Madelaine
-Asta e ultima. Nu mai pot. ~spun eu su mușc din a treia clătita.
-Sa imi trimiți poze cu ce mănâncă. Trebuie să ai o alimentație normală. Sa plecați si la film, si sa mâncat chipsuri. Clar Zack? Altfel iti interzic sa te mai vezi cu ea. ~spune ea hotărâtă.
-Am optsprezece ani Abby. Pot face ce vreau, sa ies cu cine vreau si sa mănânc ce vreau. ~spun eu hotărâtă.
-Bine, dar eu vreau sa am grija de tine îmi esti ca o sora mai mica. Imi place sa am grija de tine. ~spune ea cu o voce blândă.
-Sunt mai mare ca tine. ~spun eu amuzată.
-Trebuia sa strici tu momentul. ~spune ea serioasă.
-Hai mă, stii ca te iubesc si apreciez ca ai grijă de mine. Însă nu trebuie să exagerezi uneori. Dacă ești iubita fratelui meu asta iti ofera mai multe șanse de a avea grijă de mine. Va multumesc enorm ca aveti grija de mine ,însă ati facut-o suficient. ~spun eu cu un zâmbet duios pe fața.
-Mergeți, nu va mai retineti mult. ~spune ea si ne împinge afară.
-Zack? Mergem cu masina ta? ~intreb eu.
-Normal. Ti-ai scrântit glezna, crezi ca te voi lăsa să conduci in starea ta? ~întreabă el ridicând o sprînceană.
-Da nu am mai doare. E doar putin umflat. ~spun eu zâmbind fals.
-Nu, nu e e doar putin umflat. Nu prea ai voie să mergi în starea ta. ~spune el ca un părinte responsabil.
-Atunci cum voi merge prin Moll? ~intreb eu nedumerită.
-Cine a spus că tu vei merge? ~spune el zâmbind si in secunda a doua sint cum sunt luată pa sus.
-Te voi duce eu in brațe. ~spune el si ma pune pe scaunul pasagerului.
-Dar sunt prea grea. ~ma plâng eu si el porneste masina.
-Tu grea? Ai vrea tu. Esti mai usoara ca pachetele cu cumparaturi ale tatei. Si crede-mă, cand face cumpărături nu prea cumpăra cine stie ce. ~spune el si eu incep sa rad.
-Sa spunem ca m-am lăsat convinsă. ~spun eu cu un aer superior si el începe să radă ca u prost.
-Stii cat îmi place cand te prostești? Pari asa de inocenta. ~spune el zâmbind drăguț și eu zâmbesc.
Nici nu am observat cand am ajuns ca Zack deja m-a luat in brate si mi-a pus picioarele pe umerii lui mari si plini de mușchi.
-Zack? Ai înnebunit? Ce crezi ca faci? Se uita lumea ciudat la noi. ~spun eu amuzată și ii dau palme usoare in cap.
-Sa se uite. Nu poti merge cu piciorul ăla, altfel riști să ți-l rupi de tot. Si Abby m-ar omorâ. Merit si eu un pupic pe obraz?~intreaba el cu o fata trista si intram in Moll.
-Tu stii de meriți cu adevărat? Multi multi pupici, pentru ca ai grijă de mine. ~spun eu si ii ofer un sărut pe obraz imens.
-A fost cel mai dulce sărut din istorie. ~spune el si eu ii ciufulesc putin părul auriu.
-Asta pentru ce a fost? ~întreabă el uimit.
-Pentru ca te iubesc enorm. Esti cel mai bun prieten din istorie. Adică băiat, pentru ca pe primul loc e Abby, m-ar omorâ daca ar afla ca nu am pus-o pe ea prima. ~spun si începem să râdem ca doi nebuni.
Marcus
Stii ca nu e tocmai normal ,dar pentru prima dată în istorie ascult cu mare atenție știrile, poate aflu ceva mai nou si mai interesant. Prietenii mei stau in bucătărie si discuta ceva complet neinteresant pentru mine. Si cand spun prietenii mei ma refer la frații lui Mad, Erik, Chris si Amy. Nu am mai auzit ceva de Mad de ceva timp. Imi este atât de dor de mirosul ei dulce de caramel, îmi făcea inima sa zboare. Vreau sa o vad ,sa o simt si inca nu întreg ce motiv avea sa ma părăsească?
Decid să nu mă mai gândesc la asta si sa merg in bucătărie poate gasesc ceva vorba comună cu prietenii mei. Intru in bucătărie si ei stau cu spatele al mine, vorbesc șoptind si chiar vreau sa aflu ce. Ma strecor ușor in spatele lor ,până incep sa aud.
-Uite ce drăguți sunt! ~spune Amy si arata spre telefon, inca nu pot sa vad ce e acolo dar imediat aflu.-Aia e o clătita? ~întreabă Ash trist.
-Abby ti-a trimis asta ca sa o vezi pe Maddie nu clătita pe care o mănâncă ea si blondinul ala de lângă ea. ~spune Liam si da ușor din mâini.
-Vă și sa nu afle Marc ca murim toti ,dar cel mai important timpul ăla. ~spune Erik si toti dau afirmativ din cap.
- Ce nu ar trebui să aflu? ~intreb eu cu mâinile în sar si ceilalti se întorc speriați spre mine.
-Buna Marc, cum o mai duci? ~întreabă Chris scarpinându-și ceafa.
-Arătați poza aia. ~spun eu încercând a par calm, însă doar cand ma gandesc la un băiat în preajma ei o i-au razna.
-Ce poza? Ati vazut voi vreo poza pe aici? ~întreabă Amy si se lipește de Liam.
- Nu știu nimic de nici o poză. ~spune Ash si face o fata nestiutoare.
-Am auzit discuția voastră. Arătați poza aia. ~spun eu strâng din pumni ușor.
-Inainte de toate trebuie să primiți ca iti vei păstra calmul. ~spune Erik.
-Cat de rau poate fi? ~intreb eu încercând să par indiferent.
- Uite. ~spune Ash si imi întinde telefonul sau.
Just.alone
CITEȘTI
Doar un pas
RomanceMadelaine primește o oribila veste ce ii da lumea complet peste cap. Ea va trebui să se întoarcă inapoi in Italia după ce a stat 3 ani în America. Împreună cu cei doi frați ai ei, tripletii isi întâlnesc vechii prieteni si dușmani care le-au provoca...