Aras"Dinle lan beni!?" Kardeşimin yüzüne baktım. Koltuğa gitmemesi için bağlattırmıştım.kızarmış yüzü,bana nefretle bakıyordu "Bak sevgilinin olması onunla aranızın açık olması ve ileride barışacak olacağınızı biliyorum şimdiden tedbirimi alıyorum. Yarın,okula gideceksin ve o herifle bir daha görüşmeyeceksiniz! Korumaların da çıkışta seni karşılayacak."Yere tükürdüm ve sert adımlarla hızlıca mutfağa geçtim. Kutudan bantlanmış telefonunu açmadan önce yüzüme maske geçirdim ve bir şal aldım. Sesimi değiştirmek içindi. "Pars, sevgilini yarın okulda görebileceksin ancak eğer yaklaşırsan bir daha göremezsin." Hızlı hızlı gelen Mesajlar cabasıydı
Pars: Senin anneni sikerim
Pars: bırak sevgilimi
Pars: ne işin var benimle
Pars: neden yaklaşamazmışım he söylesene
"Çünkü ben öyle istiyorum." Dedim ve telefonu eski sessiz karanlık ortamına bıraktım.
**
Ertesi gün
"Kızım yesene bir şeyler" Sinirle elimdeki kaşığı zorla kardeşime yedirmeye çalışıyordum. "Yemeyeceğimi söylemiştim." Dedi ve odasına kapanmaya gitti. İki saat sonra ben de kapısına özür dilemeye gittim fakat açmayıp ses çıkarmayınca kapıyı kırmak zorunda kaldım. Açtığımda karşımdakine inanamadım. Aynanın karşısında bağdaş kurmuş etrafına mumlar yakmış yüzünde de koyu bir makyaj ve ruju korkunç şekilde kullanan bir kardeşim vardı. Ağlamaktan yüzü kızarmış,yüzünde nötr bir ifade vardı. Korkmaya başlamıştım. "B-ben özür dilerim. S-sadece seni korumaya çalışıyordum." Sakince aynanın başından kalktı ve yavaşça yanıma yanaştı. "Neden yaptın bunu bana?" Gözlerimi yeşilinden alamıyordum. "Seni korumaya çalışıyordum." Burnunu koluna sildi, gözleri dolmayan başladı. "Neyden? NEYDEN BENİ KORUMAYA ÇALIŞIYORDUN AÇIKÇA BELİRTSENE!" Askeri mimiksiz ifademi terlemiş yüz ifadesinden korumaya çalışıyordum. Sesimi yükseltmeye başladım. "SENİ O KAFASI HAVALARDA OLAN ZENGİN PİÇİNDEN KORUMAYA ÇALIŞIYORDUM! SİKTİĞİMİN HERİFİ HER AKŞAM KAFAYI ÇEKİYOR ANLASANA!" yüzümü incelemeye devam ederken sesi kısılmış bir biçimde "ne?" Diye sordu sadece. "Her gün ama her gün izletiyordum o adamı. Çektiği için de yardımcı olmaya çalıştım ama ibne herif yardımımıza devam ettirmek yerine pavyonda bir sürtükle arka odalara gittiği haberini aldım Ceyda!" Küçük kardeşimin gözlerinin dolduğunu fark ettiğimde gelip bana sarıldı. Dudaklarından "özür dilerim" nidaları çınladı. Ayrıldığımızda harap bir halde "beni başka okula yazdırır mısın abi" diye rica etti. Ben de abilik görevi olarak kafa salladım. "Yazdırırız abicim, yazdırırız"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker || Texting
Kısa Hikaye(Tamamlandı)05**:Gülme, çok güzel gülüyorsun. 05**: Şaşırma, seni dikizlemiyorum. 05**: Kameradan diyorum, ne güzel çıkıyorsun. Engellendi.