27. Nu va gândiți la prostii

1.7K 65 32
                                    

Marcus

     E dimineata ,toată noaptea am stat cu gandul la o singură persoană: Madelaine. Credeam ca fac infarct cand am vazut-o dupa atâta timp. S-a schimbat destul de mult. Probabil iubitul ăla al ei a schimbat-o. Nu il suport deloc. Sta doar lângă ea de parca cine stie ce ii vom face. Cu Tina a fost foarte amabilă, și chiar ne-a felicitat. Doamne păzește. Credeam ca va sări la bătaie. Însă probabil m-a uitat. As minti daca as spune ca nu mai simt ceva pentru ea, însă acum e diferit. Ea are iubit si eu am o iubită. Nu mai poate fi nimic intre noi. Si nu cred ca ar vrea asta. Si sincer nici eu, adică până mea m-a părăsit ca pe ultimul gunoi. Am stat în depresie in timp ce ea se distra cu tot felul de prieteni.
-Iubire? Vino jos ,majoritatea s-au trezit. ~spune Tina in timp ce se machiaza. Sincer nu inteleg de ce se machiaza atât de dimineata. E abia opt si deja are cinci kilograme de machiaj pe fața.

-Vin acum iubito. ~spun si cobor scările.

     Toată lumea stătea pe canapea, însă nu o vad pe Mad si Zap ăla, sau cum dracu il cheamă.
-Buna dimineața tuturor. ~spun eu si intru in sufragerie cu Tina de mâna.

-Buna. ~spun toti si se uita in continuare la televizor.

-Mi-e foame. ~spune Tina si isi pune mâna pe burta ei de fotomodel.

-Deci nu pot sa cred! ~se aude un strigăt de sus. Probabil e tipul ăla.

-Dulceața face clătite!!! ~tipa el si mai tare si aleargă pe scări si isi face avant spre bucătărie.

-De ce face asa? ~întreabă Liam amuzat.

-Mad nu a mai făcut de ceva timp clătite si sincer cred ca si eu voi da năvală acolo, s-ar putea sa nu ne ajungă clătite. ~spune Abby si se ridică.

-Lasă-mă jos. Farfuria aia trebuie să ajungă pentru toată lumea. ~se aude vocea lui Mad din ce in ce mai aproape.

- Sa nu cumva sa faci asta. Blondule ma lasi jos in clipa asta. ~tipa ea si il vad pe tip cum intră cu ea in sufragerie. Însă ea pare un sac de cartofi.

-Uite ca o fac. ~spune si o lasa jos ,si începe să o gâdile. Cand ma gandesc ca si eu făceam lucrul asta cu ea.

-Stii bine ca nu pot face mult efort fizic. ~spune ea si toată lumea rămâne cu gura căscată. Adică e... însărcinată?

-Ai ceva sa ne spui Madelaine? ~întreabă Amy cu o fata serioasă.

-Sa nu va gânditi la prostii. Nu sunt însărcinată sau ceva. Eu doar... ziceam așa. Cred ca se arde clătita, ma duc sa vad ce e cu ea. ~spune balbaita si intra in bucătărie.

- Si eu ma duc sa o ajut sa faca crema. ~spune tipul si intra după ea.

-Iubitule îmi aduci sucul ăla din frigider? ~întreabă Tina si eu dau afirmativ din cap.

     Intru in bucătărie in liniste si cei doi stai cu spatele la mine si au o discuție.
-Ai fost prea evidentă Mad. Dacă nu vrei sa afle trebuie să fii mai atentă. ~spune tipul si expra zgomotos.

-Stiu Zack. Nu mi-am dat seama. Am uitat ca toată lumea e acolo. Crezi ca bănuiesc ceva? ~întreabă ea panicată.

-Crede-mă că nu știu dulceață. Însă scăpăm noi si de chestia asta. ~spune si o sărută in creștetul capului.

    Cand vad ca au terminat discuția merg mai zgomotos. Iar cei doi se întorc speriați.
-Buna Marc. Ai nevoie de ceva? ~întreabă Mad cu un zâmbet pe buze.

-Am venit să i-au sucul proteic pentru Tina. ~spun eu si ea dă afirmativ din cap.

-Ok, ia ce ai nevoie. Zack îmi dai bolul ăla mare de sus? ~întreabă ea.

-Sigur, sa nu uiti de caramel, si migdale. ~spune el si eu fac ochii mari. Tipul asta are aceleași gusturi ca ale mele.

- Si pe deasupra... migdale in ciocolată albă. ~spune ea si el chicoteste.

-Tu ma cunosti cel mai bine din toată lumea. ~spune si ii da bolul.

-Pune masa. ~spune ea si ii da multe farfurii.

-Abby! Vino sa pui masa! ~tipa el.

-Tie ți-am spus domnule inteligent. ~spune ea amuzată.

-Daca vrei sa ma ai pe conștiința o pun. ~spune el si scoate limba.

-Vrei cafea? ~întreabă ea si eu decid să plec pentru ca am realizat ca stăteam ca un prost si le ascultam conversația. Chiar sunt tare drăguți împreună.

***

-Au fost cele mai bune clătite din lume. Acum inteleg de ce Zack le adoră atât de mult. ~spune Amy si musca din clătita.

-Si voi credeati ca eu sunt nebun. ~spune Zack amuzat.

-Adevarul e ca Mad și-a mai îmbunătățit tehnica la facut mâncare. Doar sa gustați lasagna făcută de ea si zburati in cosmos. E genială. ~spune Zack si face o fata dulce.

-Ma simt flatata. ~spune Mad amuzată.

-Ma scuzati însă eu trebuie să m pregătesc pentru ceva super important. ~spune Zack si se ridică de la masă.

- Pentru ce? ~întreabă Ash curios, iar cei trei prieteni isi trag priviri si dau din cap deodată.

-Parcul de distracții!!! ~tipa la fel de tare ca ieri, si simt ca aud doar cu o ureche.

Just.alone

Neels Visser as Zack

Doar un pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum