• Notka + pytanie - proszę przeczytaj

1.3K 33 20
                                    

Witajcie

Nigdy nie chciałam pisać samych rozdziałow z notką ponieważ jednak każdy oczekuje, w tym wypadku, nowego scenariusza, a nie takiego rozdziału, co jest dość oczywiste jednak przychodzę do was z informacją i dwoma pytaniami.

Od razu mówię! Nie mam zamiaru zawieszać tych scenariuszy. Rozdziałow nie było z powodu dużej ilości nauki i braku czasu, które ostatnio mnie prześladują, ale jak wszystko się unormuje to wracam pełną parą do pisania.

Chciałabym więc wam oznajmić, że postaram się aby do przerwy świątecznej wpadły przynajmniej dwa scenariusze jednak potrzebuję waszej pomocy.

I tu właśnie przechodzę do zadania wam dwóch pytań. Otóż:

1. Czy macie może jakieś sugestie na scenariusze lub preferencje, które mogłabym napisać? Mam tylko jakieś 2-3 pomysły w głowie, więc jeśli macie jakieś propozycje to proszę o napisanie mi ich w komenatrzu pod tym rozdziałem.

2. Jaką postać chcecie abym dodała do tych scenariuszy? Podczas przerwy świątecznej obiecałam sobie, że dodam 1-2 postacie do tej książki. Zastanawiałam się między Tsukishimą, Kageyamą, Kuroo albo Levem (?), ale jeśli macie jakieś inne sugestie to piszcie także pod tym rozdziałem. Każda przemyślę.

I to tyle. W razie czego na profilu będę pisała co i jak, więc jeśli kogoś to interesuje to zapraszam do obserwowania. Nie chce po prostu pisać, więcej takich notek bez scenariuszy/preferencji zawartych w rozdziale, a teraz nie mam niestety na nie czasu.

Z góry dziękuję za pomoc!

Haikyuu Scenariusze [zawieszone] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz