Je gaat me toch niet zeggen dat hij haar broer is.
_______________________________________Perspectief Nour: H-het is die jongen waar ik tegen aanbotste en mij in een lingerie zag en mij uitschold.
"HAFSA S DIT DIE K* KEHBA DIE JE BEDOELDE" Schreeuwde hij tranen die over mij wang rolde "NASR-DINNE GEDRAAG JE HSOUMA" Schreeude zijn moeder terug "Mama Kifesh gedraag je zij is grootste kehba van heel europa" zij hij dit keer kalm wat me bang maakte en plats een klap op mijn wang , hij, hij heeft me geslagen.
Hij is geen broer , geen vader , geen neef , niks , nada Nopes van mij en hij slaat mij?
"Sorry hoor maar waar slaat dit op , jij bent helemaal niks van mij en jij slaat mij ik ben dit helemaal zat ja , ik ben 5jaar stil geweest maar het is tijd dat ik is voor mezelf opkom , ja ik zit in JOU huis maar als jij wilt dat ik weg ga moet je dat zeggen ja moet je niet een onbekende gaan slaan ja , en wat ga je oordelen weet jij mij verhaal? Weet jij waarom ik zo eruit zag vorige keer?Weet jij waarom ik hoer word genoemd? NEEE JIJ WEET DIE KAOULO VERHAAL ER ACHTER NIET DUS RAAK MIJ EEN KEER AAN ZIEN WE WEL" Huil ik snel ren ik naar mijn kamer en pak ik een koffer ik zet alles in mijn koffer en loop dan naar beneden waar ik iedereen zie staan met open mond.
"Is er wat" vroeg ik snel hij liep naar me toe "je durft wel hé" bang keek ik hem aan ik was vroeger iemand die zich nooit liet verkleinen ik zat/zit ook op Taekwando. Maar nadat ik was ontvoerd durfte ik niks meer maar nu nu is de oude Nour back.
"Nour kan ik je spreken" vroeg Hafsa ik knikte.
We liepen naar de woonkamer "hoe ken jij hem" ik legte alles uit "Omg schat wlh sorry het zit zo uhm we waren verbaasd omdat uhm normaal durft niemand tegen hem te praten" zij ze ik knikte maar wat "Hafsa wlh het maakt niet uit ik wil jou en je ouders bedanken voor alles maar ik ga weg" ze keek me met grote ogen aan "Waar ga je naartoe" "Ik pak wel hotel ofs" "NEE , NEE" schreeuwde ze en al gauw kwamen ze allemaal binnen " Wat is er" vroeg haar vader " ze wilt weg gaan" zij ze terwijl ze me koffer terug pakte "Habiba alsjeblieft blijf nog even laten we opnieuw beginnen Vergeef ons voor onze zoon" ik lachte "gelti ik heb jullie allang vergeven jullie hebben niks gedaan" ze bedankte me ik liep naar haar toe en gaf haar een kus op haar voorhoofd "dus je blijft" vroeg Hafsa ik knikte "OMG LOVE YOU" ik lachte en knuffelde haar. Nasr-dinne kwam ook naar binnen en keek me vies aan ik zuchte.
"Laten we gaan eten" ik knikte ik legde alles op de tafel neer en we gingen eten "Damn zusje dit heb je wel goed gedaan" zij Nasr-dinne met grote ogen kijk ik hem aan "is er iets" vroeg hij "Nee niks" zij ik snel "U-hm Nour heeft gekookd" lekker dan...
"Ig tfoe kapot vies kowed ik ga bestellen dr handen hebben zowiezo kapot veel lullen aangeraakt" klaar hij gaat te ver "Ik zij toch dat je mijn verhaal niet weet a tering bosaap wat speel je heilig hoeveel meisjes heb jij verkracht 1? Nee 100 toch?" Lach ik.
"Welke verhaal a kehba , ja zeker en jij bent 1 van die honderd" lacht hij weer. Boos sta ik op "ik ben hier klaar mee bedankt allemaal voor alles ik ben jullie echt dankbaar mogen allah swt jullie rijkelijk belonen In Sha Allah"
"Ameen , blijf ga niet weg" zij die vader "nee shoukran het gaat verkeerd aflopen als ik hier blijf shoukran bezef geri"
Hij knikte ik groete iedereen behalve Nasr natuurlijk.
"Wacht ik breng jou" ik knikte ze liep met mij naar de auto "wollahi sorry voor mij broer" "ik heb het je al vergeven schat" ze knikte bij mijn hotel aangekomen gaf ze nog haar nummer "let goed op jezelf als er wat is bellen hé" ik knikte en bedankte haar ik gaf haar nog een kus en liep het hotel in.
Perspectief Hafsa: Ik heet geen Hafsa meer als ik Nasr vandaag niet vermoord. Ik rijd met vole gas naar huis , ik parkeer mijn auto ik pak mijn sleutels en loop dan naar binnen boos loop ik de woonkamer binnen en plats een harde klap ontvangt Nasr "Kaoulo zemmer altijd moet je zo doen altijd moet je mensen beledigen altijd moet je oordelen je weet haar kaoulo verhaal niet ik durf te wedden dat als jij haar verhaal weet je je 50jaar lang schuldig gaat voelen hoe durf je een onbekend iemand te slaan schande jij" schreeuwde ik Wlh op dit soort momenten schaam ik me echt voor me broer hij kan soms echt lief zijn maar soms gaat hij echt te ver!
"schuldig voelen hahahahaha laat me niet lachen zij is een kehba blijf uit haar buurt" ik lachte en plats weer ontving hij een klap van mij ik lachte en liep boos naar boven.
870 woorden , Wow heb vandaag gwn 3delen geplaatst. Love misschien vanavond nog een deeltje😂❤
JE LEEST
La Jalousie (Voltooid)
AdventureHier sta ik dan na 5jaar kon ik eindelijk ontsnappen uit die hel! Zij zullen boeten zij zullen hun leven haten! 5jaar lang zat ik daar opgelsoten! 5jaar lang werdt ik mishandeld! 5jaar lang zat ik daar tussen de hoeren! Mijn eer? Die heb ik niet mee...