Değişik yerleri gezmeyi sevdiğimiz için internette dolaşırken kız arkadaşlarımla beraber bir yer bulduk. Haberde şöyle yazıyordu:
" ÇİKOLATA YEMEYE GİDEN GENÇLER DÖNEMİYOR".
Haberi okuduktan sonra bizler de değişik bir yerde tatil aradığımız için üç kız arkadaş yola koyulduk. Burası gerçekten Heryeri Çikolata kaplı olan biryerdi.
Haberi okurken en dikkatimi çeken olay ; çikolata yiyen gençlerin dönüşmesiydi ve şöyle yazıyordu:
" Çikolata yiyen gençler dönüşüyor."
Burada kimse yoktu kız arkadaşım merak etti ve biraz ilerde duran Çikolatadan ısırdı. Sanki ;hepimiz belamızı arıyormuşcasına bir felaket arıyorduk. Zaten burayada sırf; merakımızın esirliğinden gelmiştik, "başımıza gelecek vardı."
Hiç bir şey olmamıştı fakat biz diğer kız arkadaşımla yemeye korktuk, Burada; kalmak için yer arıyorduk.
_ İmdattt, imdatt yardım edin.
Diye bir ses duydum bu ses kız arkadaşımın sesiydi, Hemen yanına koştuğumuzda gördüğüm şey inanılmaz korkunçtu. Ağzıyla burnu yer değiştiriyor, kafasının içerisinde garip şeyler çıkıyor. Bir anda heryeri bir yaratağa dönüştü. Koştuk, koştuk , ağlayarak oradan uzaklaştık. " içimden şöyle diyordum
" sonunda belamızı bulduk."Kızarkadaşım bir anda kayboldu, karnımız çok acıkmıştı paralarımızı kaçarken düşürdük. Ne yapacağımızı bilmiyorduk, ilerde bir zarf gördüm. Zarfı heyecanla açtım ve zarfın içesininde şöyle yazıyordu. Kendi kendime söyleniyordum
" hem bu kadar korkak olup, hem nasıl böyle bir yere gelmiştik."" Bu zarfı açtıysanız yaşama şansınız var. Buradan sadece bir kişi sağ çıkacak.Şurada yazan sözcükleri söyleyin ve burada ki çikolata sihirini bozarak dönüşmekten kurtulun."
Bunu; yapamazdım arkadaşımı ölüme bırakamazdım,Ölmeyi göze alarak bir çikolata yedim ve zarfı arkadaşıma vererek dönüşmeyi bekledim. Arkadaşım sözcükleri okudu ve kayboldu. "Sanki arkadaşım uçtu böyle bir kaybolmak olamaz yahu.."
Ölümü beklemek nasıl birşey biliyormusunuz?
Bir canavar olarak yaşamı sürdürmek yada bilemiyorum ama ben şuan ölümü bekliyorum. Aradan zaman geçti değişmedim,Yürümeye başladım, burada evler bile çikolatadandı burası çok güzeldi, biraz ileride bir sürü canavar topluluğu gördüm eminim ben de birazdan onlara dönüşecektim yanlarına doğru gittim. Zaten başıma daha ne felaket gelebilir diye düşündüm.
Bir anda ; kafama bir ağrı girdi bayılmışım uyandığımda burada kokmus cesetler vardı, burası çok kötü kokuyordu. Burada koku okadar yakından geliyorduki bu koku benden geliyordu.
Ölmüş olan bir hayvanın bedenine girmiştim ve yaşamıma artık bu şekil de devam edecektim. Diğer kız arkadaşıma ne oldu bilmiyordum.
Bu kötü kokuların arasında insanların konuşma seslerini duyabiliyordum.
_ Esra, Esra zarf yalanmış , burada iki dönüşüm varmış birisi yaratık olarak, birisi ölmüş hayvanların bedenlerine hapis olarak. Sesi çok derinden geliyordu.
" Kandırılmıştık ve burada yaşamaya devam ettik.
"Sonunda Belamızı bulmuştuk."
2
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLU
FantasíaBurada bulunan; Tüm Fantastik Hikayeler benim kalemime ait. Bu kitap benim için; çok önemli ilk burada yazdığım kitap. Kendi yazdığım; "hikayeleri okuduğum, "Edebiyat üzerine ve Yaşamımla alakalı ve bir çok içeriğe sahip olacak, bir YouTub...