*POV Maddie*
Ik ren in paniek door de hele discotheek.
Opeens voel ik 2 handen tegen mijn armen aangedrukt. Het is Ashton.
'Ashton, heb je Michael gezien?' Vraag ik in paniek. 'Nee, ik heb Michael niet gezien, is er iets?' 'Nee, nee, er is niks.' Snel ruk is me los en ren ik verder.
Ik slik. 'Shit... Michael is nergens te bekennen, wat heb ik gedaan?'
Ik loop de wc in en barst in tranen uit. Ik zie Michael's huilende gezicht weer voor me.
Ik hoor de deur opengaan en zie Sarah binnenkomen. 'Zo zo, wat hoor ik, heb je met Luke gezoend?' Zegt ze op een kinderachtige toon. 'Hou je kop Sarah' sis ik. 'Volgens mij vond Michael het ook niet leuk' zegt ze plagerig. Ik voel de woede in me opborrelen. Ik ga voor Sarah staan en geef haar een klap in d'r gezicht.
Ik schrik van mezelf want ik ben helemaal niet agressief.
Ik loop de wc uit en ga bij Jessica en nog wat meiden staan en doe alsof er niks is.
*POV Luke*
Het is me gelukt, het is me gelukt, ik heb met Maddie gezoend. Nu is ze van mij.
Je had Michael's gezicht moeten zien toen hij zag dat Maddie en ik zoenden.
Ik kijk naar Maddie die nu met een groep meiden staat te dansen. Ze was net een beetje snel weggelopen, maar waarschijnlijk moest ze gewoon even wennen.
Ik kijk op mijn iphone. Het feest is afgelopen in een kwartier. Ik voel me blij, het feest ging precies zoals ik wilde.
*POV Maddie*
Er wordt omgeroepen dat het feest afgelopen is. Iedereen loopt naar de limousine die ons terug gaat brengen naar het hotel.
'Michael is er nog niet' hoor ik Calum zeggen. 'Ik denk dat hij al terug is naar het hotel, hij zou zich wel niet zo goed voelen' zegt Luke met een knipoog naar mij. Ik zucht, maar zeg niks. Wat een klote avond was dit.
Iedereen stapt in de limousine en we rijden richting het hotel.
We zijn er eindelijk en ik ren uit de auto. Er is maar één ding dat door mijn hoofd galmt en dat is 'Michael'.
Ik kijk eerst rond in de lobby, maar daar is Michael niet.
Ik ren naar de receptie en pak een sleutel waarmee je elke kamer kan openen. Ik pak de lift naar de etage waar Michael's kamer is. Ik open zijn deur en tot mijn grote opluchting ligt Michael gewoon in zijn bed.
Ik zie dat zijn kussen nat is van het huilen. Ik zou zo graag nu bij hem in bed willen kruipen en willen zeggen dat ik van hem hou, maar dat gaat nu niet.
'Sorry Michael...' Fluister ik zachtjes. En ik loop naar mijn eigen kamer om te slapen
JE LEEST
5sos DERPCON (Dutch 5sos fanfiction)
Fanfiction'5sos DERPCON' is een project. Per land zijn er verschillende acties zodat je kan winnen. Als je wint word je met een private jet (met 5sos erin) op gehaald en naar L.A. gebracht. In L.A. slaap je een week in een hotel met de andere winnaars uit and...