27

6.4K 335 21
                                    

Pars

Ceydamı bıraktıktan sonra içimde bir his oluştu. Hani siz de belki bilirsiniz, bazen içinizde bir his oluşur, böyle çok farklıdır. Sanki içiniz büzülmüş, buruşmuş o mayhoşlukla hayata devam edeceksinizdir.Hani içmişsinizdir biraz ama kafanız güzel de değildir, içinizde onunla birlikte anlatılamayacak kadar garip bir his oluşur. Kafanız güzelmiş gibi hissedersiniz, ama değildir. O yaptığınız günahların vicdanı da oturur içinize, belki de bu kadar şeyi kaldıramayıp kalbiniz sıkışır. İşte, böyle bir his oturdu içime. Sanki kötü bir şey olacakmış gibi.Ayaklarımı bu sefer ceydamı bıraktığım yere çevirdim, o his gitsin diye de kulaklığımı taktım kulağıma. Yavaş yavaş geldiğimi hissettiğimde başımı ayaklarımdan kaldırdım, ve ceydanın hala orada olduğunu gördüm. Kaşlarımı çattım ve oraya bir yere saklanarak onu izledim.Yaklaşık bir otuz saniye sonra birisini gördüm uzaktan, ona doğru gidiyordu. Sonra sarıldılar ve yan yana oturdular, ceydam başkasının elini tuttu. Olamazdı, bu gördüğüm halüsinasyondu. Gözlerimin dolmaya başladığını hissettiğimde elime telefonu aldım ve Ceyda'yı engelledim. Ayaklarımı eve doğru tekrar çevirdiğimde göz yaşlarımı serbest bıraktım. Bu kız böyle değildi,ben bunu böyle tanımadım. Ne oldu da değişti böyle? Sanırım fazla sevgime alıştı, hoşuna gitti. Haklı, bir tek onun olamam. Başkaları da var hayatında.

Hacker || TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin