Madelaine
Razele soarelui sunt insuportabile, imi stau pe fata de mai bine de 20 de minute. Cat de mult le pot urâ dimineata nici nu aveti idee. Imi fac un dus scurt după care ma pregătesc pentru a merge sa i-au micul dejun cu Abby. Ma îmbrac într-un top roșu ,niște blugi negri cu talie înaltă si bineinteles ca adidașii mei negri ,iar părul mi-l îndrept. Cobor in graba si ma urc in Range Rover-ul meu alb. Ajung repede in fata cafenelei si o pot observa pe Abby stand linistită pe banca.
-Uite cine s-a gândit să-și facă apariția. ~spune prietenă mea amuzată.-Cat am întârziat? ~intreb eu.
-10 minute, un nou record. ~spune ea si intram in cafenea.
-Vai dar ce flatata ma simt. ~spun eu.
-Ai vazut cat de mult ai crescut pe Instagram? Ai devenit atracția momentului. Toată lumea te știe. ~spune ea fascinată.
-Nici nu stiu cum s-a întâmplat. Am postat niște poze doar. ~spun eu nedumerită.
- Si niste coveruri care au prins foarte bine. Vocea ta e superba si ai atras multa lume cu asta. ~spune ea iar după isi comanda o cafea si o prăjitură.
-Sunt niște cântece interpretate de mine. Nu inteleg ce este atât de tare. ~spun eu nedumerită.
-Nu asta spun cei un milion de fani ai tai. Majoritatea Americii te știe. ~spune ea si gesticulează din mâini.
-Exagerezi prea mult ,si eu nu mai vreau sa port această discuție. ~spun când văd că ne-a ajuns comanda.
- Ok, schimbam subiectul. Ți-e dor de Italia? De frații tai? De părinții tăi? De prietenii tai? ~spune ea.
-Normal. Mi-e dor de toată lumea in afara de prea iubitii mei prieteni. ~spun eu amestecând in cafea.
- Nu trebuia sa aduc vorba de ei. ~spune ea tristă.
-Nu e asa grav. Oricum nici acum nu pot intelege de ce ma lăsăm călcata in picioare de toti vagabonzii ăia. ~spun eu enervata.
- Ce ar fi sa uitam. Ce va face domnișoara in weekend? ~întreabă Abby curioasă.
***
Stau tolanita pe canapea si ma uit la Stranger Things ,când îmi aud telefonul sunând. Pun pe pauză si îmi i-au telefonul de pe mica masă din fata canapelei.
-Buna mamă, ce mai faci? ~intreb eu veselă.-Buna scumpo. Am niște treabă pe la firma ,însă te-am sunat sa iti dau o veste care nu sunt sigura ca iti va primi tocmai bine. ~spune mama cu o voce duioasă.
-Orice ar fi spune. ~spun eu încercând să o încurajez.
-Tu, Liam si Ash va veți întoarce inapoi in Italia, si nu accept vreun refuz. Mâine sa fiti aici. ~spune ea încercând să pară dură.
- Ce? Dar de ce? De ce tocmai acum? ~intreb eu supărată.
-Eu si tatal vostru am decis ca ultimul an sa il petreceți aici, înainte de a face optsprezece ani. Deci te rog acceptă decizia. ~spune ea.
-Voi face tot ce pot, însă stii bine ca nu vreau sa ii vad pe ei. ~spun eu iar mama isi da seama despre cine vorbesc.
-Te-ai schimbat, nu mai esti acea fata care îndura totul, esti mai mătura, mai rebelă, îmi creezi destule probleme asta înseamnă că il poti înfrunta pe fiecare in parte. ~spune mama încercând să mă încurajeze.
-Cel puțin ma voi răzbuna asa cum se cuvine. Nu ma las eu cu una cu două. Ne vedem maine mamă. Abia astept sa va vad. ~spun si închid ,acum trebuie să mă gândesc la un plan de răzbunare , care sa ii faca sa simtă exact ceea ce am simtit eu in acea zi.
Imi pregătesc bagajele si trebuie sa imi i-au la revedere de la tot. După ce voi termina scoala in Italia ma voi intoarce in America, aici îmi voi construi viitorul. Sper ca 3 valize sa imi fie de ajuns petru întreg dresing-ul meu. Nu vreau sa las prea multe aici, poate doar niște genți, pantofi și câteva bluze sau blugi.
Imi pun bagajele la usa si o sun pe Abby ca sa ne întâlnim in parcul nostru preferat. Manhattan-ul îmi va lipsi enorm. Aici am vazut cum de fapt se trăiește cu adevărat viata, cum se petrece, cum este sa ai prieteni adevărați, aici m-am maturizat cu adevărat. Iar azi vă trebui să îmi iau rămas bun de la toate astea.Just.alone
Madelaine as Victoria Justice
Abby as Lily Colins
CITEȘTI
Doar un pas
RomanceMadelaine primește o oribila veste ce ii da lumea complet peste cap. Ea va trebui să se întoarcă inapoi in Italia după ce a stat 3 ani în America. Împreună cu cei doi frați ai ei, tripletii isi întâlnesc vechii prieteni si dușmani care le-au provoca...