Kız arkadaşlarımla beraber, farklı hobiler edinmeye karar verdik, Ailelerimizin ; durumları çok iyi olduğu için her türlü deneyimimiz oldu.
Her şey bana; sıradan gelmeye başladı, iş hayatım herşey çok güzel gidiyor ve içimdeki boşluğu yok edemiyorum.
Yurt dışından Amcamın oğlu Yıldırım geldi, ''farklı dünyalarda gezebilme evi kurulduğunu '' söyledi, burada bir çok gezegenlerde , yerlerde bulunabiliyormuşsunuz.
Yıllık izinime çıkıp oraya gitmeye karar verdim, Kararımda kesindim nasıl bir yer olduğunu çok merak ediyordum, Ne kadar farklı olabilirdi? Bavulumu hazırladım ve Yıldırımların evine geldim.
Amcamı çok özlemişim, sohbet ettik ,yemek yedik yarın erken kalkacağım için, erkenden yattım.
07:05
Yıldırım beni uyandırdı, kahvaltı ettik bavullarımı topladım, artık gidebilirdim burası çok sakin bir kasaba nasıl değişik bir ev olabilir anlamıyorum telefonumu giderken götürdü, artık 1 hafta bu evde kalacaktım.
1.GÜN
MERHABA GÜNLÜK, bugün ilk günüm hergün olanları sana yazacağım, bugün yemek yedik, burada değişen suratlar, karanlık odalar var bugün erken uyumam gerekiyor, çok gezecek yerler varmış.
2.GÜN
Bugün; çok farklı bir gezegene gittik burada ölmüş olan ister hayvan, ister insan kişilerle görüşebiliyorsun, kiminle görüşeceğime karar veremedim, burada çok farklı bir bahçe var bahçenin ağaçlarında ne oldunu anlayamadım bugünlük bukadar.
3.GÜN
Burada tek başıma kaldım;belki bir arkadaşım olur sanıyordum, bana yemek veren herkes gitti, hangi odaya nasıl girilir, nasıl çıkılır bilmiyorum , bahçedeki meyvelerden yiyebilir, değişik evrenlerde dolaşabilirmişim herşey serbestmiş burada zaman farkı yok çok uykum geldi iyi geceler.
4.GÜN
Bugün ; kurtların insan fiziğiyle gezdiği bir köye gittim, burada dolaştım yürü yürü hiç bitmedi yolum bir düğme var eve geridönebiliyorsun, denize benzeyen bir suya girdim ama suyun tadını anlayamadım çilekli su istedim sonra gerçekleşti , hem yüzüp hemde çilekli meyve suyu içtim çok güzeldi.
5.GÜN
Bugün; gerçeklerle yüzleşme günüydü hiç iyi değilim evlatlık olduğumu öğrendim, üstelik annem bir fahişeymiş,çocukken mutlu olduğumu sanıyordum ama hep dışlanmışım ben hiç sevilmemişim, Nişanlım beni aldatmış.
6.GÜN
Yarın ; evime geri döneceğim ağlamaktan hiç bir yere gitmedim ben şimdi ne yapacağım?
7.GÜN
Yıldırım beni almaya gelecek, onu bekliyorum.
15.GÜN
Kimse gelmedi, herkes kayboldu nefes alamıyorum, ölmüş ve bir yerlerden bişey izliyor gibiyim
MERHABA AYLA HANIM, GEZEGENİMİZDE BİR HAFTA TAMAMLADIĞINIZ İÇİN SİZE ÖDÜL OLARAK FARKLI EVRENLERDE GEZEBİLME GÜCÜNÜ VERDİK. BU MEKTUBU OKUDUKTAN SONRA KÖTÜ ŞEYLERİ UNUTUP, KENDİZİ EVİNİZDE BULACAKSINIZ, İSTEDİĞİNİZ ZAMAN GELEBİLİRSİNİZ. Gitmeye hemen karar verdim.
İSTANBUL AYLA EV
Evimdeyim: ne güzel bir tatildi offfff günlüğümü orada bırakmışım, ama bu kadar yeterli kendi hayatıma geri dönebilirim.
Arkadaşlarıma; herşeyi anlattım, onlarda gidecekler orası bana çok iyi geldi değişiklik her zaman gerçekten iyiymiş.
15
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fantastik Kısa Hikâyeler ( Bu Hikâyelerin Hepsi; Benim Kalemime Ait)ECE SARIOĞLU
FantasíaBurada bulunan; Tüm Fantastik Hikayeler benim kalemime ait. Bu kitap benim için; çok önemli ilk burada yazdığım kitap. Kendi yazdığım; "hikayeleri okuduğum, "Edebiyat üzerine ve Yaşamımla alakalı ve bir çok içeriğe sahip olacak, bir YouTub...