Zayıflama sihiri

97 1 0
                                    

Bugün ;mağazadan aldığım elbise yine olmadı, kilolalarımdan kurtulamıyorum ne yapsam olmuyor, dünya paralar verip spor salonlarına gittim, diyetler hiç bir faydasını göremedim. Arkadaşlarım hep kilomla alay ediyor çocukluğumdan beri bu böyle tek istediğim şey istediğim herşeyi giyebilmek ve artık alay edilmemesi. Kilolu olmak benim suçum değil. " sanki fiziğiniz güzelse; tüm dünya güzel" algısını kaybedemiyorum. Zayıflamak için; herşeyi yaparım.

O gece odamın kapısı aralandı bir anda bir ses duydum. Çok korkmuştum.

_ İstediğini yaparım, istediğimi yaparsan haydi şimdi sesime gel. Odamda kahkaha sesleri çınlıyor.

Yatağımdan kalkarak sesi takip ettim ve bir tane üzerin de siyah bir kıyafet olan kadın gördüm .

''Sabah uyandığında çok güzel bir kız olacaksın fakat benim istediklerim olacak. Dedi hâlâ kahkaha atıyordu.

Düşünmeden ''Evet ''demiştim. Sonunda dualarım kabul olacak.

Sabah uyandığımda; çok güzel bir kız oldum, herkesin ilgisi üzerimde olan , paylaşılamayan, tam anlamıyla bir gecede hayallerim gerçek olmuştu.

  Aradan iki sene geçti güzelliğim sayesinde model olmuştum çeşitli defilelerede çıkıyor, dizilerde oynuyor ayrıca  çok para kazanıyordum.

Bir gün yine aynı sesi duydum. Yine o korkunç kahkaha sesi.

___Şimdi sıra sende şimdi sıra ben de  ben insanların istedikleri herşeyi gerçekleştiririm karşılığında senden birşey isteyeceğim. Sesi bu sefer çok korkunç olmuştu.

Evet  şuan ne yapacağımı bilmiyordum. Kafamı salladım.

__ Ben insanların canlarını alırım ve bunu ben yapmam yaptırırım. Seninle beraber bir kaç cinayet işleyeceğiz ve sen bunu kendin yapacaksın. Bir kaç kişiyi öldüreceksin. Sesi giderek korkunçlaştı.

Katil olacaktım; peki neden ? ya yapmazsam ne olacaktı? bilmiyordum, ''Peki ''dedim ve onunla beraber hiç bilmediğim bir eve giderek bir kadını öldürdüm . Kadın karanlığın içinde kayboldu, bekledim bekledim gelmedi.

Sabah uyandığımda kendimi eskisi gibi buldum. Kilolu halime geri dönmüştüm.
  Kadın gelmedi nasıl olur bu imkansız nasıl olur.
Kadın neden sormadın ? Sesi çok ciddiydi.

''Sadece erkekleri öldürebilirsin kızları öldürdüğün de sihir bozulur. Birdaha eskisi gibi olamayacaksın. Ama iyi bir haberim var kızı yaşama döndürdüm senin eski hayatına dönme karşılığın da oldu bu zaten sihir böyleydi.'' Ve bir anda kayboldu.

Hayatıma artık böyle devam etmeye mecburdum herşeyimi kaybetmiştim çok
pişmanım.

                            5

Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin