Hatırlatma;
Lisa hepimize bakarak "Ee siz artık tanıştığınıza göre bende gidebilirim."
"Nereye?" diye sordum.
"Jennie'nin yanına gidiyorum. Hadi sonra görüşürüz." dedi ve yanımızdan ayrıldı.
7 erkeğin içinde ne yapacaktım ben?!"
***
2 Hafta Sonra
Hepsiyle çok iyi arkadaş olmuştum. Yoongi hariç. Aslında Yoongi'yle de arkadaştık ama diğerleri kadar samimi değil. O biraz soğuk davranıyordu.
"Min Ji~"
Sesin sahibine döndüğümde bana doğru gelen Hoseok'u gördüm.
"Naber?"
"İyi Hoseok senden naber?"
"Bende iyiyim. Nereye gidiyorsun?"
"Kantine gidiyorum."
"Bende gidiyordum. Beraber gidelim mi?"
"Tabiki." dedim ve kantine doğru yürümeye başladık.
Kantine girdiğimiz de bütün tayfa oradaydı. Yoongi, Namjoon, Jin, Jungkook, Jimin oturmuş sohbet ediyorlardı. Taehyung ise kantinci adama söyleniyordu.
Yanına giderek "Noldu Taehyung?" diye sordum.
"Çikolatalı süt kalmamış."
"Çikolatalı süt yerine çilekli süt alabilirsin."
"Ama ben çikolatalı sütten başka bir içecek içmiyorum."
"Hmm... Benim çantamda çikolatalı süt olacaktı. İstersen sonra sana verebilirim."
Masum bir mutlulukla sordu: "Gerçekten mi?"
"Evet."
"Teşekkürler Min-shii~"
"Rica ederim." dedim ve beraber oturan tayfa'nın yanına gittik.
"Selam."
"Selam Min Ji."
Geçtim ve boş bir sandalye çekip oturdum. Jungkook bana dönerek:
"Bizde sabahtan beri bu konuyu konuşuyoruz." dedi.
"Ne konusu?"
"Sınıflar tekrardan karma olacakmış."
"Neden ya?"
"Bilmiyorum."
"Belki hepimiz aynı sınıfa düşeriz ha?" dedi Namjoon.
Yoongi yerinde kıpırdandı. "Öyle olsa çok iyi olur."
"Aynen en azından anlamadığımız soruları birbirimize sorarız." dedi Jin.
Tam o sırada zil çaldı. Ve bizim tayfa dağılmaya başladı.
Yoongi ile ben koridorda sınıfa doğru yürüyorduk.
"Yoongi solgun görünüyorsun. Bir şeyin mi var?"
"Sadece biraz grip olmuşum."
"Geçmiş olsun." dedim ve sınıfa girdik. Geçip sırama oturdum. Rose bana dönerek:
"Bakıyorum da bu aralar o 7 çocukla fazla sıkı fıkısın."
"Ne biçim konuşuyorsun sen? Biz iyi bir dostuz."
"2 hafta da iyi dost mu olurmuş? Ben senin 3 senedir arkadaşınım."
"2 haftada dost, 3 sene de arkadaş olabilir. Onlar 2 haftalık olduğuna rağmen senden çok çok iyiler. Burada haftanın da senenin de bir anlamı yok."
Rose kırılmış ve gözleri dolmuştu. "Sağol Min Ji." diyerek önüne döndü.
Çevremdekileri kırmayı sevmiyordum, ama beni buna zorluyorlardı. Birisi üstüme çok gelince dayanamayıp o kişiye patlıyordum. Evet çok ağır konuşmuştum. Teneffüste özür dilemeliyim.
***
"Yarın yine mi karma olacak. Bir düzen sağlayamadılar." dedi Lisa göz devirerek. Bende pozitif bir enerji yayarak:
"Belki aynı sınıfa düşeriz yine?"
Buna karşı Lisa ve Jennie gülümseyerek bana sarıldılar. Onları çok seviyordum. Ne olursa olsun hep benim yanımda olmuşlardı.
Tabiki bende hep onların yanında olmuştum. Ortaokul'dan beridir üçümüz hep aynı sınıftaydık. Aynı liseye düştüğümüz de çok sevinmiştik.
'Umarım üniversitede de aynı okulda oluruz' diye içimden geçirdim. Ben bunları düşünürken müdür yardımcısı sınıfa girer girmez herkes ayağa kalkıp selamladı.
Tabiki bende selamladım. Sonuçta müdür yardımcısıydı en ufak hata yapsam beni okuldan atabilirdi.
Ya da bu çok abartılı oldu. Bana okulun her yerini temizletirdi. Okulun bahçesi de bu cezaya dahil!
Çok disiplinli bir okuldu, ve ben bundan az da olsa tırsıyordum. Kim ceza almak ister ki değil mi?! Müdür yardımcısı konuşmaya başladı:
"Küçük bir duyurum olacak. Sınıflar belli oldu ve şimdi size hangi sınıfta olacağınızı söyleyeceğim."
Herkesi söyledikten sonra sıra bana gelmişti.
"Kim Min Ji 1-3B sınıfındasın. Herkes yarından itibaren bu sınıflara gidecek. İyi dersler."dedi ve sınıftan çıktı.
Selam! Lütfen oy verip yorum yapın. Ve size bir haberim var. Yani belki de sizin haberiniz vardır. Ne zamandır Yoongi'nin abisini merak edip araştırıyordum. Ve sonunda buldum!
İnstagram adresi Min Geum Jae yazın çıkıyor. Google dan da bakabilirsiniz. Belki panomda da paylaşırım. Neyse kendinize iyi bakın sizi seviyorum~❤️