Voordat Jullie dit gaan lezen. Weet iemand een leuke boek? Heb namelijk al bijna heel wattpad uitgelezen en vv me dodelijk. Graag iets romantische met marokkaanse drama.
Wat vooraf ging:
"Anis&Islam"
_______________________________________Perspectief Nour:
Mijn 2 prachtige kindjes. Tranen die over mij wang rollen alle 2 geef ik ze en kus en val dan binne no time in slaap.
"Mevrouw" hoor ik en stem "Mevrouw" hoor ik de zelfde stem weer ik open me ogen en zie een jongen man misschien rond de 26 ofs uit schrik zit ik meteen recht op.
"Wat moet je" "ik ga schreeuwen hé" paniekerig kijk ik hem aan. Even hoor ik hem lachen wat is er nou zo grappig? "Geen zorgen ik kom jou alleen deze brief brengen"
Voordat ik wat wou zeggen was die al weg raare..
Even staar ik naar de brief het is de zelfde handschrift als die van vorige keer met trillende handen open ik het.
"Selam Ahlaykom mijn lieve dochter.
Met tranen in mij ogen schrijf ik dit. O mijn lieve dochter wat heb ik toch spijt.
Waarom haatte ik jou? Waarom heb ik jou dit allemaal aangedaan? Het is eens tijd dat de waarheid boven water komt. Toen jij was geboren was mijn vrouw jou moeder overleden omdat ze teveel bloed was verloren. Sinds die dag heb ik jou gehaat. Ik ben getrouwd met haar zus de vrouw die jij jaren lang mama hebt genoemd is niet jou mama nee dat is jou tante.
Een paar weken terug ben ik er achter gekomen dat jou liefe moeder nog leeft. O mijn liefe dochter het spijt mij zo erg voor alles. Ik geef jou de kans jou echte moeder te ontmoeten.
Als je dat wilt kan dat op dit adres
*********
morgen avond om 19:45."Tranen die over mij wang rollen. I-ik heb mijn moeder vermoord? en de vrouw die ik al die jaren als moeder zag is niet mijn moeder maar tante?!
H-hij is met de zus van mij moeder getrouwd zo kan je toch niet zijn?!!!
Oh My Allah. Tranen die over mijn wang rollen hysterisch gil ik alles uit en trek ik aan me haar. "N-nour" hoor ik de stem van Nasr
"Nour wat is er" huilend gooi ik de brief naar hem toe ik voel me benen en handen niet meer ik voel niks meer doelloos kijk ik voor me uit.
"I cant" "I cant anymore Nasr"
"I CANTTTTTTTT"
Gil ik hysterisch. Medelevend kijk Nasr me aan Waarna hij me in een knuffel wurmt. "WAAROM IK" "WAAROM" huil ik.
Ken je dat gevoel je voelt je zo leeg van binnen je voelt niks meer je benen handen werken niet meer zelfs me hersenen kunnen niet meer denken me tranen die op zijn geraakt het enigste wat je hoort is mijn luide gesnik. Leeg dat is wat ik voel.
Sorry leifies ik had een XL deeltje beloofd maar me tel gaat bijna uitvallen dus als die weer beetje vol is komt er vannacht nog een deeltje In Sha Allah
JE LEEST
La Jalousie (Voltooid)
AdventureHier sta ik dan na 5jaar kon ik eindelijk ontsnappen uit die hel! Zij zullen boeten zij zullen hun leven haten! 5jaar lang zat ik daar opgelsoten! 5jaar lang werdt ik mishandeld! 5jaar lang zat ik daar tussen de hoeren! Mijn eer? Die heb ik niet mee...