Hatırlatma;
Hoca Tae'ye bakmayı sürdürerek:
"Koridorda dolaşıyorum buranın kapısı kapalı olduğu için bakmak istedim,ama keşke bakmasaymışım."
Bense kafamı cama doğru çevirerek kıs kıs gülmeye başladım.
***
Hoca bana kısa bir bakış atarak sınıftan çıktı. O sırada Jimin'ler sınıfa girdi.
"Neden hoca bizim sınıftan çıktı?"
Tae Jimin'e kızgın şekilde bakarak:
"Kapıyı kapalı görmüş bakmak için gelmiş. Bende sizi korkutacağıma hocayı korkuttum."dedi göz devirerek.
Buna karşın ben, Jungkook ve Jimin kahkahalarla gülmeye başladık. O sırada diğer tayfa da geldi.
" Herkese günaydın. "
" Sanada günaydın Jin~"dedik hep bir ağızdan. Yoongi hariç...
Herkes istediği yere oturabildiği için bizde şöyle oturduk; Ben Hoseokla, Yoongi Jungkook'la Jin Namjoon'la
(Y/N: Yine Namjin'i ayıramadım💜)
Taehyung Jimin'le oturuyordu.***
" Off off" diyerek iç çekti Yoongi. 2. Kümede olduğu halde sesi bana kadar gelmişti.
Hoseok Yoongi'ye döndü:
"Ne oldu Yoongi?"
Yoongi kafasını sıradan kaldırarak Hoseok'a döndü.
"Bugün uykumu alamadım." dedi rahatsız bir tonda.
Taehyung alayla; "Her günki halin senin Yoongi." dedi.
Yoongi Tae'ye kısa bakış atıp; "Bu sizi ilgilendirmez. Kendi işinize bakın veletler!" diye sesini yükseltti. Daha sonra kafasını sıraya koyarak uyumaya başladı.
Hoseok bana dönerek:
"Bu Yoongi hep böyledir. Hele de uykusunu alamayınca herkesi tersler." dedi.
"Biliyorum Hoseok." dedim sert bir tonda sonra kafamı sıraya koyarak gözlerimi kapattım.
"Sende mi uykunu alamadın Min Ji?"
"Evet Hoseok, bırakta uyuyayım!"
Hoseok buna karşın sessiz birşey söyledi ama duymuştum.
"Yoongi'yle tıpa tıp aynısınız."
Şebekler 😂💜
TXT ve BTS💜
Selam güzel kalpli okuyucularım! Gününüz nasıl geçiyor? Ah, tabi oruç tutuyorsunuz. Allah kabul etsin. Bölüm nasıldı? Görüşlerinizi belirtin. Sizi seviyorum kendinize iyi bakın görüşmek üzere~💜