Kiedy za tobą tęskni

2.8K 85 12
                                    

Hinata Shoyo 

Wyjechałaś na weekend do babci z rodzicami. Miała ona imieniny dlatego zaprosiła praktycznie całą rodzinę  na swoją działkę. 

Chłopak początkowo nie chciał zawracać ci głowy. Wiedział że chciałabyś podczas tego wyjazdu po prostu odpocząć od szkoły jednak gdy nie odpisywałaś mu na esemesy zaczął się martwić co spotęgowało uczucie tęsknoty. Postanowił jednak poczekać do wieczora i ewentualnie do ciebie zadzwonić. 

Gdy wróciłaś z rodzinnej imprezy około godziny 23:00, która i tak dalej trwała, od razu położyłaś się na łóżku po czym włączyłaś telefon. Kiedy odczytałaś wiadomości od swojego chłopaka i zobaczyłaś sześć nieodebranych połączeń od razu mu odpisałaś. Bałaś się jednak że go obudzisz ponieważ ostatnią wiadomość którą od niego dostałaś została wysłana około 22:00 jednak gdy już po chwili do ciebie zadzwonił twoje obawy minęły. 

Gdy chłopak zobaczył cie w poniedziałek w szkolę od razu do ciebie podbiegł i zamknął cie w swoim uścisku mówiąc jak bardzo za tobą tęsknił.


Oikawa Tooru

Wyjechałaś na długi weekend razem z mamą, kuzynkami i z ciocią na taki "babski weekend". Pomysł od razu ci się spodobał, więc byłaś strasznie podekscytowana całą inicjatywą.

Gdy, w końcu, nadszedł dzień wyjazdu na który tyle czekałaś. Tooru razem z Hajime przyszli się z wami pożegnać. Chłopak zapewniał że nie będzie do ciebie wydzwaniał byś wypoczęła od szkoły jednak już po około 12 godzinach od twojego odjazdu zaczął o tobie rozmyślać. Zaczął po prostu za tobą tęsknić. Następnego dnia już nie wytrzymał i zaczął wypytywać Iwazumiego jak tam u ciebie i czy dałaś jakieś znaki życia. Początkowo chłopak go spławiał jednak po czasie zaczęło to go już irytować. Oikawa jednak nie chciał okazać "słabości", więc do ciebie nie napisał by nie zawracać ci głowy.

W końcu, po dwóch dniach od twojego wyjazdu wysłał do ciebie wiadomość. Gdy jednak nie odpisałaś zaczął się lekko denerwować. Pare razy jeszcze zadzwonił i napisał pare esemesów. Gdy odpaliłaś telefon uspokoiłaś go i zrobiło ci się ciepło na sercu, że szatyn się o ciebie tak martwi.

Kiedy wróciłaś do domu, Oikawa, zabrał cie od razu do parku byście spędzili razem czas. Opowiedziałaś mu co robiliście podczas długiego weekendu, a on wszystkiego uważnie słuchał, co jakiś czas dając ci buziaka w policzek.


Akaashi Keji

Chłopak na wyjechał na 3 dni, na urodziny ciotki. 

Początkowo Keji o tobie za bardzo nie rozmyślał jednak gdy między dorosłymi przewinął się temat związków od razu zaczął się zastanawiać co tam aktualnie porabiasz. W pewnym momencie wymknął się z salonu do swojego pokoju po telefon by do ciebie napisać. Gdy zobaczył wiadomości od ciebie, uśmiechnął się pod nosem i od razu ci odpisał. Nastolatek jednak zatracił się w czasie przez co przegadał z tobą praktycznie całą imprezę. 

Jego mama razem z ciocią otworzyły drzwi do jego pokoju by go upomnieć jednak jak zobaczyły Akaashiego uśmiechniętego od ucha do ucha z wzrokiem w telefonie, uspokoiły się, a nawet jego mama zrobiła mu zdjęcie. Chłopak jednak niczego nie zauważył i nadał pisał z tobą na różne tematy. Gdy, w końcu, wyszedł ze swojego pokoju, panie zabrały go na przesłuchanie.

Kiedy, w poniedziałek, wrócił do szkoły od razu gdy cie zobaczył obdarował cie delikatnym pocałunkiem w usta po czym zaprowadził cie do sali opowiadając o tym jak spędził czas z rodziną.


Kenma Kozume

Twoja klasa pojechała na 4 dni, na wycieczkę do innego miasta. 

Kenma początkowo za tobą nie tęsknił, bo wiadomo - to tylko 4 dni - jednak już po dwóch dniach zaczął o tobie rozmyślać. Objawiało to się tym że nie mógł się skupić na treningu, grając w grę, a nawet na lekcji miał problem ze słuchaniem nauczyciela. Nie pisał do ciebie wcześniej ponieważ nie chciał zawracać ci głowy. Wiedział że ten odpoczynek ci się należy i po prosty chciał byś wypoczęła w dodatku nie chciał tez być natrętny, co jest zrozumiałe. 

W końcu się przemógł i do ciebie napisał byś zadzwoniła do niego w wolnym czasie. Jak prosił, tak zrobiłaś.

Podczas rozmowy żalił się jak bardzo za tobą tęskni i że chce żebyś już wróciła. Prosił też byś opowiedziała jakie atrakcje macie zaplanowane na kolejne dwa dni, co rozpoczęło twoje 30-minutowe opisywanie ośrodka i planu na kolejne dni. 

Kiedy wróciłaś do szkoły chłopak nie za bardzo okazywał jak bardzo mu ciebie brakowało jednak to się zmieniło gdy byłaś u niego w domu. Cały czas opowiadał jak strasznie mu ciebie brakowało bawiąc się przy tym twoimi włosami.


Nishinoya Yu

Chłopak musiał pojechać do Tokyo by zając się dziećmi przyjaciółki swojej mamy. Wyjechała ona w delegacje przez co razem ze swoimi rodzicami przyjechał tam na weekend. 

Cały dzień zajmował się tymi szkrabami, więc nie miał czasu by choćby do ciebie napisać. Kiedy w końcu dzieciaki zasnęły po przeczytanej przez Yu bajce, chłopak poczuł jak bardzo za tobą tęskni przez co był mniej energiczny i bardziej zamyślony. Wszystko mu ciebie przypominało.

Podczas zajadania kolacji nie wytrzymał i postanowił do ciebie napisać. Mimo iż było grubo po północy, zaryzykował. Nawet nie wiesz jak bardzo się ucieszył gdy po paru sekundach mu odpisałaś. Od razu do ciebie zadzwonił. 

Noya opowidział ci co dzisiaj robił z dzieciakami i o tym jak bardzo chciałby żebyś tu była. Podpowiedziałaś mu też co może jutro im zorganizować ponieważ nie raz byłaś w tym mieście. Gdy zorientowałaś się która jest godzina, od razu pogoniłaś nastolatka do spania. On zachichotał pod nosem po czym wykonał twoje polecenie.

Poniedziałek, po szkole, Yu zaprosił cie na lody. Siedzieliście w parku, na ławce, a chłopak obejmował cie ramieniem żywo rozmawiając z tobą na różne tematy, co jakiś czas bawiąc się twoimi włosami.


_________

Dzień dobry! Oto przychodzę do was z kolejnym scenariuszem.

Chciałabym też was powiadomić że rozdziały będą się pojawiały 1-2 razy w tygodniu. W ciągu całego tygodnia jeździmy z rodziną na takie jednodniowe wycieczki w mieście, lub po prostu spędzamy czas poza domem, więc nie mam czasu na pisanie scenariuszy, czy choćby preferencji.

Mam nadzieję że nie macie mi tego za złe.

Miłego !




Haikyuu Scenariusze [zawieszone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz