Hinata Shoyo(T.i) jest miłą, zabawną, piękną dziewczyną. Bardzo lubię spędzać z nią czas. Miło mi się robi na sercu gdy się uśmiecha. Samoistnie wtedy i na mojej twarzy pojawia się uśmiech. Często spędzamy razem przerwy i zastanawiam się od jakiegoś czasu czy nie przyprowadzic jej na trening. Lubię ją, naprawdę ją lubię i mam nadzieję że ona mnie też.
Oikawa Tooru
Damska wersia Hajime. Poważna, spokojna, obowiązkowa jednak ona jest miła i mnie nie bije. Czasami nawet ratuje mnie przed gniewem Iwy chociaż zdarza się że razem z nim goni mnie z zamiarem pobicia...
Jest piękna. Urodą przebija wszystkie dziewczyny w szkole. Moim skromnym zdaniem oczywiście.
Lubie ją za to że nie goni za mną jak te wszystkie moje fanki jednak gada ze mną tylko gdy obok jest Iwa-chan lub kiedy musi. Nie ukrywam, przeszkadza mi to. Nigdy do mnie nie przyszła sama z siebie zapytać jak tam u mnie itp.
Muszę ją jakoś do mnie przekonać....Akaashi Keiji
Cóż, (T.i) jest piękna, obowiązkowa, odpowiedzialna, miła, sarkastyczna, pomocna, spokojna, za dużo cech by je tu teraz wszystkie wymienić.
Lubie ją za to że potrafi doradzić w danej sprawie, wytłumaczyć dane zagadnienie czy po prostu wyrazić swoje zdanie na dany temat.
Miło mi się z nią rozmawia. Coraz więcej przerw spędzamy razem i częściej piszemy do siebie na messendżerze.
Polubiłem ją. Mam nadzieję że tego nie zepsuję.Kenma Kozume
Za co lubię (T.i)? Za to że jest opanowana, miła, mądra, pomocna i że rozumie moje zamiłowanie do gier.
W szkole nie mamy czasu na rozmowy jednak nadrabiamy to pisząc wieczorem na messendżerze.
Gdy z nią pisze nigdy nie brak nam tematów. Poza tym coraz częściej pyta mnie o rzeczy związane z grami. Chyba zaraziłem ją moim zainteresowaniem do nich.
Muszę przyznać że z wyglądu jest niczego sobie. Dużo dziewczyn może jej pozazdrościć urody.Ogólnie to ją bardzo polubiłem i jest chyba jedyną dziewczyna z którą mam tam dobry kontakt. Mam nadzieję że tak pozostanie i niczego nie zepsuje.
_____
28.05.2019
CZYTASZ
Haikyuu Scenariusze [zawieszone]
FanfictionScenariusze i preferencje z haikyuu ✌ Hinata Shoyo Oikawa Tooru Akaashi Keji Kenma Kozume Nishinoya Yu Kuroo Tetsurou