Hatırlatma;
Onun bu alaycı tavırları Hoseok'u kızdırmış olacak ki kaşlarını çatarak Tae'nin kafasına bir tane geçirdi.
"En azından senin gibi tüm paramı çikolatalı sütlere harcamıyorum!"
Tae göz devirdi ve kalkıp Jungkook'la kendine pizza sipariş verdi.
***
"Yanına içecek olarak ne istersiniz?"
"Ben 1 tane kola alayım." diyen Jungkook'a karşı Taehyung'ta garsona döndü:
"Bende 1 tane çikolatalı süt alayım."
Biz buna gülsekte garson pek ciddiye almayarak devam etti:
"Evet efendim siz?"
Taehyung garsona ters ters baktı. "1 tane çikolatalı süt istedim."
Garson bu sefer sırıttı. "Efendim biz çikolatalı süt satmıyoruz."
"Bir ne istediğimizi soruyorsunuz, bir de yok diyorsunuz. Bu nasıl iş?" diye sert çıkıştı Taehyung.
"Hey Taehyung-ah sakin ol." diyerek sakinleştirdim, ardından garsona döndüm "Teşekkür ederiz artık bir şey istemiyoruz."
Garson saygıyla eğilerek Jungkook'un kolasını getirmeye gitti. O sırada çantasından çikolatalı süt çıkaran Tae'ye üçümüz birden 'ciddi misin?' bakışları atıyorduk.
Tae pipeti kutunun içine batırıp içmeye başladı. Bizim bakışlarımızı fark edince oda bize 'ne var?' bakışı yolladı.
"Ne var yani bunda? Biliyorsunuz ben her zaman yanımda çikolatalı süt taşırım." deyip pizzasından bir ısırık alarak üstüne çikolatalı sütünü içti.
"Herşeyi karıştırmayı ne kadar çok seviyorsun. Hiç mi miğden bulanmıyor?" diyen Jungkook'a karşı Tae omuz silkip hiç aldırmadan yemeğine devam etti.
***
Hesabı almaya gelen garsona Jungkook hesabı ödedi.
"Bir daha bekleriz efendim." diyen garsona karşı Tae:
"Bir daha geldiğimde ben de çikolatalı süt isterim ona göre."
Bir yandan Tae'yi çıkışa sürüklerken bir yandan da garsona teşekkür ederek dükkandan çıktık.
Hoşuma giden ve komik bulduğum bir bölümdü. Lütfen oylarınızı ve güzel yorumlarınız eksik etmeyin🙏 Sizi seviyorum görüşmek üzere ~❤️