2. BÖLÜM

838 330 213
                                    

Hatırlatma;
Jungkook, Jeon Jungkook... Peki senin ismin ne? "

" Min Ji" diye cevapladım.

"Tanıştığıma memnun oldum Min Ji."

"Bende Jungkook..."

***

Sınıfa girdiğimde direkt dikkatimi dün kütüphane'de tartıştığım çocuk çekmişti. Bir bu eksikti, geçtim ve boş bir sıraya oturdum.

O çocukla konuşmak istemiyordum bu yüzden ona fazla gözükmemeye çalıştım. Ama o beni gördü ve sırıtarak yanıma geldi.

"Tesadüfe bak aynı sınıfa düşmüşüz" (Y/N: Yaa ne demezsin kkkk)

Ayağa kalkarak: "Maalesef ki evet, aynı sınıfa düşmüşüz." dedim bende onun gibi sırıtarak.

Bana biraz yaklaştı: "Seni sevdim ama senin gibi şımarık kızlarla uğraşamam." dedi ve yanımdan ayrıldı.

"Gerizekalı önce bir kızlarla düzgün konuşmayı öğren ne kadar dengesiz bir çocuk." Söylenerek yerime oturdum.

Ders edebiyattı ve hoca sınıfa girdi. Kalkmak zorunda mıydım? Ben sınıfa girince hoca benim için kalkıyor mu? Herkes ayağa kalktı, ben kalkmak istemiyordum.

" Min Ji, lütfen ayağa kalk"

Üfleyerek ayağa kalktım ve hocayı selamladım. Bunu yapınca ne anlıyorlar yani, kalkmadan da selamlayabiliriz.

***

Sıkıcı ders devam ediyordu. Sırama atılan küçük kağıtla dersi esgeçip bunu atanı bulmaya çalışıyordum. Sonunda tartıştığım çocukla göz göze geldim.

Bana sırıtıyordu. Kağıdın içine: "Hani benim gibi şımarık kızlarla uğraşamazdın?" yazdım ve kağıdı ona attım.

Lanet olsun! Atarken hoca beni görmüş olacak ki yanına çağırdı.

"Min Ji biz burada ders işliyoruz peki sen ne yapıyorsun? Dersin düzenini bozacaksan lütfen dışarı çık!" dedi sesini hafifçe yükselterek.

"Bende dersi dinliyordum ama birisi bana kağıt fırlattı hocam."

Hoca sınıfta gözlerini gezdirerek: "Kağıdı kim attı?" diye sordu.

Kimseden çıt bile çıkmamıştı. O sıra  çocuğa baktım defterine birşeyler yazıyormuş gibi yapıyordu.

"Peki Min Ji, sen geç otur."

Sadece bir kağıt fırlattık neden bu kadar uzattı anlamadım. Zil çalmıştı dışarıya çıktım, ve kantine doğru yürümeye başladım.

Kantine girdiğimde sabah tanıştığım Jungkook'u gördüm. Ve yanında 2 tane daha çocuk duruyordu. Onları rahatsız etmemek adına yanlarından hızlıca geçtim ve bir ramen aldım. Boş bir masaya geçip oturdum.

"Min Ji!" diyerek Jungkook geldi yanıma. O buraya gelince yanında ki arkadaşları da geldi.

"Oturabilir miyiz?" diye sordu Jungkook.

Kafamı sallayarak: "Tabi ki" dedim. O sırada hepsi oturdu.

"Ben sizi tanıştırayım. Bak bu Min Ji." dedi Jungkook beni göstererek. Yanındaki arkadaşlarından birisi:

"Jung Hoseok, tanıştığıma memnun oldum" dedi gayet sevecen bir tavırla. O sırada araya diğer arkadaşı girdi.

"Ben Jin, Seokjin. Tanıştığıma memnun oldum" dedi.

"Bende memnun oldum." diyerek yemeğimi yemeye başladım.

"Ee siz yemeyecek misiniz?" diye sordum ağzım dolu bir şekilde.

"Hayır, biz daha yeni yedik." dedi Jungkook.

"İyi, peki" dedim ve yemeğime kaldığım yerden devam ettim.

Selam! Yeni bölümü nasıl buldunuz? O güzel oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin~Yazım hatalarım varsa kusura bakmayın. Sizi seviyorum görüşürüz~😊💜

GREAT LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin