Kuroo Tetsurou jako twój chłopak

1.7K 90 49
                                    

Odkąd z nim jesteś drużyna dostrzegła pewną zmianę - jest szczęśliwy jak nigdy.

Kiedy tylko macie okazje spędzić razem przerwę, idziecie na tyły szkoły i okazujecie sobie odrobinę czułości. 

Czasami po domu nosi cie na "pannę młodą", bo uwielbia widzieć twoją słodką i zarumienioną wtedy twarz. 

Kiedy potrzebuje twojej uwagi, a ty czytasz lub coś oglądasz, skrada się do ciebie od tyłu niczym kot i delikatnie całuje cie po szyi. Zawsze działa.

Często dla ciebie gotuje. 

Świetnie się uczy, więc zawsze możesz liczyć na jego pomoc. Czasami to właśnie Kuroo zaciąga cie do nauki, a wtedy z nim nie wygrasz.

Ma układ z matką zespołu i kiedy tylko Lev przesadzi w twoim kierunku, jedyne co możesz zrobić to się za niego pomodlić. 

Jako iż jest kapitanem zespołu oczywiste jest to, że ma swoje fanki. Daje im jednak nie raz do zrozumienia, że nie mają na co liczyć, bo swoją miłość już ma obok.

Kiedy idziesz do niego na nocowanie specjalnie nie bierzesz swojej koszulki od piżamy aby chłopak dał ci swoją. Za każdym razem cię komplementuje, bo jego zdaniem wyglądasz naprawdę uroczo w jego rzeczach. Swoją drogą, jedną koszulkę nawet ci oddał. Nie wnikajmy w to, że jest na ciebie o wiele za duża.

Kiedy wychodzi jakiś nowy film lub serial którym oboje jesteście zainteresowani, umawiacie się na nocowanie i razem go oglądacie. Jest to już wasz rytuał.

Kiedyś starał ci się pomóc w robieniu czekoladek na dzień matki. Ty skończyłaś cała ubrudzona, a chłopak był praktycznie czysty. Czemu praktycznie? Kiedy zaczął się cicho śmiać z twojej niezdarności, stanęłaś na palcach i ubrudziłaś mu nos czekoladą.

Często ty razem z Kuroo poganiacie Kenme do nauki. Czasami nie jest to łatwe, ale w końcu i tak ulega i idziecie się razem uczyć.

Przychodzisz na jego treningi, kiedy tylko możesz i pomagasz mu w jego obowiązkach kapitana i go wspierasz. Czasami da się usłyszeć płacz Yamamoto z rogu sali.  





Haikyuu Scenariusze [zawieszone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz