Uit schrik stik ik bijna in mijn eten.
_______________________________________Perspectief Nour: N-Nasr nee dit klopt niet!
1 Nasr is niet mijn "Mannetje"
2 Nasr is een dealer dus hoe kan hij ontvoerd worden?!
3 Wie wilt mij?!Als ik goed nadenk krijg ik opeens een oproep met trillende vingers neen ik het op.
"Luister ik geef jou 24uur om te komen kom je niet zeg bye bye tegen je mannetje"
"M-maar N-nasr is niet mij man" piep ik
"Ahw schatje toch we weten allemaal dat jij gevoelens voor hem hebt hoor doe niet alsof , 24 uur!"
Net als ik nog wat wil zeggen hangt diegene op
"Ahw schatje toch we weten allemaal dat jij gevoelens voor hem hebt"
Is dat waar?
Heb ik gevoelens voor Nasr?
Ben ik verliefd?
Houd ik van hem?
Is het daarom dat ik steeds rood word?
Uit het niet begin ik te huilen ik wil dit niet! Ik haat dit leven!
Iets in mij zegt dat ik moet gaan niet omdat ik op hem ben maar omdat ik me schuldig voel ik bedoel ze willen mij maar toch pakken ze Nasr maar ook zegt iets in mij dat dit niet klopt.
Als ik zie dat morgen iets niet klopt dan zie ik wel ik heb nog tot morgen avond.
Als ik alles in de vaatwasser heb gedaan ga ik slapen.
4:26 : Ik kan geen oog dicht doen
"We weten allemaal dat je op hem bent"
Al 2uur lang spookt dat er door mijn hoofd heen ik word gek!
Wie kan mij helpen?
Zal ik het risico nemen om hulp te zoeken?
Als ik eindelijk de moed heb gevonden besluit ik om Hamza om hulp te vragen kennen jullie hem nog ik heb zijn bruiloft gedecoreerd.
8:00 :Moe stap ik uit mijn bed ik loop de badkamer in en doe mijn woedoe als ik dat heb gedaan bekijk ik mezelf in de spiegel , Roden ogen en super erge wallen.
Alweer lopen de tranen over mijn wangen.Waarom huil ik? Om Nasr? Of om het feit dat geluk mij niet is gegund?
Als ik me heb omgekleed in dit:
Maak ik nog een ontbijtje die ik met moeite opeet.
Als ik klaar ben doe ik alles in de vaatwasser en bel ik Hemza op.
H: Selam Ahlaykom met wie spreek ik
N: Ahlaykom Selam met mij , Nour
H: Ahh Nour hoe gaat het
N: Uhm eerlijk gezegd slecht ik heb je hulp nodig
H: O ja isgoed kom je anders over 20min naar mijn kantoor
N: Ja is goed stuur jij mij het adres
H: Saff tot zo
N: BeslamaEn dan hang ik op. Als ik het adres heb binnen gekregen loop ik naar de keuken en drink een glasje water ik leg het neer op het aanrecht en pak dan mij tasje waar ik mijn pinpas , kauwgom , lipenbalsem , huissleutels en Vespa sleutels in doe.
Bij Hamza aangekomen :
"Kom hier naast heb je een parkje" zeg Hamza dan als ik me vespa heb geparkeerd ik knik en samen lopen we dan naar het parkje als we daar zijn gaan we zitten op een bankje.
"Vertel" hoor ik Hamza met trillende handen pak ik mijn telefoon en geef mij telefoon aan hem
"W-wat" hij is duidelijk geschrokken
"Maar wacht hebben jij en Nasr iets dan" vraagt hij als hij het opnieuw heeft gelezen "Nee maar ze zijde dat volgens hun ik wel op hem ben""Eerlijk voel je iets voor hem" geschrokken van zijn vraag kijk ik hem aan "u-uhm ik weet het niet" stotter ik " maar iets in mij zegt dat ik hem moet helpen ik bedoel hij is daar vanwege mij" huil ik "Saffi rustig ja wij gaan jou helpen" "wij" vraag ik dan "Ik ga de mannen van Nasr bellen ja en die gaan dan met jou mee" ik knik " Ik stuur jou binnen nu en 2uurtjes hoe en wanneer ja" ik knik ik bedank hem nog en geef hem en hand.
We zijn al 3uurtjes verder sinds ik met Hamza heb afgesproken hij heeft mij het plan doorgestuurd en ik moet 22:30 beneden staan.
Het plan is als volgt. 1 van de mannen gaan met mij mee voor de zekerheid de andere blijven buiten wachten als ik daar ben vertel ik dat ik er ben en dat ik me zelf overgeef dan komen de mannen snel om nasr te halen en trap ik diegene in zn *** en ren ik weg.
22:15 : Als ik net heb heerlijk gegeten ga ik me omkleden in een nike pak ik doe me zwarte hoofdoek op en mijn Nikes aan en klaar is kees. Me telefoon doe ik in me bh en voor de zekerheid doe ik mijn mes in me broekzak met trillende benenen loop ik naar beneden waar ik wacht op Hamza als ik een Auto zie aankomen kijk ik eerst of dat wel echt Hamza is als dat zo is stap ik in.
"Ben je dr klaar voor" ik knik eigenlijk ben ik er totaal niet klaar voor ik bedoel ik ben nog zwanger ook!
"Saff Redoune gaat met jou mee en als er wat met jou gebeurt hier neem dit aan dan zien we altijd waar je bent" ik knik en doe het snel hij me bh
"Beslama tot zo In Sha Allah" "In Sha Allah" zeg ik snel.
"Yallah kom als er wat is geef je en gilletje en ik kom ja" zegt Redouane ik knik en loop dan naar binnen als ik een grote zaal in kom is het eerste wat ik ruik drugs.
Als ik een bijna dode Nasr zie schrik ik net als ik hem wil helpen hoor ik gekuch ik zie een grote jongen met en bivakmuts op "W-wie ben jij" stotter ik ik zie dat Nasr mij verbaasd aan kijkt
"Nou nou dus je bent toch gekomen" hoor ik hem terwijl die dreigend op me afkomt lopen ik zeg je eerlijk is eerlijk ik pis bijna in me broek maar ik heb geleerd nooit mij emoties te tonen. "Dus je bent bereid om je over te geven voor je mannetje" lacht hij gemeen "Laat hem nou maar vrij" sis ik boos ik zie aan hem dat hij schrok.
Als er een oude man Binnenkomt houd ik me hart even vast
"P-papa" stotter ik niet van angst nee maar van ongeloof....
DUM DUM DUM.....
Nour is toch gegaan. Is ze dan nou toch verliefd op Nasr? En wat doet haar vader daar?
JE LEEST
La Jalousie (Voltooid)
PertualanganHier sta ik dan na 5jaar kon ik eindelijk ontsnappen uit die hel! Zij zullen boeten zij zullen hun leven haten! 5jaar lang zat ik daar opgelsoten! 5jaar lang werdt ik mishandeld! 5jaar lang zat ik daar tussen de hoeren! Mijn eer? Die heb ik niet mee...