20. Cina de familie

1.9K 70 43
                                    

Madelaine

       După ce Marc m-a alergat tot teritoriul școlii, am mers la el acasă. De fapt initial planul era sa mergem la mine, însă era Amy si Liam care se sarutau ,si ne-am gandit sa le lăsăm putina intimitate. În acest moment stam pe canapea, de fapt Marc sta pe canapea ,iar eu stau pe el.
-Mad? Mi-a venit o idee. Vrei sa iesim azi cu Amy si Liam undeva? ~întreabă el in timp ce îmi mângâia părul.

-Intalnire domnule Willson? ~intreb eu amuzată.

-O poti numi si asa viitoare doamna Willson. ~spune el.

- Chiar vrei sa devin o Willson? ~intreb eu uimită.

-Normal. Stai sa te cunoasca ai mei. Te vor iubi. Mai mult decât o fac eu. Să știi că Madelaine Willson ar merge. ~spune el amuzat.

-Nu atât de bine cum suna Marcus Willson. ~spun eu.

-Si Madelaine Willson suna foarte bine. ~spune o voce de femeie amuzată necunoscută mie.

      Sar ca arsă de pe canapea si vad o femeie si un bărbat cam de varsta părinților mei.
-Mamă? Tată? Ce căutați aici? Nu trebuia sa fiti in Veneția? ~întreabă Marc uimit.

-S-a anulat întâlnirea. Dar acum, cine este această domnișoara drăguță? ~întreabă tatăl lui.

-Ea e..... ~încearcă sa spuna el dar il întrerup.

-Madelaine Smith. Iubita fiului dumneavoastra. ~spun eu rușinata. Ma simt atât de penibil.

-Ce veste minunată. Nu mai exista Lili aia in peisaj. ~spune mama lui fericita. ~Eu sunt Alice. Vrei sa rămâi la cina ,Madelaine?

-Nu cred ca e...... ~spun eu însă Marc mi-o ia înainte.

-Normal ca vrea. Si va rog sa ii spuneti Maddy sau Mad. ~spune el si eu imi dau palme mintale.

-Marc, eu ar trebui să spun chestiile astea, nu tu. ~spun eu dandu-i un cot.

-Merg sa pun masa. Voi stați aici si mai vorbiți. ~spune mama sa si pleca spre bucătărie.

-Vin sa va ajut. ~spun eu si intru dupa ea.

- Nu e nevoie drăguță. Stai pe canapea alături de Marc. ~spune ea super drăguță.

-Chiar vreau sa va ajut. ~spun si ii iau din mâini farfuriile.

-Ce amabilă esti. Spune-mi Alice, îmi place mai mult. În plus in curând vei fi in familia noastră. Trebuie să ne obișnuim una cu alta. ~spune ea zâmbind.

-Cum l-ai schimbat pe Marc? Se comporta atât de diferit. Imi place mai mult asa. Nu partea sa rece ca gheața. Iti multumesc in numele familiei ca l-ai adus cu picioarele pe pământ. ~spune ea si imi zâmbește atât de cald.

-Dacă ați sti cat e de insuportabil cand isi arata partea arogantă. ~spun eu zâmbind.

-Crede-mă că știu. ~spune ea si incepe sa radă. ~Seamănă cu tatăl său, si el era asa cand l-am cunoscut.

-Sa știți că va auzim. ~spune Marc si intra in bucătărie împreună cu tatăl său.~Nici mie nu îmi place fata ta serioasă, arogantă și plină de fițe.

-Ne ascultați cumva conversația? ~intreb eu încercând să par supărată.

-Haide iubit-o, ne plictiseam si noi si ne-am gandit sa va ajutam. ~spune Marc si îmi sărută umărul.

-Marc am ajuns. Ce cauta masina părinților aici? Nu trebuiau să fie plecați? ~spune Amy ,si intra in bucătărie surprinsă de mana cu Liam.

-Uite cine si-a facut aparitia. ~spune Marc amuzat si imi cuprinde talia.

-Buna mama, tata. El e Liam. Nu face prea multe. ~spune si toti începem să ne râdem.

-Liam, iubitul ei. ~spune el amuzat ,si eu tușesc fals.

-Si fratele acestui specimen. ~continua el ,cu același amuzament.

-Deci sa inteleg ca vom fi o familie mai mare. Mai mulți nepotei. ~spune tatăl lui Marc fericit.

-N-ai sa vezi prea curând tată. ~spune Amy tintindu-l cu privirea pe Marc.

-Ei ,aici am sa te contrazic. Eu vreau ca tata sa aiba nepotei de la noi. ~spune si ma priveste intens.

-Nici 18 ani nu am. ~spun eu amuzată.

-Pe la 19 vom face nunta si dupa pe la 20 vreo 5 copii. ~spune el si eu ma înec cu aer.

-5 copii? Eu vreau doar doi. Nu vreau sa se sugrume intre ei. ~spun eu si toti incep sa se radă.

-Hai ma iubire, patru măcar. ~spune el încercând să am convinga.

-Vom mai vedea pana atunci. Mai avem timp să ne gândim. ~spun eu.

-Ăsta e un fel de da ,asta doar ca sa stiti. Voi cati copii vreti sa faceti? ~ii întreabă Marc el cei doi porumbei

- Eu vreau 3. ~spune Amy hotărâtă.

-Ok, deci 5 vrei. Tata ,mama veți avea 9 nepotei. ~spune Marc ,ignorând ce a spus Amy.

-Mai mâncăm si noi azi? Se va răci mâncarea. ~întreabă Amy.

-Scumpo, te simti bine? Iti curge sânge din nas. ~spune si arată spre nasul meu.

-Da...ma simt perfect. Mi se mai întâmplă uneori. ~spun si i-au un șervețel, ma îndrept spre baie si ma apropii de urechea lui Liam si ii spun:

- Sa nu scoti nici un cuvant despre asta, altfel te tai. ~spun si ies din bucătărie.

Just.alone

Doar un pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum