Hoofdstuk 13

1.4K 107 2
                                    

*POV Luke*

Fluitend loop ik door de gang naar mijn hotelkamer. Ik voel me ongelovelijk blij want het was echt gezellig met Maddie in het winkelcentrum.

Ik pak de sleutel van de hotelkamer en open de deur. Ik trap ergens op en kijk naar beneden, er ligt een brief.

Verbaasd open ik de brief en mijn mond valt open van verbazing.

De brief komt van Maddie, ze vraagt of ik morgen om 10 uur met haar wil dansen op het feest en er staat dat ze me leuk vindt!

Alleen wilt ze dat ik doe alsof ik deze brief niet heb gehad omdat ze het geheim wilt houden, ik snap het ook wel, maar eigenlijk vind ik het wel jammer, maarja. MADDIE GAAT GEWOON MIJN VRIENDINNETJE WORDEN.

Ik loop met een hele blije blik weer de kamer uit naar de hotellobby.

*POV Maddie*

We zitten met z'n allen in de hotellobby, alleen Luke moet nog komen. Ik zit gezellig met Jessica te praten.

De liftdeuren gaan open en ook Luke komt naar de lobby. Hij loopt heel vrolijk naar me toe, of nou ja lopen, zowat huppelen.

Hij ploft extreem blij naast me neer en geeft me een knipoog. Ik kijk hem stomverbaasd aan. Ook zie ik Jessica verbaasd kijken en ik haal snel mijn schouders naar haar op.

Ashton komt aanlopen en vraagt om even stilte.

'We hebben een geldpot' begint Ashton, 'in de geldpot komt per dag wat geld bij en dat geld is bedoeld voor eten of voor iets heel erg dringends, dus niet zomaar voor kleding.' Iedereen knikt begrijpend. 'Ik zet de pot neer in de keuken' zegt Ash.

Ashton pakt wat geld uit de pot en gaat voor iedereen pizza's halen.

*POV Sarah*

Ik kijk grijnzend naar Luke die naast Maddie zit met een lach van hier tot Tokio.

Maddie zit steeds stomverbaasd naar hem te kijken, want die weet natuurlijk van niks.

Megan komt naar me toe lopen. 'Je hebt de brief echt onder Luke's deur door gedaan hé?' Vraagt ze.

Ik knik lachend.

'Het is wel een beetje zielig voor Luke' begint Megan, 'Luke denkt dat zijn droommeisje een brief naar hem heeft gestuurd dat ze hem leuk vindt, maar eigenlijk komt die brief nieteens van haar.'

Ik kijk Megan geërgerd aan, 'je moet echt minder medelijden met mensen hebben en meer aan jezelf denken.'

*POV Luke*

Ik kijk grijzend naar Maddie. Maddie doet echt net alsof ze niet weet dat ze me heeft opgebiecht dat ze me leuk vindt. Maar morgen, is Maddie van mij.

5sos DERPCON (Dutch 5sos fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu