Heeei, ik was naar London, dus ik had heel even niet geschreven, maar hier is weer een gloednieuw hoofdstuk 😊
*POV Maddie*
Ik zucht. Het is 4 uur in de middag en ik moet maar eens naar beneden gaan, de lobby in.
Iedereen had de hele dag in de lobby gezeten en ik heb me opgesloten in mijn kamer. Jessica is een keer langs geweest om te vragen of ik naar de lobby wilde komen, maar ik had nee gezegd.
Ik sta op en loop zuchtend naar beneden. Als ik eenmaal beneden aankom zie ik dat niks veranderd is. Iedereen is nog steeds even kwaad mij aan aan het kijken.
Er zijn twee mensen die niet kwaad op me zijn, dat zijn Jessica en Ashton.
Ik probeer de kwade blikken te negeren en ga zitten in een hoekje van de kamer.
Ashton komt binnen en gaat voor de groep staan en vraagt om stilte. Ik voel me nerveus worden want Ashton kijkt heel serieus. De rest ziet ook dat Ashton serieus stilte wilt, dus iedereen houdt zijn mond.
Ashton schraapt zijn keel. 'Ik moet even iets wat niet zo leuk is vertellen', begint hij. Ik slik.
Ashton praat weer verder, 'ik had twee dagen geleden verteld dat er een geldpotje is voor noodgevallen, nadat ik dat had verteld was het potje leeg, na één keer besloot ik er geen probleem van te maken, maar nu is het geldpotje al drie keer leeggerooft, weet iemand hier iets van?'
Iedereen kijkt mijn richting op. Ik kijk verschikt, 'ik-ik heb dit niet gedaan, ik heb stomme dingen gedaan, maar dit niet, echt niet, dit zou ik nooit doen' stotter ik.
Ik voel dat ik bijna moet huilen, de groep geeft mij de schuld van gestolen geld, maar ik heb dit nieteens gedaan.
'Ho wacht!' Roept Ashton, 'niet zomaar iemand de schuld geven.' Helaas het helpt niks wat Ashton zegt, iedereen blijft me kwaad aankijken.
Ik loop met tranen in mijn ogen naar Ashton toe, 'Ash, ik heb dit echt niet gedaan' huil ik. 'Ik geloof je' fluistert Ashton. Ik glimlach zwak naar hem en loop naar mijn kamer.
Ik plof huilend op mijn bed neer.
Ik hoor de deur opengaan en Jessica komt binnen.
'Jessica' huil ik, 'ik weet niet meer wat ik moet doen en..' Jessica zegt niks en ze pakt haar spullen. 'Wat ga je doen?' Vraag ik verbaasd. 'Sorry Maddie, iedereen hier haat je, en ik haat je niet, maar als ik met je om blijf gaan, dan gaan ze mij ook haten, en ik wil niet dat DERPCON voor mij ook als een hel eindigt, dus sorry Maddie, ik ga naar een andere kamer.'
Ik begin helemaal te trillen. 'DIT IS HET DOMSTE WAT IK OOIT HEB GEHOORD JESSICA, IK HEB JE STEEDS GEHOLPEN EN NAAR JE GELUISTERT, WEET JE NOG DAT JE ZEI, DANKJEWEL VOOR HET ZIJN VAN MIJN BESTE EN ENIGE VRIENDIN, WEET JE DAT NOG JESSICA, EN NU, NU LAAT JE ME VALLEN, DANKJEWEL JESSICA, DANKJE, GOEDE VRIENDIN BEN JIJ!'
Ik schreeuw het recht in Jessica's gezicht. Jessica trekt zich er niks van aan, pakt haar spullen, en knalt de deur dicht.
Ik heb het gehad, ik heb het zo gehad. Ik pak wat geld en ren naar beneden. Ik moet weg hier.
Ashton staat vlakbij de deur en ik duw hem aan de kant. 'Hé Maddie, wat ga jij nou doen?' Roept hij. 'WEG, WEG VAN DEZE HEL!' Roep ik.
Ik ren naar de deur van het hotel en ga weg, ik heb geen idee waar ik uitkom, maar ik MOET hier weg.
JE LEEST
5sos DERPCON (Dutch 5sos fanfiction)
Fanfiction'5sos DERPCON' is een project. Per land zijn er verschillende acties zodat je kan winnen. Als je wint word je met een private jet (met 5sos erin) op gehaald en naar L.A. gebracht. In L.A. slaap je een week in een hotel met de andere winnaars uit and...