"is niet mijn moeder maar mijn tante"
_______________________________________Perspectief Nour:
Met grote ogen kijk hij me aan Waarna hij me in een knuffel trekt
"Ik bedoelde het niet zo schat. Geloof me ik wil gewoon het beste voor jou en onze kinderen. Laten we het doen , wat er ook is ik sta altijd achter je en zal je beschermen"
Versteld om zijn worden knik ik naar hem "dankjewel" hij knikt en komt steeds dichter en dichter bij onze neuzen raken elkaar aan en voor ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne ik ga er in mee en ik voel zijn tong die om toestemming vraagt waar ik mee akkoord ga onze tongen spelen en vurig spel.
Als ik merk waar we mee bezig zijn duw ik hem rustig van me af Ik voel me wangen vuurrood "ahww wat en cuti" zegt hij waarna die in me wangen knijpt wat mij roder maakt.
"Saff k regel al de bewijs dan gaan we morgen ja" zegt hij dan als we de plan doorspreken naja plan ik bedank hem voor alles
"Alles voor me vrouwtje toch" ik kijk hem raar aan en knik dan maar hij geeft me nog een kus op me wang en voel me wangen weer rood worden hij lacht en geeft Islam en Anis een kus
"Mijn prinsesje en prinsje ik zal jullie met heel me hart beschermen" ik smelt gewoon van dit. "Yallah ga nou maar" lach ik hij lacht en vertrekt dan.
Jullie willen vast weten wat ik ga doen nou ik ga mijn Vader aangeven bij de politie het is eens tijd.... Ik had het veel eerder moeten doen maar had nooit de kans ervoor gehad.
MonAmour💍💫: Alvast Goodnight Myqueen ik zie je morgen
Ik voel mezelf weer blozen
Ik: GoodNight MonAmour Tot morgen
2dagen verder:
We zijn 2dagen verder en mijn vader is opgepakt.
mijn moeder ofterwijl tante was heel trots op mij wat ik wel heel vreemd vond ik bedoel het is haar man? Ze weet ook nu dat ik weet dat zij niet mijn moeder is en ze heeft alles uitgelegd
Flashback:
"Ik weet alles geen geheimen meer graag. Ik weet dat jij mijn tante bent en niet mijn moeder maar ondanks alles ben ik jou dankbaar voor alles voor het zijn voor mij voor het steunen voor het opvoeden van ons maar hoe hoe kan je dit je eigen zus aandoen hoe kan je haar man afpakken"
Huilend kijkt ze mij aan "OH MY ALLAH het spijt mij zoo het spijt mij zoo ik ben een vreselijk persoon en monster! Dagen weken maanden jaren lang leef ik met spijt spijt dat ik met deze monster ben gaan trouwen en dat ik mijn lieve zus dit aan heb gedaan ik was blind van de Liefde maar zoals ze zeggen
"Je merkt pas hoe iemand echt is al je samen onder een dak woont" sinds ik met hem ben getrouwen werd hij een monster en mishandelde mij" huilt ze
Vol ongeloof kijk ik haar aan"
Einde flashback
Tranen die over mijn wang rollen als ik er aan denk oh mijn lieve tante wat moest ze toch allemaal doormaken...
Hayati💫: Haii schat zin om iets leuks te doen samen met Safae?
X Hafsa
Oja wat dom van mij! Heb ik jullie al verteld dat ik Safae terug heb tranen die over mijn wang rollen als ik aan die dag denk ik krijg er gewoon kippenvel van tranen van geluk na 6jaar heb ik eindelijk mijn dochter terug!
Ik: hai ja isgoed!
Reageer ik terug. "MAMA" hoor ik Safae schreeuwen "Ja schat" "Wanneer gaan we nou verhuizen ik wil een eigen kamer" Dit doet me echt pijn ik wil wel verhuizen maar alles voor niks?! Was al die moeite dan echt voor niks.
"Habiba kom hier" zeg ik dan terwijl ik naast me klop ze komt naast me zitten en kijkt me aan "we gaan zo snel mogelijk verhuizen ja" "maar gaan we nu naar jou broertje en zusje"
"Jaaa ik wil al heel lang een broertje of zusje! Jij bent de beste mama" dit doet me hart gewoon smelten ik trek haar in een knuffel en aai over dr mooie haartjes
"Nooit meer dat ik je verlaat nooit meer" fluister ik zacht "Mama" "ja" "Ik hou van jou. Die mensen waren heel gemeen ze deden mij altijd pijn en zeiden dat jij dood was" tranen die over mijn wang rollen "Die mensen gaan nooit meer aan je zitten je bent veilig habibi" ze glimlacht.
"Mijn prinsesjes" uit schrik houd ik mijn dochtertje strak tegen me aan Waarna ik Nasr kei hard hoor lachen kwaad kijk ik hem aan
"Doe dat nooit meer a bosaap hoe ben je hier überhaupt binnen gekomen" sis ik kwaad
Hij lacht en laat de huissleutels zien met grote ogen kijk ik hem aan.
845 woorden i know saaie deeltje but ja..
Is dit het dan? Kan Nour dan eindelijk gelukkig zijn? Is de ellende dan eindelijk voorbij?
Einde is helaas aanzicht....
JE LEEST
La Jalousie (Voltooid)
AdventureHier sta ik dan na 5jaar kon ik eindelijk ontsnappen uit die hel! Zij zullen boeten zij zullen hun leven haten! 5jaar lang zat ik daar opgelsoten! 5jaar lang werdt ik mishandeld! 5jaar lang zat ik daar tussen de hoeren! Mijn eer? Die heb ik niet mee...