☀️9🌙

388 70 6
                                    

Kışı atlattığımızda, ben, seni o şirin beren ve atkın içinde görmek için dokuz ay daha beklemek zorunda olduğum için çok üzülmüştüm.

Çok yakındık Yoongi, çok daha yakındık. Hala sırların vardı, hala kapalı bir mücevher kadife kutusuydun, ama biz öncekinden daha yakındık. Öyle ki beni başka biriyle gördüğünde, gün boyu trip atıp sen de başka birisini bulacağını söylüyordun, kıkırdıyordum. Belki de benden hoşlanıyordun. Ama ben aksi olma ihtimalinden o kadar korkmuştum ki, sana bir türlü açılamıyordum.

Seni çok sık evime davet ediyordum, çoğunda gelmiyordun. Bir keresinde gelmiştin, gece bizde kalman için yalvarmıştım. Sana kendi geceliklerimden vermiştim, sana biraz büyük gelmişlerdi ve ben çok güldüğüm için kafama yastık atmıştın. Yatağıma oturup beraber film izlemiştik. Annem senin için yere yatak yapmıştı, sen ise filmin sonuna doğru omzuma yaslanıp uyuyakalmıştın. O kadar güzeldin ki, filmi bırakıp seni izlemiştim; kirpiklerine yansıyan renkleri, ufak burnunu, ne zaman filmde bir ses yükselse hafifçe çattığın kaşlarını. Keşke sana sarılıp orada uyuyabilseydim, onun yerine sen rahatsız olma diye yerdeki yatağa ben yatmıştım ve ertesi gün belim ağrımıştı.

Jiwoo senden hoşlandığımı çoktan anlamıştı ve sana açılmam için beni kıstırıp duruyordu.

Ben ise hiçbir zaman sana açılamadım.

hope || yoonseok, sopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin