İnsanlara çok kırgındı. Belki de bundan sebep bunu yapacaktı. Ne kadar kötü bir şey yapacağını uzun süre düşündü. Kendine hep bu yapacağı şeyin nedenlerini saydı. Tabii ya o bunu yapmak zorunda kalmıştı.
Uzun sıska fiziği heyecandan titriyor, son parasıyla aldığı bayat ekmeği ağzında büyüyordu. Fakat aklı almıyordu. Ölü bir insanın mezarını açarak ; altın dişlerini çalmak ve sonra tekrardan o toprağı gömecek olmak onu korkutuyordu.
O bir hırsız değildi. Sadece Mezarları kazar, ağlayan insanları izler ve küçük mezardaki odasında ömrünü çürütürdü. İnsanlar onu hiç görmezdi aslında iyi bir insandı. Kendi kendine şöyle derdi:
" Samimi gelmeyen insanlardan uzak duruyorum . Soğuk sanıyorlar. İçimi açmak istedim " boşver" dediniz. Sizin seçtiğiniz yolları seçmedim diye beni eleştirdiniz. Çok fazla sevilmeyi beklediniz ama hiç sevemediniz. Her şey hemen çabucak sizin olsun istediniz ve çabalamayı unuttunuz. Beni anlamayacağınızı düşündüğüm için cümlelerim azaldı. Beni artık sevmenizi, anlamanızı beklemiyorum. Ama lütfen bana saygı gösterin."
Onun hayat hikâyesi biraz karanlıktı.Belki de bunun için insanlardan kaçıyor ve mezarlıkta yaşıyordu.
Mezarlık onu korkutmak yerine soğuduğu insanlardan daha huzurlu bir alan geliyordu.Sıradan bir pazar günüydü. Bir kadın ağlayarak yanına geldi. Babasının mezarına beraber gitmek istediği söyledi ve mezarın başında ağlayarak hep şunu dedi:
" Altın dişlerini alacağım. Özür dilerim Baba."Kadın ona para veremeyeceğini söyledi ama ona yardım ederse ömür boyu dua edeceğini söyledi. Mezarcı adam için para bir şey ifade etmiyordu. Dua ona daha iyi bir şey kazandırırdı.
O gece mezarlığın başına geldi . Ortalık sessiz ve sadece hava çok sıcaktı. Mezarlığı açtı ve Kemik olan adamın bedeninde dişi aradı fakat diş falan yoktu. Acaba yanlış bir mezarımı kazmıştı.
Kafasını kaldırdığında altın dişli adam ona bakıyor ve gülümsüyordu. İrkildi ve Uzun Süre Konuşamadı . Adam ona gülümsüyor ve Ona Bembeyaz teniyle ve kıvırcık saçlarıyla adama elleriyle gel demek istiyordu.
Mezarcı adam korkarak ve bedeniyle adamı takip etti. Adam ona hâlâ gülüyor ve Dişleri ona kendi elleriyle verdi. Sonra kayboldu Mezarcı adam bu olanları kimseyi anlatamazdı ve Kafayı yediğini düşünüyordu.Sabah erkenden Altın dişli adamın kızı geldi ve dişleri ona verdi. Kadın ona dua ederek gitti. Bu olay onu çok etkilemişti.
Gece oldu ve mezarlıkta yine o adamı gördü adam yanına geldi ve o güler yüzlü adam gitmişti. Ağzı bir köpek ağzına dönüşmüştu Mezarcı Adama Yalvararak şöyle dedi:
"Altın dişlerimi sokaktan çaldığım bir köpeği başkana satarak aldım. Çok azap çekiyorum dişler gidince vücudum değişmeye başladı. Lütfen kızımdan o altın dişleri al ve Köpeği ailesine geri ver sana adreslerin hepsini vereceğim."
Mezarcı adam dişleri nasıl alacağını bilemiyordu. Plan kurmuştu ve Çok hasta olduğunu ve Bir tas çorba ikram etmesini söyledi. Kadın biraz korktu ,biraz şaşırdı. Ne garip dişler mutfak masasının üzerinde duruyordu. Çaktırmadan aldı ve Acil işim çıktı diye gitti.
Şanslı günündeydi Köpeği sattığı adam evdeydi şimdi ondan köpeği nasıl alacaktı. Adam cok telaşlıydı. Köpeği gezmeye çıkaracaktı ama malesef yoğundu. Telefonda birisine" Köpeği gezdirmeleri için bir yerden birisini aradım adam geldi kapatıyorum dedi ve kendi elleriyle mezarcı adama verdi.
Şanslı günüydü kesin. Köpeği sahibinin kapısına bıraktı . Zile bastı kaçtı. Siyah beyaz ufacık sevimli candostu gerçek sahiplerini görünce mutlu mutlu havlamaya başladı hepsi çok mutluydu. Candostun gerçek sahibi ellerini havaya kaldırarak dua ediyordu.
Mezarcı Adam mezarlığa döndü. Altın Dişli adamın mezarına gitti ve gece olmamasını bekledi. Altın Dişli Adam artık çok mutluydu. Ona Teşekkür Etti ve Bir daha hiç ortaya çıkmadi. Mezarcı Adam O gece Tam olarak Altın Dişli adamın Mezarının Üstüne Ölmüştü.
Onu kimsesizler mezarlığına gömdüler. Ve Bu olay böylece son buldu..
Belki de altın dişli adam hiç olmamıştı o azraili görmüştü.....
Sizce de Altın Dişli Adamın Mezarının Üstünde ölmesi Tesadüf olabilir mi?22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLU
FantastikBurada bulunan; Tüm Fantastik Hikayeler benim kalemime ait. Bu kitap benim için; çok önemli ilk burada yazdığım kitap. Kendi yazdığım; "hikayeleri okuduğum, "Edebiyat üzerine ve Yaşamımla alakalı ve bir çok içeriğe sahip olacak, bir YouTub...