dit noem je eens gezelligheid.
_______________________________________Perspectief Nour:
Ondertussen is het alweer tijd om naar huis te gaan mijn nieuwe huis. Aan alles komt een einde dus ook aan deze avond het was een prachtige , gezellige avond maar nu is het tijd voor de realiteit tijd om afscheid te nemen van mij Famillie en geleifde.
De tranen rollen over mij wang heen waarna ik mijn moeder knuffel "Het spijt me voor alles je moeder zal zeker trots op je zijn maar vergeet niet ze is altijd bij je ze let op je vanuit boven" "Shoukran voor alles en het is je allang vergeven" snik ik. Als ik zie dat me zusje er maar ongemakkelijk bij staat trek ik haar in een knuffel waarna ze uit tranen uibarst "Het spijt me voor alles , Ik schaam me dood hoe kan beba je dit aan doen , Hoe konden wij jou dit aan doen , Ik moest je geloven en helpen , Het spijt me wollahi" huilt ze harder ik veeg haar tranen weg met me duim en kijk haar met een glimlach aan
"Nergens om je voor te schamen , mijn lieve zusje , Wij maken allemaal fouten niemand is perfect het gaat erom dat je van je fouten leert laat dit niet nog een keer gebeuren" ze lacht en schud hevig met haar hoofd "Nooit" trots knik ik en geef haar nog een kus op dr wang.
"Nour het spijt me ik was niet de broer die ik moest zijn ik was er niet voor je en ik heb je niet kunnen beschermen inplaats mij te focussen op mij zusje ben ik mij gaan focussen op de leugens die er verteld werd over mijn zusje het spijt mij ik hoop dat Nasr jou wel zal kunnen beschermen en er voor jou kan zijn in moeilijke tijden. Ik heb geleerd van mij fouten en dat door jou , ondanks alles heb je iedereen toch vergeven , je hebt een hart van goud zusje je bent een sterke meid zusje ondanks alles ben je toch nog sterk en moedig" de tranen rollen over mijn wang heen dit heeft me zo erg geraakt ik wil mijn familie niet zien lijden ik wil ze gelukkig zien.
"Saffi , Je hebt geleerd van je fouten daar gaat het om treur niet meer ik heb het jullie allang vergeven , Ik wil jullie niet zien lijden ik wil jullie gelukkig zien" lachend kijken ze me aan.
"Habiba kom we gaan" ik knik
"WACHT" roep ik dan "Safae Islam&Anis" hij lacht "Die zitten in de auto" ik knik en neem dan nog afscheid van Hafsa "Ik wil jou het meest bedanken , Jij bent de gene die in mij geloofde na alles , Jij bent de gene die mij en me Famillie weer samen heeft terug gebracht , Jij bent degene die mij in jou huis heeft gebracht , Jij hebt je liefde van je leven opgegeven voor mij.
Hafsa , Ik wil dat je mijn broer weer een kans geeft ,Ik weet dat je nog van hem houdt , Ik weet ook dat wat hij gedaan heeft niet goed is maar iedereen verdient een 2de kans kijk Nasr-edinne hatte mij en kijk nu nu zijn we getrouwd en hebben samen 3kinderen"
Glimlachend kijkt Nasr me aan. "I-ik weet het niet" stotterd Hafsa , "Denk er over na"
"Ik moet nu gaan , We houden contact en jullie mogen altijd langs komen hé" ze knikken en dan vertrek ik.
Als we thuis aankomen kijk ik met open mond naar het huis "En" hoor ik Nasr "Prachtig dankjewel nasr dankjewel voor alles" hij lacht "Alles voor jou"
De tranen rollen over mijn wang heen. "Wie had dit nou gedacht wie had nou gedacht dat ik Nour ***** zal eindigen met Nasr-edinne *****
De Nasr die mij hatte en vernederde de Nasr die mij vol afschuw aan keek de Nasr die mij de grond in duwde
Is nu mijn man" lach ik door me tranen heen.
"Het spijt me voor alles Nour , Je bent een prachtige meid en dat zowel van binnen als van buiten , Ik hou van jou en onze 3kindjes" glimlachend kijk ik hem aan "Het is je allang vergeven , Ik hou ook van jou"
Grijnzend kijkt hij me aan Waarna hij zijn lippen op de mijne duwt.
Einde.
Zoals jullie zien is dit het einde van "La Jalousie" helaas. En ook dit boek heb ik met een reden geschreven.
Lieve lezers ik merk vaak dat mensen oordelen zonder dat ze het verhaal erachter weten en dat leugens eerder worden geloofd dan de waarheid helaas genoeg. Hierbij wil ik zeggen veroordeel iemand niet als je het verhaal niet weet. En geloof niet alles wat je hoort!
En nog een mededeling , Zoals jullie zagen vroeg ik gister welke boek jullie het leukst vonden en de meeste vonden "Is dit mijn verdienden loon?" Het leukst dus dat wordt hem. Dat boek komt helaas nog lang niet online maar ik werk eraan en ik zal jullie laten weten wanneer het online komt.
Ik laat jullie ook weten wanneer deel 2 van "Oh My Allah" of "La Jalousie" online komt. Welke van de 2 het word ligt aan jullie maar ik denk toch eerder "Oh My Allah"
Ik ga natuurlijk wel gewoon verder met "Suïcide?"
Kisses , My😘
JE LEEST
La Jalousie (Voltooid)
AventuraHier sta ik dan na 5jaar kon ik eindelijk ontsnappen uit die hel! Zij zullen boeten zij zullen hun leven haten! 5jaar lang zat ik daar opgelsoten! 5jaar lang werdt ik mishandeld! 5jaar lang zat ik daar tussen de hoeren! Mijn eer? Die heb ik niet mee...