12. BÖLÜM

527 207 96
                                    

Hatırlatma;

"Eh, çocuk dersler de hep sana bakıyordu. Sence bu benim gözümden kaçar mı?"

"Saçmalama Jennie." diyerek ayağa kalktı Lisa. Ve okula doğru yürümeye başladı.

***

"Duydum ki işe başlamışsın."diyen Jungkook'a baktım.

" Sen nereden biliyorsun? "

" Yoongi söyledi. "

" Siz benim hakkımda dedikodu mu yapıyorsunuz?" diye sordum gülerek.

Buna karşı Jungkook'ta güldü.

" Hayır, sadece öylesine konuşurken Yoongi söyledi."

"Biliyorum. Sadece şaka yaptım."

"Bugün çok yorulacaksın."

"Aynen."

***

Son müşteriyi de gönderdikten sonra geçtim ve bir sandalye çekip oturdum. Yoongi'de sandalye çekerek karşıma oturdu.

"Çok mu yoruldun?"

"Evet... Ya sen?"

"Ben alıştığım için artık yorucu gelmiyor."

"Hmm... Anladım."

Yoongi ayağa kalktı ve eline paspas alıp yerleri silmeye başladı. Hemen ayağa kalktım.

"Yoongi ben yerleri silerim sen masaları sil."

"Hayır Min Ji sen yeterince yoruldun, geç ve yerine otur."

"Ne alaka Yoongi-sshi~?"

Yoongi şaşkın bir şekilde bana baktı.

"Yoongi-sshi?"

"Evet... Sana artık Yoongi-sshi diyeceğim."

Hemen gidip elinden paspası almaya çalıştım. Ama vermedi.

"Ya! Yoongi verir misin?"

"Hayır olmaz!" diyerek kafe'nin içinde koşturmaya başladı.

"Vereceksin!" dedim ve bende onu kovalamaya başladım. Daha sonra Yoongi durdu ve paspası arkasına koydu.

"Yoongi hadi ama..."

Arkasından paspası almaya çalışırken ayağına takıldım ve üstüne düştüm. Koştuğumuz için nefeslerimiz birbirine karışıyordu.

"Ö-özür dilerim." diyerek üzerinden hızlı bir şekilde kalktım. Bulunduğumuz durum ikimize de garip gelmişti.

Yoongi'de yerden kalkarak "Asıl ben özür dilerim." dedi ve elime paspası verdi.

Ben yerleri silerken oda masaları siliyordu. Sonra bana dönerek "Sen kaç yaşındasın?" diye sordu.

"3 ay sonra 19 olacağım.... Neden?"

"Bana oppa demelisin senden 7 ay büyüğüm." diyerek masaları silmeye devam etti. Bende yarım kalan işime geri döndüm.

***

Yoongi kafe'nin kapısını kilitlerken bende yavaş adımlarla ilerliyordum.

"Hey! Beni beklemeyecek misin?"

Arkamı dönüp cevap verdim. "Bana yetişirsin sanıyordum oppa."

Yoongi yanıma geldi "Bakıyorum da "oppa." kelimesine çabuk alıştın."

"Evet, alıştım."

Evimin önüne geldiğimiz de Yoongi'ye döndüm.

"Evime geldik." dediğimde eve kısa bir bakış attı.

"Bu kadar yakın mıydı?"

"Evet."

"Tamam o zaman yarın görüşürüz. İyi geceler." diyerek saçlarımı okşadı.

"Sanada iyi geceler oppa." dedim. Bahçenin kapısını açtım ve evin kapısına doğru ilerledim.

Ardından tekrar bakışlarımı Yoongi'ye çevirerek el salladım,oda bana salladı. Sonra anahtarla kapıyı açarak içeri girdim.

Selam~ Bu bölümü çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Selam~ Bu bölümü çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz. Lütfen oy ve yorum yapın. Sizi seviyorum görüşmek üzere ~😊❤️❤️

GREAT LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin