Garip bir uyanış

56 1 0
                                    

Gözlerimi açtığımda yanımda bir adam vardı,Eminim dün gece evimde en sevdiğim tv programını izliyordum.

Yani buraya gelmem ve burada yanımda bir adamla, uyanmam imkansızdı.

Kafamı kaldırdığımda: önümde bir ağaç gördüm, burada bir ceset sallanıyordu ve kolları kadın fakat diğer organları erkekti neredeydim?

Benim; tüm fiziğim uyuşturulmuş gibiydi kendimi, zorla ayağa
kaldırdım ve gözümü çevirdiğimde burnumun deliklerini kıran ve kusmama yol açan o kan kokusunu ve sanırım denizdi önceden , ama şuan kanlar içerisinde kıpkırımızı olan bir manzara ile karşılaştım.

Tüm gücümle; yürümeye devam ediyordum kendime yavaş yavaş gelmeye başlamıştım. Cesetlerden; birisi haraket etmeye başladı ve hepsi aynı anda haraket etmeye başladı ve bu gördüğüm cesetler birer canavara dönüştü, koşmaya başladım . Her şey burada; çok korkunçtu.

Ve bir baraka buldum bu barakada yaşlı bir teyze vardı, bana önce içecek, sonra yiyecek verdi sonunda kurtulmuştum.
Okadar korkmuştum ki hemen uyumuşum uyandığımda ,teyze yoktu seslendim, seslendim sesimi duyan olmadı evime dönmenin yollarını aramaya başladım o teyzeyi birilerini öldürüp, garip kelimeler kullanarak canavara çevirdiğine şahit oldum.
Koşmaya daha çok koşmaya başladım artık çok geçti beni bulmuştu , elinde bir bıçakla beni kovalamaya başladı ve sonunda kendimi o kanlı denize attım boğularak ölmeyi tercih ederdim.

Sonra bir anda deniz kayboldu ve burası dirilen canavarlarla doldu kadın gülümseyerek şöyle dedi.

___ Bu kanla başlayan tatili sen seçtin hafızanın yarısını sildim. Nefesim kesilirken olanları hatırlamaya başladım biraz kafamı dağıtmak için en ucuz tatil köyüne gelmiştim ve burası şuan benim mezarım oldu

HOŞ ÇAKAL DÜNYA..

13

Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin