Hoofdstuk 9

1.6K 115 5
                                    

Hiii, sorry voor het vele updaten van m'n verhaal, maar ik was ziek dus ik verveelde me nogal erg, dus toen ging ik veel schrijven aan m'n fanfic maaaar hier is nog een kort hoofdstukje 🙈

*POV Maddie*

Zuchtend staar ik naar het plafond. Het is 11 uur en het onweert onwijs hard buiten. Op het bed naast me ligt Jessica te slapen, ik snap niet dat zij niet wakker wordt door de onweer.

Ik voel opeens dat ik onwijs nodig moet plassen. Ik sta zachtjes op sluip door de lange gang.

Opeens voel ik een enorme klap tegen mijn hoofd, 'AU' schreeuw ik keihard. Ik wrijf tegen mijn hoofd en zie Michael voor me staan die ook pijnlijk kijkt. 'Pff, volgens mij hadden we een botsing' zegt Michael met een pijnlijk gezicht. Ik knik. 'Sorry, gaat het?' Weer knik ik, 'maakt niet uit, het is niet jouw schuld.'

'Kon je ook niet slapen?' Vraagt Michael me. Ik schud m'n hoofd, 'nee wat denk je met die onweer, en ik moest onwijs nodig plassen.' Michael grinnikt, 'ik kan ook niet slapen dus ik ben een film aan het kijken, als je toch niet kunt slapen mag je van mij best meekijken.' Ik kijk hem aarzelend aan, 'oké goed dan, maar mag ik eerst naar de wc?'

*POV Michael*

Ik gris een zak chips uit de kast en plof op het tweepersoons bed. Maddie ploft naast me neer en komt gezellig tegen me aan zitten. 'Welke film kijk je?' Vraagt ze benieuwd. Ik word rood en stamel, 'eh, tja, The Fault In Our Stars.' Maddie begint te lachen, 'ik dacht dat je een horrorfilm aan het kijken was of iets, maar The Fault In Our Stars is beter dan horror.' Maddie is lief, het boeit haar nieteens dat ik een zielige meisjes film zit te kijken.

Ik zet de film aan en ik zie Maddie naar de film kijken. Vanbinnen moet ik lachen, Maddie is echt niet iemand die stil kan blijven tijdens een film, ze blijft maar kletsen.

De film is nu anderhalfuur bezig. Ik kijk bezorgd naar Maddie die opeens verdacht stil is.

Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. Maddie ligt met haar armen om mijn middel heen tegen me aan te slapen.

5sos DERPCON (Dutch 5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu