Hij lacht en laat de huissleutels zien met grote ogen kijk ik hem aan.
_______________________________________Perspectief Nour:
"Ja nasr ik kan ze toch niet alleen laten islam en Anis zijn nog zo jong en ik heb Safae pas terug" "Oef Nour oeff het is maar voor even je kunt ze gwn bij me moeder laten en we zijn voor de avond terug"
Nasr wilt met mij op date maar ik kan mijn schatjes toch niet alleen laten "Ik weet het niet hoor" hij zucht " Habiba kom op wij verdienen toch ook wel een beetje rust" ik lach hij heeft gelijk..
"Oké hoelaat" hij grijnst "Ik ben hier om 5uur" ik knik "en oja doe wat chique aan" ik knik "Yallah ga"
"Ja w8 mag ik dan geen afscheid nemen van me schatjes" ik lach hij loopt naar islam en Anis hun kamer en ik loop achter hem aan vanaf de deur opening kijk ik ze aan
"Mijn leven , ik hou van jullie , ik zal jullie met heel me leven beschermen samen met jullie prachtige moeder" verliefd kijk ik hem aan. Hij geeft ze nog een kus en loopt dan weg "5uur hé" zegt die dan ik knik en hij geeft me nog een kus ik bloos
"Oeehh papa , mama mag niet hé" ik schrik "S-safae" samen met nasr gaat ze stuk ik voel me rooder woorden "sinds wanneer ben jij thuis" vraag ik dan "tante Hafsa was iets vergeten bij ons thuis dus kwamen we terug" ik knik. Safae zal samen iets doen met Hafsa en ohja weten jullie het al Nasr is ook de vader van Safae , Ik wou het zeker weten en we hebben dus een dna test gedaan.
"Kom hier" zegt nasr waardoor die Safae knuffeld ik semlt gewoon van dit beeld "vandaag ga jij met je kleine broertje en zusje naar oma ja ik en mama gaan weg , goed luisteren hé en let op je broertje en zusje" ze knikt hevig ja met haar kleine hoofdje Nasr geeft haar een kus en gaat dan weg.
5uur:
"Iwha kom je nog of wat" hoor ik Nasr "Ja sorry hoor zeured" zucht ik "Ja ja geef mij Sabr" ik lach. Ik loop de woonkamer in en zie hem ongeduldig in de woonkamer zitten.
Ik heb een lange blauwe jurk aan met een zwarte hoofdoek en zwarte hakken
"Wauwii damn mama" hoor ik hem zeggen ik voel me voor de zoveelste keer blozen "Je ziet er prachtig uit schat" ik bedank hem "Jij ziet er ook niet verkeerd uit"
Hij heeft een witte blouse aan met een spijkerbroek met spetters en witte airforce.
"Gaan we" ik knik en dan lopen we naar zijn auto een BMW gt.
Hij doet het portier voor me open en ik bedank hem "waar gaan we eigenlijk naar toe" Hij lacht "verassing" ik knik gelukkig ben ik een geduldige persoon....
Het autoritje was gezellig we hadden het van over alles en nog wat maar hij deed wel wat geheimzinnig wat hij wel de laatste tijd vader doet....
"We zijn er" Ik kijk om me heen en zie en heel chique restaurant met een hele prachtige terras en in het midden een fontein en allemaal bloemen wauwi het is prachtig gedecoreerd.
Ik voel dat hij me hand pakt en hand in hand lopen we naar binnen , huh? Het is zo leeg en stil.
"Ik heb het voor ons Alleen gereserveerd" hoor ik Nasr alsof hij mij gedachte kon lezen met grote ogen kijk ik hem aan "Dat was niet nodig" "Alles voor mij vrouwtje"
"En wat wilt deze knapperd" met een opgetrokke wenkbrauw kijk ik naar de ober waarna ik Nasr de ober boos zie aankijken "Doe maar het zelfde als mijn man" zeg ik met de nadruk op mijn man hij word rood en knikt als die weg is hoor ik Nasr lachen.
"Ik hou van jou" "Ik ook van jou"
Het eten was heerlijk en we lopen nu naar het terrasje als we bij het terrasje zijn gaat alles op eens uit en voel ik niemand meer naast me "Nasr" "Nasr" "Hallo" "NASR" schreeuw ik dan wat is dit? Uit het niets gaan er allemaal gekleurde lichtjes aan Waarna ik Nasr voor me zie op zijn knie "N-nasr"
"Lieve Nour , onze eerste ontmoeting is helaas genoeg niet zo een mooie ontmoeting. Tot de dag van vandaag heb ik spijt van alles.
Hoe ik jou behandelde , hoe ik jou veroordeelde , hoe ik je aankeek , hoe ik je uitschold. Elke dag leef ik met spijt , spijt dat ik zo een klootzak tegenover jou was terwijl jij een prachtige vrouw bent van zowel binnen als buiten , Een prachtige moeder van onze 3kinderen een van de sterkste vrouwen die ik heb ontmoet ben jij.
Ik hou van jou en ik zal dat voor altijd blijven doen , Ik zal altijd van je blijven houden , Ik zal er voor altijd voor je zijn , Ik zal samen met jou onze 3prachtige kindjes grootbrengen , Ik zal groot worden met jou.
Ondanks alles heb je het mij toch vegeven , ondanks alles heb jij mij leven gered , ondanks alles heb je mij een kans gegeven.
Lieve Nour wil je met mij trouwen."
Met tranen in mijn ogen kijk ik hem aan.
890 woorden. Wat gaat Nour zeggen?
Kan ze het aan? Zal ze gelukkig zijn met nasr? S alles dan eindelijk voorbij?.....
JE LEEST
La Jalousie (Voltooid)
AdventureHier sta ik dan na 5jaar kon ik eindelijk ontsnappen uit die hel! Zij zullen boeten zij zullen hun leven haten! 5jaar lang zat ik daar opgelsoten! 5jaar lang werdt ik mishandeld! 5jaar lang zat ik daar tussen de hoeren! Mijn eer? Die heb ik niet mee...