Hoofdstuk 10

1.5K 119 3
                                    

*POV Maddie*

'HALLOOOO GOEDEMORGENNNNN, MICHAAAAAEL WAKKER WORDEN.'

Ik schiet overeind en ik zie dat Michael hetzelfde doet. Ashton, Luke en Calum komen schreeuwend en zingend de kamer in om Michael wakker te maken. Wanneer ze mij zien zitten in Michael's bed vallen ze allemaal stil. Ik schaam me dood, ik zit hier in een pyjama met mijn haar die alle kanten op staat, dat heb ik altijd als ik geslapen heb.

'H-hebben jullie...?' Vraagt Ashton terwijl hij van mij naar Michael kijkt. Michael wordt knalrood en kijkt me een beetje verschrikt aan. Ik voel me ook ongemakkelijk maar toch moet ik lachen.

'Nee, we hebben niks gedaan, we gingen film kijken omdat we beiden niet konden slapen en toen zijn we uiteindelijk in slaap gevallen.'

'Juist' zegt Luke en hij loopt zo weg en knalt de deur achter zich dicht. 'Wat heeft hij nou?' Vraag ik verbaasd. Calum loopt achter Luke aan, en Ashton blijft hier achter in de kamer.

'K-komen jullie voor het ontbijt?' Stottert Ashton verbaasd. Michael en ik knikken en ik spring uit bed zodat ik mijn haar een beetje goed kan doen.

*POV Luke*

'Shit shit shit, Michael en Maddie hebben samen geslapen, straks hebben ze iets met elkaar.'

Ik loop stampvoetend met een woedend gezicht door de kamer. Ik zie Sarah de kamer binnen komen.

'Lukey, waarom zo boos?' Vraagt ze op een zielige toon. 'Gewoon' snauw ik. 'Je vindt Maddie leuk hé?' Zegt ze terwijl ze me met een knipoog aankijkt. 'Wat weet jij er nou van, Maddie houdt van Michael, en Michael houdt van haar, Maddie heeft zelfs bij Michael op de kamer geslapen, dus wat wil je.' Kwaad loop ik weg.

*POV Megan*

Ik zucht... 'ik mis Maddie.' Ik ben echt boos op haar, ze weet dat Michael mijn fav is en nu kan ze gewoon niet van hem afblijven. Ik vond Michael al leuk voor '5sos derpcon', hij was toen mijn celebrity crush maar nu is hij mijn echte crush. Ik weet zeker dat hij Maddie wilt en niet mij, Maddie is veel knapper dan ik. Maddie is ook veel meer geliefd hier, ze is bestie's met die Jessica en iedereen mag haar.

Opeens komt Sarah naar me toegerend, 'MEGAN, IK HEB EEN GEWELDIG IDEE.' Ik trek mn wenkbrouw op, 'wat dan?' 'Luister' begint Sarah, 'je wilt Michael toch?' Ik knik.

'Maddie en Michael willen elkaar, dat is duidelijk, alleen weten zij zelf het nog niet van elkaar, maar er is hier ook iemand anders die Maddie leuk vindt en haar wilt, als wij er nou voor zorgen dat Maddie met hem zoent tijdens het grote feest, terwijl Michael dat heeeeel toevallig ziet. Michael voelt zich dan slecht en dan kan jij hem troosten en dan krijgen jullie toch wat' zegt Sarah triomfantelijk.

'Maar, maar dat is gemeen, dan halen we 2 mensen die van elkaar houden uit elkaar.' 'Wil je Michael nou of niet?' Zegt Sarah geïrriteerd. Ik knik. 'Nou dan voeren we dit plan uit.'

Ik zucht, 'oké dan, best, maar jij mag alles regelen hoor, voor dat hele plan.' Sarah knik, 'best, wat ben je toch awesome.' Sarah haakt haar arm door de mijne en samen lopen we naar onze kamer.

Sarah is een bitch grrr, maar ik hoop dat jullie het verhaal tot nu toe leuk vinden :)

5sos DERPCON (Dutch 5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu