>deel 34<

1.9K 138 26
                                    

Leeg dat is wat ik voel.
_______________________________________

Perspectief Nour:

Het is tijd om te gaan ik heb besloten om naar mij vader te gaan.

Trillend stap ik de enorm grote gebouw in het stinkt hier zo erg en het is zo vies o god...

Al ik een soort van woonkamer in kom voel ik een hand op me schouder uit schrik spring ik bijna de lucht in.

"Nour" ik kijk mij vader aan nou ja vader sorry hoor maar ik kan dit geen vader noemen.

"HAHAHAHAHHAHAHAHA"  "HAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA" begint hij opeens te lachen wow wtf is dit hij maakt me echt bang "W-wat is er" "HAHAHAHAHAHAHAHA" bang zet ik een stapje achter uit waardoor hij weer een stapje naar voren zet

"MOHSIN BRENG HAAR NU" Schreeuwt hij opeens waardoor ik schrik en tegen de muur aan knal al snel zie ik een jonge man binnenkomen met een kleine meisje rond de 5/6 jaar raar kijk ik ze aan wat gebeurt hier? Als het meisje beter te zien is zet ik me hand op me mond uit schrik Neee!! Neee!!! Dit is onmogelijk!!!

S-safffaaee?!

"Sssafaee"  "NEEEEE"  "DIT KAN NIET"  "DIT KAN NIET" schreeuw ik histerisch

"HAHAHAHAHAHA" lacht mij vader "dacht jij nou echt dat het mij spijt dacht je nou dat dit de waarheid was" "nou de helft dan"

"Jij jij hebt mij vrouw vermoord" sist hij terwijl hij dreigend op me af komt. Tranen die over mij wang rollen

"G-GEEF MIJ DOCHTER" stotter ik bang. "HAHAHAHAHAHAHAHA NEVER"

"IK SMEEK HET JOU IK DOE ALLES VOOR JOU GEEF ME GEWOON MIJ DOCHTER" Huil ik

"Alles hé" zegt hij dan met een grijns hevig knik ik ja met mij hoofd.  "Alles"  fluister ik.


Kapot korte deeltje sorry man maaaar zometeen komt er een deeltje! Helaas moet ik ook mededelen dat ook deze boek bijna afgerond is omdat ik geen inspiratie meer heb.... maar er komt nog binnekort een nieuwe waargebeurde boek online.

La Jalousie (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu