34

5K 249 5
                                    

Aras
Küçük çocuk her şeyi hatırlıyordu. Hasta kardeşlerini ziyarete diye Ceyda'yla birlikte çıkıp nasıl bırakıldıklarını. Yeni insanların da ailesi olmadığını. Lakin kardeşini böyle inandırmak zorundalardı. Küçük kız kardeşinin elini tuttu ve uzunca bir yolculuğa koyuldular. Artık onun da bir arabadan yatağı vardı. Fakat çocuk kardeşini her türlü korumak için bırakıldıkları gün yemin etmişti, ve küçücük bir çocuk nasıl bir babadan daha fazla koruyucu olacaksa o kadar koruyucu olacaktı. Nasıl üvey olduklarının hissini hissettirmemek için kardeşine bir baba gibi davranmaya ant içmişti. O andan itibaren mavi gözlü o çocuk artık birer yetişkin gibiydi.
**
"Alo Cafer abi siz kontrol ediyordunuz değil mi"
"Evet biz izliyoruz da, bu çocuk pek tekin değil"
"Neyden bahsediyorsun Cafer abi?"
"Geceleri evinden çıktıktan iki sokak ötede çekmeye gidiyor"
Elimdeki sigarayı söndürdüm ve kültablaya koydum.
"Teşekkürler Cafer abi biz hallederiz"
"Fotoğraflarını da çekeyim mi?"
"Çek sen çek."
"Tamam hadi iyi geceler"
"Size de.."
Birkaç dakika sonra whatsappıma gelen fotoğraflarla şok olmuştum. Bir yolunu bulup vazgeçirmeliydim
**
(İki gün sonra)
"Abi bu çocuk bırakmıyor sen bi hallediver"
"Hallederiz biz hadi gö-"
"Dur dur bir yere gidiyor"
Hışırtı sesleri*
"Abi çocuk pavyona girdi izliyeyim mi?"
"İzle sen izle, Ayla'yı da al damsız almazlar şimdi."
"Ayla! Gel! İşimiz var!Abi giriyim bekle"
Hışırtı sesleri*
"Etrafa bakındım da kırmızı dar elbiseli sarışın bir kadınla baya yakınlar. Dans ediyorlar."
Sessizlik*
Şarkı sesleri*
"İçeri geçiyorlar daha izliyeyim mi?"
"Gerek yok sağol."
"Ne demek her zaman "

Hacker || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin