Yetenek Avcısı

52 2 0
                                    

Mesut herşeyini kaybetmişti, İŞini sevdiği kızı herşeyi ve bunun üzerine kilo almıştı, Yaşamını değiştirmeye karar verdi ve nereden başlayacağını bilemedi.

Hergün ,içki içmekten iyice kilo almıştı. Bir gün bir internet sitesinde bir haber gördü.

"Yaşamınızı değiştirmek istiyorsanız eğer tamamen yaşamınızı değiştiriyoruz, Tabi bunun karşılığında sizden bir yeteniğinizi alıyoruz." Heyecanla tam ona göre bir yer olduğuna karar verdi ve hiç durmadan düşünmeye başladı.

Mesut düşünür düşünür hangi yeteneğini kaybedecekti ?
"zaten herşeyini kaybetmiş bir adamdı. "

En sonunda ; çok güzel yemek yaptığına karar verir ve adrese gider girdiği bina tamamen karanlık ve sesizdir. İçerisi çok pis kokmaktadır. Önce midesi bulanır fakat kararlıdır.

" Hoş geldiniz, hangi yeteneğinizden vazgeçeceksiniz, soluk yüzlü bu adama;

" hiç düşünmeden yemek yapma yeteneğimden der''. Ve kendinden emindir.

Bir anda ; kendisini çok güzel bir kadının yanında ve çok güzel bir evde bulur ev okadar güzeldirki kadında öyle.

Sabah kahvaltısı için oturduğunda masada tatlıdan tuzluya herşey vardır. Hepsinden yer ve bir anda çok lüks bir arabada bulur kendini hayatı tamamen lüks içerisinde olmuştur.

Bir hafta bu böyle devam eder sonra sonra yeme isteğini kaybeder, başlarda kilo vermek onun için inanılmaz bir olaydır, Bunu yaşamında en çok istediği şey olduğu için gerçekleştiğini düşünür .

Giderek kilo vermeye devam eder korkmaya başlar ve en sonun da o gittiği yere tekrardan gitmeye karar verir ve bu durumu sorar.

" Teşekkür ederim herşeye sahibim fakat yemek yiyemiyorum giderek zayıflıyorum ne oluyor bana? Bitkin ve halsizdir. Benizi saramış sesi çok zor çıkar.

Adam gülümseyerek cevap verir. Adam aksine çok mutludur.

" Söylemeyi unutmuşum sizden yeteneğinizi alırken bazen ölme riskiniz de oluyor. Kusura bakmayın siz de bu yan etkiden yararlanmışsınız yakında öle bilirsiniz. Ölüm korkusu tüm benliğini kapsar.

Adam günden güne erir ve yaşama veda eder.

Kendinize inanın ve hayat bu bazen düşeriz bazen kalkarız.

Ve yeteneklerinizden asla vazgeçmeyin.
                                11

Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin