>deel 14<

2.6K 173 45
                                    

Damnn mijn boek heeft nu al de 1,43k+ reads! LoveJullie💋

Wat vooraf ging:

als ik leuke Dingen heb gevonden bestel ik alles.
_______________________________________

10:00

Snel loop ik naar de ah die om de hoek is ik moet namelijk boodschappen doen als ik bij de ah ben aangekomen zie ik een groepje jongens die mij bang aankijken oké?....

Ik loop de ah in en doe van alles in mijn mandje groenten , melk , thee , chofee , chips , snoep , wc papier  , keuken papier , wasmiddel

shit ik ben vergeten om een wasmachine te halen! Jeetje.

Als ik alles heb reken ik snel af en loop dan snel de ah uit

"Moet ik je helpen" zegt er eentje zenuwachtig raar kijk ik hem aan "Luister ik weet niet wat jullie hebben maar zoals jullie al weten zij ik dat ik jullie niet nodig heb en dat jullie mij met rust moesten laten of niet" vroeg ik met een opgertoke wenkbrauw , hij knikte zenuwachtig "Jeetje joh doe is rustig ik ga je niet vermoorden hoor wat hebben jullie vandaag" zonder op antwoord te wachten loop ik terug naar huis.

Ene x noemen ze me kehba , schelden ze me uit , veroordelen ze me , slaan ze me en nu doen ze zo schijnheilig ik begrijp deze wereld niet....

Als ik thuis ben aangekomen loop ik naar de 3de verdieping en doe ik de deur open 10:20.

Ik doe al mijn boodschappen in mijn koelkast het is btw een koelkast en diepvries in 1 het is een grote Matt zwarte die bij de keuken zelf past het Heeft ook een knopje die water geeft die wou ik al sinds jongs af aan.

Snel bestel ik nog een wasmachine en droger en vaatwasser zit al in de keuken dus die hoeft niet. Als ik alles heb gedaan bak ik en eitje die ik helemaal kapot maak en doe die dan in een witte bolletje met andalous en cury heerlijk (Wollah aanrader!)

15:45 : De mannen zijn net weg ze hebben het prachtig gedaan! Trots zet ik de zwart/witte baddoeken op de plankjes ik decoreer de badkamer nog en dan is het tijd dat ik de gang doe ik doe de mat zwarte kapstok in een hoekje en zet dan het glanswitte schoenenkast inelkaar als ik dat heb gedaan leg ik die neer op de juiste plek ik pak nog een hele grote lange witte bloemenpot van de exenos en doe daar wat aardezand ofs in ik doe de plantjes en bloemen er in en leg die dan naast deur voor deur.

Ook de wasmachine en droger zijn binnnengekomen die zet ik in een kamertje naast mij kamer het is een kleine opbergkamer achtig iets als ik dat allemaal heb gedaan begin ik met mijn balkon mijn favoriete plek in dit huis het Heeft en prachtige uitzicht!

Ik begin eerst met het aangelegen van de kunst gras als ik dat heb gedaan leg ik links in de hoek de hangschommel neer recht leg ik de lounge set neer met het tafeltje op de tafel leg ik een boeket en geursetje neer en wat kaarsjes op de lounge set leg ik licht roze kussens neer en een witte dekentje. Tegenover de lounge set leg ik een grote ovale bloemenpot ik doe ook daar zandaarde in ofs en doe daar plantjes die op gras lijken in en palmboompjes DAMN!!! Trots kijk ik ernaar en wauwiiii ik ben hier echt trots op.

Ohw shit de logeerkamer ben ik dan nou nooit klaar? Ik loop de keuken in en pak dan de ingrediënten voor de macaroni het is inmiddels al 20:00 pff.

Ik scrol wat door mijn Instagram en kijk dan door mijn volgverzoeken 200+ erbij jeetje ik accepteer iedereen en zie dan dat ik al meer dan 500 volgers heb.

Als ik me telefoon weer neer leggen belt Hafsa mij ik neem op en zet haar op luidspreker en begin met koken

H: Iwha zina lukt het beetje nikh
N: Jawel man maar dit is zo vermoeiend
Zucht ik
H: ahww poepie toch als je wilt help ik je hé
N: Ben al bijna klaar schat moet alleen nog lorgeer kamer.

H: Saaff maar ey damn 500volgers in een dag

Ik zucht

N: I know Hafsa wlh iedereen doet zo vreemd laatste tijd Ik ging net naar ah en al die jongens keken me bang aan en waren stil en toen ik eruit kwam vroeg eentje zelfs of hij me kon helpen k zij dat ik gister had gemeld dat ze me met rust moeten laten enz hij keek me bang aan

H: Uhm je weet toch die jongen die je gister in elkaar sloeg en je schold zn zusje uit omdat hij zoende met me broer

Ik knikte maar besefte even dat ze me niet kon zien

N: Ja
H: uhm eh hij is grootste dealer van Nederland en België en uhm jij bent de enige persoon die hem ooit heeft durven slaan en uhm dat geld ook voor Nasr mij broer is grootste dealer van Nederland , België en Frankrijk

Zegt ze beschaamd uit schok snijd ik in me vinger

N: OMG AUW
H: GAAT HET
N: Ja ja uhm kan ik je morgen spreken? 14:00 bij me werk
H: Ja is goed
En ik hieng op oh my allah.....

I-ik heb gwn 2drugsdealers geslagen ja 2 herinneren jullie nog dat nog ik had nasr ook geslagen....

Perspectief Nasr:

Spijt komt achteraf en of dat klopt ja zeker!

Ik heb spijt spijt dat ik haar al die tijd kech noemde spijt dat ik haar zo behandelde!

Me ouder hadden gelijk me zusje had gelijk

Damn this girl heeft lef ze heeft gwn Yassine geslagen waar iedereen bij was! Ze heeft wel skils man. En die klap die ik kreeg? Die heb ik zeker verdiend....

Zuchtend rijd ik naar huis als ik thuis ben kijkt mij zusje me vies aan terecht ook. Ze loopt weg en gaat naar haar kamer snel loop ik achter haar aan

"HAFSA WACHT" schreeuw ik

"Wat a zemmer wat"

1006 woorden. Hmm Nasr-edinne heeft spijt..

Spijt komt achteraf...

La Jalousie (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu