17. De ce o privesti așa?

2K 71 17
                                    

Madelaine

-Încetează să o mai privesti. Tu nu vezi ca exist si eu pe aici? De ce o privesti așa? Tu chiar ca te-ai îndrăgostit ca ultimul nebun. Dar iti scot eu toti dracii care au legătură cu ea. ~spune nervoasă Lili.

-Stii de ce ma priveste asa? Pentru ca inca nu m-am culcat cu el si abea așteaptă să facă asta. De asta sta după fundul meu si îmi spune că ma iubeste. Ți-l ofer cu toată inima ,nu îmi foloseste la nimic. ~spun eu si Marc face ochii mari. Nici mie nu imi vine sa cred ce am spus. Însă el nu poate fi cu mine in niciun caz. Ii voi oferi doar mai multa suferință. Stiti cat ma urăsc pentru cuvintele pe care i le voi adresa?

-Atunci sa nu te mai văd pe lângă el. Si totusi ce nu iti place la el? E absolut perfect. ~spune ea visând

-E un copil râzgaiat care incerca sa bage toate fetele din acest liceu in pat. Dar uite ca la mine se strica planul. Crezi ca daca pari un baiat perfect, chiar esti? Esti un simplu om care crede că totul i se cuvine. Stii cate specimene va tine am intalnit? Abia astept sa se termine anul si sa plec in America pentru totdeauna. ~spun eu si zâmbesc fericită.

-Pleci in America după ce se termină anul? ~întreabă Marc uimit ,de parca tot ce am spus despre el nici nu conta.

- Nu. Voi sta sa pasc oile in Sicilia. Poate ma voi face si marinar intre timp. ~spun eu sarcastică.

-De ce nu mi-ai zis ca vei pleca? ~întreabă Amy tristă.

-Am mai adus vorba despre asta ,dar probabil ca nu iti mai aduci aminte. În fine, ăsta este visul meu si vreau sa il fac o realitate. Vreau un viitor strălucit, nu vrei sa ma cunoască lumea ca omul eșuat în viața. Însă nu știu dacă voi mai apuca sa imi fac o carieră. ~spun eu ultima propoziție șoptind, însă Marc bineinteles ca a auzit.

-Un adică nu stii daca vei apuca sa iti faci o carieră? ~întreabă el uimit.

-Usor domnul super-urechi. Doar ziceam si eu. ~spun eu.

-Ai ceva sa ne spui? ~întreabă Amy suspicioasă.

-Nu, stiti ar trebui să plec sa vorbesc cu Abby. De mult timp nu am mai vorbit cu ea. ~spun si o iau la goană spre baie.

      Stiu ca probabil si-au dat seama ca ceva nu e in regula, dar chiar nu aveam cum sa le spun adevarul. Este viata mea si fac ce vreau cu ea. Daca chiar vor sa intre in ea ,va trebui să văd dacă pot avea incredere in ei. Urasc cand cineva deschide trecutul doar pentru ca vrea sa afle mai multe despre mine. Sa stea naibii la locul lui, nu îmi trebuie detectivi, si nu stiu de ce am impresia ca Marc este unul dintre acei detectivi, bineinteles ca împreună cu Amy.
C.T.
-Maddy? Doamne ce dor mi-a fost de tine. Credeam ca ai murit. Cum rămânea cu chestia ca te "sun in fiecare zi"? ~spune Abby.

-Dacă ai ști cate se intampla aici. Toata lumea vrea sa afle ce se întâmpla cu mine. Le-am dat prea multe indicii Ab. Nu vreau sa isi dea seama ,si dupa sa imi poarte de grija. ~spun eu nervoasă.

- Nu mai vorbi cu ei despre viața ta. Lasa-i sa isi vada de a lor. Apropo ,l-am trimis pe Chris sa vad daca esti ok. A mai ajuns ,ca pe mine nu m-a sunat. Ma întrebam dacă s-a prăbușit avionul in mare. ~spune ea serioasă , si pe mine ma pufnește râsul.

-Da, a ajuns. Stii câți nervi am avut eu, toată luna asta? Stii tipul ăla de care ți-am zis? Vrea sa imi controleze viata. Cand a venit Chris si a auzit ca ma sărutam cu el, mi-a zis ca sunt curvă si ca cum de nu am putina demnitate. Dar sa știe e viata mea si ma pot sărută cu cine vreau si cand vreau. ~spun eu si Abby începe radă.

-Mi se pare ca cineva s-a cam îndrăgostit de tine. Măcar e frumos? Imi dai instagramul lui? ~spune Abby entuziasmată.

-S-a îndrăgostit de mine pe naiba. Cauta doar sa se culce cine ,dar sa știe clar ca eu nu îmi dau virginitatea pentru un prost. Si nu Abby nu stiu cum il cheamă pe instagram ,nici macar nu stiu daca are. ~spun eu.

-Lasa ca il caut eu. Cum îl cheamă? ~întreabă ea.

-Marcus Willson. ~spun eu si pufnesc.

-Mi-am auzit numele? ~spune o voce din spatele meu.

-Te sun după bine? ~spun eu si închid.
C.T.Î.

Just.alone

Nu stiu ce s-a întâmplat aseară dar nu putem posta capitolul acesta. Imi spunea ca nu am conexiune ,in timp ce wi-fi era excelent. Imi pare rau pentru user25389750 care cred ca a așteptat ca capitolul sa apara pe la 1 seara dimineata ,insa a aparut acum. Sper sa nu se mai întâmple.
Love you❤

Doar un pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum