KAYIP KADIN

32 1 0
                                    

Kız arkadaşlarımla beraber Korku Sineması çekmeye karar verdik, bunun için araştırmaya başladık,garip olayları araştırıyor , garip yerler arıyorduk. Nasıl bir Senaryo yazacağımı bilmiyordum ve Yarışmaya katılacaktık.

''İÇTİKLERİ SULARDAN ŞEKİL DEĞİŞTİREN KÖYLÜLER''

İşte aradığım haber buydu, kızlar gelmek istemediler ben de tek başıma çıkmaya karar verdim yolculuğa , yazıp geri dönecektim.

Köye geldim burası çok güzel Manzarası olan bir köy.

Nasıl burada öyle garip şeyler olabilir? diye düşünmeye başladım, burada eski bir köy evine yerleştim, önümde çok güzel göl manzarası vardı, Senaryom için karakter analizlerini yazmaya başladım, birşeyler yemem için köydeki Teyze bana bir yemek getirdi, sorular sormaya başladım.

'' Bu köyde çok garip şeyler oluyormuş, insanlar içtikleri sudan şekil değiştiriyormuş doğrumu? Senaryom için doğru şeyler öğrenmem gerekiyordu.

'' kızım bu köyde garip şeyler oluyor evet, ama bunları herkes göremiyor''
Alay eder gibi gülümsedi.
'' hayalet gibiler mi?'' Israrla sormaya devam ettim.

'' evet kızım''ama herkes göremez.
Bu sefer sesi çok ciddiydi.

Sanırım boşuna gelmiştim bu köye neyse yarın dönerim diye düşündüm gece oldu, Camdan bakarken bir ışık gördüm gölün üzerinde hemen yanına gittim, bir kadını gördüm gerçektende şekil değiştirmişti, ama sonradan kayboldu kadını bir daha göremedim.

Birdahaki geceyi bekledim, ve ben de gölden su içtim suyun tadı tarif edemeyeceğim kadar güzeldi, bir anda kendimi gerçekten anlattıkları yerde buldum, ve buradan gidemiyordum.

Kaçtıkça burada daha çok kayboluyordum.

MERHABA HALE HANIM , SİZ ARTIK KAYIP BİR KADINSINIZ, İNTİHAR ETMEK İSTEYEN KİŞİLER BİZİ GÖRÜR VE ÖLÜME ÇAĞRIRIZ''

Köylüler beni bulduğunda, ölü bulmuşlardı, göle düşerek ölmüştüm, cesedimi bulmaları çok uzun sürmüştü.

GENÇ SENARİST HALE GÜLMEZ İNTİHAR ETTİ..

Gazetelerde uzun süre haber oldum, ve şekil değiştiren bedenim çok konuşuldu......

                                      17

Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin