Ölü Gelin

78 1 0
                                    

Tek istediğim şey ;mutlu bir yuvaydı,Annem beni böyle yetiştirmişti. Yüzümdeki benlerin , ve çirkin suratımdan dünyanın yemeklerini yapmama rağmen akranlarım evlenirken ben evlenemiyordum 22 yaşımdaydım erken değildi benim için burası ıssız bir köydü. Burada çok korkunç hikayeler vardı. Açıkçası inanması saçmaydı anneminde itelemesiyle en sonunda hocaya gittik. Saçlarım dökülmüş, dişlerim küçüklüğümde çok şeker yemekten dökülmüştü.

Biri çıktı falımda bir anda; suda resmi belirdi çok yakışıklıydı" ama köyde yaşıyordu. Uzak köye gitmem biraz tehlikeliydi bir rivayete göre orada garip olaylar oluyor ölüler diriliyor. İçilen sulardan ağzıyla burun yer değiştiriyordu geceleri.

İnanmadım ve ısrarla o köye gittim o köye gider gitmez falda çıkan o yakışıklıyla karşılaştım. Bir anda aşık olmuştuk sanki hemen istedi beni ve evlendik. Boyu orta saçları ışıl ışıl parlayan bir kahve rengi, gözleri zeytin gibi simsiyahtı.

İlk gecemizden : sonra gündüzleri uyanmamaya o çalışkan adamın sadece geceleri uyandığına tanıklık ettim çok pis kokmaya başladı sebebini anlayamadım. Evi ; dolaşırken eski fotoğrafları gördüm burada eski tarihler yazıyordu tam arkamı döndüğüm esna da kendimi başka biryerde buldum kandırılmıştım ve zombi birisiyle evlenip zombiye dönüşmüştüm.

Gündüzleri; normal insan ama geceleri insan etiyle beslenen bir zombi olmuştum, Ama aradığım eşi hâlâ bulamamıştım.

Evime ; geri döndüm aileme hiç bir şey anlatmadım, Karşıya yeni bir öğretmen taşınmıştı. Çok etkilendim,  ona aşık olmuştum. Bu dönüşüm sayesinde ; insanların akıllarına girebiliyordum ona yemek getirip götürürken aklına girdim ve diğer eşimin öldüğünü söyleyerek herkesin aklına girerek bu evliliği gerçekleştirdim. Artık benimdi!

Çok mutluyduk, geceleri uyku ilacı vererek erkenden uyumasını sağlıyordum taki mahalleye taşınan yeni öğrenci gelene kadar.

Ders çalışma bahanesiyle eşime yaklaşıyordu ve bir gece anneme gidiyorum bahanesiyle evden gittim olan olmuştu . İhanetin acısını onları yiyerek çıkardım ve sonra buradan gittim olanlarıda insanların akıllarından silerek yine eşim öldü sandırdım.

Şuan ; mahalleye yeni bir öğretmen daha geldi ben ne talihsiz bir gelinim ama bu sefer mutlu olacağımdan eminim.
                         7

Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin