Hatırlatma;
Min_Ji:Yoongi sana bir şey soracağım.
Min_Swag003:Sor.
Min_Ji:Neden bu kadar garipsin?
Min_Swag003:Ben garip falan değilim.
Min_Ji:Hayır garipsin.
(Görüldü)
Min_Ji:Ne yani görüldü mü atıyorsun?
(Görüldü)
Min_Ji:Gerçekten tam bir swagsin.
(Görüldü)
***
Yoongi bugün okula gelmemişti. Belki Taehyung biliyordur diye yanına gittim.
"Tae Tae~"
"Min Ji-sshii~"
"Birşey sorabilir miyim?"
"Tabi sorabilirsin."
"Yoongi'nin bugün neden gelmediğini biliyor musun?"
"Ah, evet biliyorum. O okul çıkışında bir kafe'de part-time çalışıyor. Dünde bana çalışacağını ve gelemeyeceğini söyledi."
"Peki nerede bu kafe?"
"Senin evine yakın bir kafe varya orada çalışıyor."
"Öyle mi?"
"Evet."
"Tamam Tae teşekkür ederim" deyip yanından ayrıldım. O zaman çıkışta o kafe'ye gidebilirdim.
***
Tae'nin dediği kafe'nin önüne gelmiştim. Kafe evime yakındı ve şu ana kadar Yoongi'yi hiç buralarda görmemiştim. Gerçi bir işte çalıştığını bile yeni öğrendim.
Yavaş adımlarla içeri girdim, ve boş bir masaya oturdum. O anda görüş açıma Yoongi girdiğinde gülümseyerek onu izliyordum.
Terlemişti...
Müşterilere siparişlerini yetiştirmek için oradan oraya koşturuyordu.
Ve bir yandan da eli ayağına dolaşıyordu...
Bende bir işte çalışacaktım. Çünkü tek annem çalışıyordu, onun kazandığı para yetmiyordu.
Babam ben daha 9 yaşındayken kanserden öldü. O zaman annem kız kardeşime hamileydi ve doğurmak üzereydi.
Ama babam kardeşimi göremeden öldü...
Annem bize hem anne, hem baba oldu bu zamana kadar... Annemi çok seviyordum o benim diğer yarımdı ona birşey olmasını istemiyordum, çünkü o benim tutunacağım tek daldı.
Yoongi'nin beni görüp yanıma gelmesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
"Selam Yoongi... Seni ziyarete geldim."
"Sen benim burada çalıştığımı nereden biliyorsun?"
"Senin bugün gelmediğini görünce merak ettim ve Tae'ye sordum."
"Beni m-merak mı ettin?" diş etlerini gösterecek kadar sırıtıyordu.
Onu merak ettiğim için sevinmiş gibi bir hali vardı.
Normalde Yoongi çok gülen bir insan olmadığı için bana gülünce ben de sevinmiştim.
"Evet... Seni merak ettim Yoongi."
Yoongi bir süreliğine gözlerime derin derin baktı.
Sonradan kendine geldi.
"N-ne içersin?"
"Latte."
"Tamam." deyip yanımdan ayrıldı.
Yoongi çok güzel değil mi? 😍😂
Hikayem 1,03 Bin okunma olmuş herkese teşekkür ederim~😊 Umarım daha çok başarıya ulaşırız hep beraber. Sizleri seviyorum kendinize iyi bakın görüşmek üzere~ Purple heart 💜💜💜