Hinata Shoyo
Hinata? Ugh nie umiem tak ludzi opisywać. No więc tak - Na pewno jest bardzo energiczny i wesoły. Nie wiem skąd on bierze tą energie i wieczny optymizm. Nie że mi to przeszkadza! Lubię to u niego. Potrafi zagrzać do walki i w krótkim czasie poprawić mi humor. Naprawdę to u niego cenię.
Polubiłam go bardzo. Można powiedzieć ze mamy w pewnym sensie podobne charaktery przez co dobrze się rozumiemy. Czasami wystarczy jedno spojrzenie i już wiemy co druga osoba ma na myśli.
Mam nadzieję że nasza przyjaźń będzie trwać jak najdłużej i że on też myśli o mnie w ten sposób.
Oikawa Tooru
Jaki on jest? egoistyczny, wrażliwy, czasami miły no i może trochę przystojny. Co prawda nie powiem mu tego w twarz bo ego mu niebezpiecznie wzrośnie.
Nie spędzam z nim czasu na przerwach bo po prostu nie lubię osób z takim charakterem. Jakoś mnie do siebie nie przekonał. Poza tym nie znam go za dobrze. Może i jest najlepszym przyjacielem Hajime, ale w dzieciństwie nie spędzałam z nim dużo czasu. Spędzałam czas raczej w towarzystwie moich przyjaciół, a on się do nich nie zaliczał, ale skoro Iwa go lubi to ja go przynajmniej będę tolerować.
Może jakbym go lepiej poznała polubilibyśmy się, ale nikt tego nie może być pewny.
Akaashi Keji
Lubię go.
Lubie osoby spokojne, miłe, opanowane, mądre, pomocne, a on ma w sobie wszystkie te cechy. Miło mi się z nim rozmawia. Nie kończą nam się tematy do rozmowy. Podziwiam w nim to że spokojnie ocenia problem i znajduje z niego najlepsze rozwiązanie. Pewnie dzięki niemu Bokuto nie wpakował się w żadne większe bagno.
Pomagamy sobie nawzajem i wymieniamy się opiniami na dane tematy. Szczerze to Akaashi jest jedynym chłopakiem z którym mam tak dobry kontakt. Mam nadzieje ze to się nie zmieni i jak najdłużej pozostaniemy przyjaciółmi.
Kenma Kozume
Mimo iż Kenma z natury jest spokojnym chłopakiem to przy mnie jest bardziej otwarty. Potrafimy pisać godzinami na messendżerze i rozmawiać o przeróżnych grach lub po prostu o przebiegu dnia.
Ostatnio wkręciłam się w gry. Można powiedzieć że dzięki niemu bardziej się na nie otworzyłam. Nie mogę się doczekać momentu gdy będziemy ramie w ramie walczyć z siłami zła.
Myślę że dobrze dogadujemy się przez to że mamy podobne charaktery. Kenma jest spokojny, cichy, skryty tak samo jak ja. Tworzymy zgrany duet.
Polubiłam go. Mam nadzieję że nasza przyjaźń będzie trwać jak najdłużej bo nie chce stracić takiego przyjaciela
__________________
29.05.2019
CZYTASZ
Haikyuu Scenariusze [zawieszone]
FanfictionScenariusze i preferencje z haikyuu ✌ Hinata Shoyo Oikawa Tooru Akaashi Keji Kenma Kozume Nishinoya Yu Kuroo Tetsurou