrandım her zaman. Evet beyler, maalesef sizin taş hatunlar için nasıl yandığınızı ama içi güzel kadınları hep üzdüğünüzü biliyorum. Acı ama gerçek. Bazen hemcinslerimden tiksiniyorum. Sırf bir uzvu var diye övünen aptal, kendisini taş hatunlara layık gören iğrenç erkekler topluluğu.Biliyor musunuz? Ben hiçbir zaman onunla sevişmeyi hayal etmedim. Sıcak tenlerimizin birbirine değmesi benim için bir anlam ifade etmiyordu. Onunla masum hayaller kurdum. Büyük ihtimalle hemcinslerim ergenlikleriden dolayı ya da yetişkenken bile olan aşırı testesteronlarından dolayı hep kafayı sevişmeye koymuşlardır. Ama ben, onunla birlikte evimizin içindeki çadırın içerisinde harry potter izlemeyi hayal etmiştim.  Ya da eve geldiğimde müziğiyle kaybolan hatunumun kulağındakinden bir parça tat almayı. Yağmur damlalarının çıkardığı sesle yanı başında bittim. kapüşonumu çıkardım ve biraz ıslanan saçlarımı karıştırdım. Şemsiyeyle yağmurdan korunmaya başladığında artık ıslanmadığını anladı ve kafasını yavaşça kaldırdı. Gülümsedim, yanağımdaki çukurun oluşacağını bilerek hem de. Yıllardan beri ilk kez gülümsemiştim belki de. "Artık yağmurun altında sevgilinizle yürüyebilirsiniz güzelim." Afallamıştı,afallamasına karşılık şemsiyemi kapattım ve yere koydum. "Yağmurun altında ıslanaraktı, değil mi? Çok kusura bakma sevgilim." Hala bana bakıyordu. Kollarımı kocamanından açtım ve kuşumun içeride ısınmasını sağladım. "Kalp sesini duyabiliyorum." diyebildi sadece. "Ve çok hızlı atıyor." kafasını yukarıya kaldırdı. Gözlerinin maviliğinde kayboldum. "Bir diğer hayalim neydi, biliyor musun?" Hiçbir şey yokmuş gibi davranması hoşuma gitmişti. "Eve gidince sevgilimin ıslak saçlarıyla oynamaktı." Ahh hayıır şşşşşşşş sen bir ergensin ve hormonlarına sahip çık.Dudak büzdüm. "Onu maalesef şuan yapamıyoruz güzelim. Ama konserimiz var, ister misiniz?" Kollarımdan ayrıldı, yürümeye başladı. "Hayaller tek kişiliktir, bazen bir ikincisi gelebilir ama müziklerde herkes kendi evrenindedir psikopat!" Sesi yağmurla sokakta yankılanıyordu. "O zaman psikopatla güzelin hikayesine şimdilik ara mı veriyoruz?"  Arkasını döndü ve öyle adımlamaya başladı. "Aradan sonra sonsuzluğa doğru bir masal gidecek ama her şeyin bir sonu vardır!Öyleyse, masallar da son bulur, ama çocuk masallarının nedense sonsuz olduğu söylenir. Bu bir kandırmaca mısır Ege? Masallar da bir gün biter ve çocuk o zaman çocuk değildir. Masallar  da bir gün biter eğer o çocuk hala çocuksa masalların yalnız çocuklar için olmadığını anlayamaz. Biten her şey yetişkinlerindir ve sonsuzluğa doğru giden masallar ancak çocuklara verilebilir." 

~~ Mezuniyet için kendime bir lakap bulmam lazım? 



Hacker || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin