Soumaya&Souhaila bereid jullie hel maar voor.
______________________________________.Perspectief Nour:
3 maanden later :
We zijn al 3maanden veder van het gebeuren ondertussen ben ik al 5maanden zwanger het is een tweeling 1meisje en 1jongen.
Nasr heb ik nooit met gesproken met Hafsa heb ik nog wel contact en ze vertelde mij dat Nasr leterlijk en figuurlijk kapot is gegaan hij is ook erger geworden en is nu grootste dealer van Nederland , België , Frankrijk en Spanje!
Ik heb een eigen bedrijf gestart het is niet klein maar ook niet groot. Het leven gaat door mijn moeder , zusje , broer , Hafsa en de moeder van Hafsa hebben mij super erg geholpen.
Ik heb ook een plannetje om Soumaya&Souhaila aan te pakken na lang twijfelen is Hafsa akkoord gegaan en gaat zij mij meehelpen.
Vandaag ga ik niet werken ik ga namelijk beginnen met de baby kamer.
Als ik op mijn vespa stap rijd ik naar de prenatal bij de prenatal aangekomen haal ik wat spullen ik rijd naar de Ikea en haal daar en wiegje en spiegel en commode en kledingkast en dat allemaal voor 2.
De laatste kamer dus de baby kamer(s) heb ik door de helft gedaan ik heb er een muurtje in laten zetten en nu zijn het 2kamers geworden. Het heeft veel gekost maar ik moest wel ik kon niet verhuizen.
Als ik alle spullen heb laat ik alles naar huis brengen ik rijd terug naar huis en dan zie ik alle spullen daar met moeite breng ik het in huis.
Als ik thuis ben aangekomen bestel ik nog 2babybox een witte en zwarte. Ik bestel nog en elektrice babywieg en een paar houten plankjes in het zwart en wit ik bestel en stoeltje rol gordijnen , een kinderwarn en dat was het wel.
Ik zet het wiegje van de Ikea in elkaar En de commodus de kledingkasten met glazen plankjes zet ik ook inelkaar alle kleertjes die ik al heb leg ik op de plankjes neer. De spiegel hang ik mooi neer en de commodus leg ik neer op de juiste plek de rest doe ik als alles binnen is.
H: Haii schat is het goed als ik zo langs je kom
Snel beantwoord ik haar bericht
N: Ja tuurlijk
Ik sluit me telefoon af en begin dan met koken ik heb wel zin in pasta dus laten we dat maar maken als ik alles heb gemaakt laat ik de pan vol pasta op het vuur.
Ik plof op de bank neer en ga dan lekker tv kijken.
"Dingdong" hoor ik de bel ik loop naar de deur als ik zie dat het Hafsa is via de Camerabeelden doe ik snel open
Ik wacht tot dat ze naar boven komt en groet haar uitbundig "Kom binnen" ze doet haar schoenen uit en komt dan naar binnen.
"Dus hoe gaat het met jou en met de kindjes" vraagt ze dan "Goed Hamdullilah met jou en je ouders?" "goed hamdullilah" "en uhm met nasr" vraag ik uit respect "Tja hij is fuckt up hij is nu ook alleen maar erger geworden Hij schreeuwt ook tegen mij moeder" ik zie dat ze tranen in haar ogen heeft ik bedoel het doet pijn ja dat weet ik Maar ik kan het niet ik kan het gwn niet...
"Hafsa je weet dat ik van jullie hou maar ik kan het niet. Al die tijd noemde hij mij hoer , slet noem maar op al die tijd werd ik vies aangekeken voor niks! En dan blijkt het te zijn dat hij van mij lichaam genoot?! Kijk eigenlijk is dat niet eens het meest pijnlijkste maar het pijnlijkste is dat hij mij maanden lang daar weg liet rotten en dan wanneer ik vrij was mij lekker uitschelden en vies aankijken" huil ik. " Ik snap het schat ik snap jou helemaal ik walg ook van hem! Maar wat nu dan? Hoe ga je de kinderen opvoeden?" Vraagt ze "Ik weet het niet ik weet het niet" zucht ik.
665 woorden. Beetje kort maar ja zometeen misschien nog een deeltje💋
JE LEEST
La Jalousie (Voltooid)
PertualanganHier sta ik dan na 5jaar kon ik eindelijk ontsnappen uit die hel! Zij zullen boeten zij zullen hun leven haten! 5jaar lang zat ik daar opgelsoten! 5jaar lang werdt ik mishandeld! 5jaar lang zat ik daar tussen de hoeren! Mijn eer? Die heb ik niet mee...