Babam Uzaylı Çıktı

84 1 0
                                    

Bazı gerçekler insanı her ne kadar üzsede ortaya çıkar.

Gençken insanlar çok hata yapıyor annem bir sabah uyandığında beni yanına çağırdı, Çünkü kayıp olan bir baba ile büyüdüm annem her zaman babamın öldüğünü anlatmıştı bazen ise bizi bıraktığını söylemişti işin açıkçası erkeklere  olan güven problemlerim ailemden başlamıştı.

'' Babanı anlatacağım dedi'' heyecanla dinlemek için yatağımdan fırladım ve annemin suratına heyecanla baktım. Bir saat saçlamadıktan sonra .

Asıl annemin bir uzaylının kaçırıp hamile bıraktığını benim farklı güçlerimin olduğunu söyledi. Yapmayın Allah aşkına Müzeyyen adında hiç uzaylı mı olur? Sırf bu saçmalık için babamı merak etmiştim buna inanmam mümkün değildi. Ne uzaylısı ya ?benimle birileri sanırım alay ediyordu.

_ Bir gece dışardan geliyordum barda okadar çok içmiştim ki bir gece birisiyle beraber oldum.

Emindim buna fakat sonra kendimi gemi gibi biryerde buldum yıldızların bulunduğu bir yer insan ırkının kılığına girip kendine çekecek güzel bir kıza ihtiyaç duyduklarını ve bunun için benimle beraber olduğunu 21 yaşına geldiğinde ise herşeyi öğrenmesi gerektiğini savaşın başlayacağını ve onu alacaklarını söyledi. Biri benimle alay ediyordu, çok büyük bir alay.

__ Şizofren olabilirmisin? Gerçekten ne saçmalıyorsun ben bildiğin insanım sen kafayı yemiş olmalısın. Sinirlerim bozulmuştu.

__Dönüşeceksin Müzeyyen yakın da başlayacak seni hazırlamaları gerecek yakında seni götürecekler. Gözleri dolmuştu.

__ Buna nasıl inanabilirim. Bu imkansız. Bu imkansız! Sinirim geçmek bilmedi.

Burada ; taşındığım evime geri döndüm. Kesinlikle delirmiş olmalıydı.Eve gider gitmez uyudum.

''Vakit geldi gidiyoruz.'' Bir ses duydum uzaktan.

Yüzünü; anlayamadığım bir şey beni çok güzel bir uçak gibi bir yere bindirdi ve gizlilik için gözlerimi sonradan kapadı.

_ Merhaba sonunda tanışma fırsatımız  olacak sen seçilmiş bir kızsın ve senin sayende ırkımızı çoğaltıp yeni bir dünya kuracağız. Sesi çok garip geliyordu bana.

Okadar saçmaki; şu duruma alışamıyorum. Gerçektende bana bir sürü eğitim vermeye başladılar fakat yüzlerini , nasıl bir şeye benzediklerini bilemiyordum.  Bir kaç gün sonra buraya özellikleri erkekleri çekmem için beni aldıkları yere bıraktılar. Yeni birileriyle tanıştım sürekli ve onlarla beraber oldum.

''İşlemi gerçekleştirdim''. Diyerek bana verdikleri özel cizahı açıp söyledim.
Biraz heycanlanmadım desem yalan olur.

Şimdi insanların akıllarını bulandırıp çocuğumun doğma aşamasına getirerek zamanı ileri aldılar. Çok güzel bir erkek çocuğum dünyaya gelmişti. Anne olmak çok güzeldi ben sadece beraber oluyor ve onlara yeni bebekler veriyordum tuaf bir şey oldu bir kızım dünyaya geldi. Benim annelik duygularımı bir ilaçla elimden almışlardı. Yokluklarını anlamıyordum" o güne kadar."

Bana onlar bakıyor babam bakıyor ve ben sadece eğlenerek arada çocuk yaparak zamanımı geçiriyordum tembel olduğum için bu hayat hoşuma gitmişti ama kızım benim gibi olamazdı. Üstelik babasını bile hatırlayamıyordum. İlk kez;  annelik duygusunu hissettim.

Bir anda; kendimi tam bir gerçek anne gibi hissederek almamaları için yalvardım. Hüngür hüngür ağlıyordum.

'' Kural bu'' dediler.
'' ozaman öldür'' dedi, öldürmek mi  ?
Bu imkansız! kullandığım erkekleride kaçırarak götürdüler, çocuklarımı savaşa hazırladılar.  Tam olarak savaşa başlamaya hazırlanmıştık.

_ Müzeyyen kızımmmm yine mi bilim kurgu sineması senaryolarını çöpe attın kızım madem yayınlamayacaksın başka konu yazsana. Anneme sımsıkı sarıldım , şaşırdı kadın.

_ Annee ben ne zaman uyudum çok garip rüyalar gördüm. Gülmeye başladım.

_ Bırak şimdi onu bunu aşk yaz sen aşk anneni dinle. Annem bence de haklıydı.

Güzel bir rüyaydı kabul etmeliyim ama çok saçmaydı hahha kulaklığımı alıp aya benzer yüreğimi dinleyip gülmeye başladım. Annem haklıydı bilim kurguyla kafayı yemiştim.
Hayatımın; şarkısı " aya benzer yüreğimdir net.
                                    6

Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin