18. Daca ai sti cat te iubesc

2K 72 7
                                    

Madelaine

-Ce vrei Marcus? ~intreb eu plictisită.

-Tu chiar crezi chestiile alea despre mine? ~întreabă el trist.

-Imi asculți conversația? Cu ce drept? Cat de nesimțit poti fi? ~intreb eu nervoasă.

-Raspunde la intrebare. ~spune el.

-Da. E vine acum? ~intreb eu si vreau sa ies de acolo însă ca de obicei ma opreste.

-De ce nu ma iubesti? ~întreabă el trist.

-Am motivele mele. Iar tu le ai pe ale tale. Ce ar zice iubita ta daca am fi împreună? Ar face ca nebuna. Dar stai, deja e nebună .......după tine. Nu ți-ar da pace nici sa iti trăiești viata. Dacă te vei atașa prea mult de mine peste câțiva ani vei suferi. Doar din cauza mea. Păstrează distanța. ~spun eu nervoasă.

-De ce iti curge sânge din nas? ~întreabă el nedumerit.

-Mi s-a ridicat tensiunea. ~spun eu balbaindu-ma. Asta se intampla cand ma enervez prea tare. Sper sa nu bănuiască ceva.

-Cat de des ti se ridică tensiunea? ~întreabă el suspicios.

-Nu foarte des. ~spun eu.

-Ok acum sa trecem la altceva. Vii la petrecerea de diseară? Am de gand sa iti scot această părere despre mine. Vreau sa te cuceresc , prin ce stiu eu mai bine. ~spune si eu am un zâmbet până la urechi. Poate până la urmă chiar ii place cu adevarat de mine. Rămâne de văzut.

-Vin, chiar vreau sa aflu ce se întâmpla. Ce stii tu cel mai bine sa faci? Sa mi-o tragi? ~întreab eu si el se întunecă la fața.

-De ce spui asta mereu. Chiar crezi ca eu sunt un fuck boy? Mai am si inima Madelaine. ~spune el cu o fata sincera.

-Ne vedem acolo. ~spun si plec din baie.

***

-Amy nu mai bea atât. ~spun si ii iau paharul din fata brunet și care abea se mai tine pe picioare.

-Vreau la baie. ~spune ea si isi pune mana la gura.

-Vino, pe aici. Doamne. ~spun si o ajut sa meargă spre baie.

-Unde e Marc? ~întreabă ea in timp ce se spală pe fața.

-Nu stiu, trebuia sa ma cucerească in felul lui si vad ca nu mai apare.

-Sper sa nu te impresioneze asa cum a impreionat-o pe Leila. ~spune ea.

-Cine e Leila? ~intreb eu.

-Fosta lui iubită de la 15 ani. Un om prost eșuat. ~spune ea.

- Si unde e acum? ~intreb eu, pentru ca voiam să vorbesc cu ea.

-In mormânt. ~spune ea si eu fac ochii mari.

-Da, a avut un accident de motor. In timp ce Marcus il conducea. El a supraviețuit, iar ea a murit. ~spune ea relaxată.

-Adica Marcus a omorât-o? ~intreb eu surprinsă.

-Nu, un tir s-a băgat în fața lor și boom. ~spune ea gesticulând cu mâinile.

-Marcus a suferit. ~intreb eu.

-Normal. Însă visează asta câteodată. Ii aud suspinele. ~spune ea.

-Ok acum sa te ducem inapoi pe canapea. Vei bea doar suc si apa. Fără băutura, pentru ca deja esti beată destul. ~spun eu mergând pe hol.

-Uite-l pe Marcus cum se sărută cu Maya. Ce idiot, Lili mai sta in genunchi si isi face treaba de curva in fata tuturor. Oribil. ~spune ea si arată spre cei trei care fac exact ce a spus Amy. Cică sa imi aratate cum ma iubeste. Cea mai bună metodă. Si eu care chiar voiam să ii spun ce simt.

-Mergi acasă? ~intreb eu tristă si nervoasă in acelasi timp.

-Sigur. ~spun ei iesim pe usa casei pe care sper sa nu o mai vad niciodată.

***

-Buna dimineața familie! ~tip eu in timp ce intru in bucătărie. In caz ca va întrebați da mi-am schimbat comportamentul fata de familia mea. Pe ei îi iubesc cel mai mult ,si in plus ei nu ma fac sa sufăr.

-S-a trezit raza de soare. De această dată ți-am lăsat si tie omletă. ~spune Liam si îmi întinde farfuria cu omletă zâmbind perfect.

-Vai te-a batut cineva in cap? Ai răcit? Nu ,stiu, cineva ti-a dat bani. ~~spun si el începe să radă.

-Am facut asta pentru ca te iubesc. ~spune el si Ash isi da ochii peste cap.

-Vrea doar sa iti ceară ceva. ~spune si Liam il omoară din priviri.

-Ok te ascult. ~spun eu si i-au o gură din omletă preparată de Magda, care este absolut extraordinară.

-Voiam să te întreb dacă...Amy este disponibilă. ~spun el si eu ma înec cu omletă.

-Trebuia sa ii spui înainte să mănânce. ~spune Ash si continua sa mănânce a doua porție.

-Deci? ~întreabă Liam emoționat.

-Da, este disponibilă. Însă nu vreau sa aflu ca i-ai facut ceva ,ca te bag in cușcă si te torturez. ~spun eu si raman pe gânduri. Unde am mai auzit eu replica "te bag in cușcă"?

-Asta daca si ei îi place de mine. Acum mergem la școală? ~întreabă Liam si ne ridicam toti trei de la masa.

-Se pare ca vecinii noștri se grăbesc si ei la școală. ~zice Ash si ne face cu ochiul mie si lui Liam.

-Putem merge cu ei? ~întreabă Liam.

-Mergeți voi, eu plec singura. ~spun eu si ies pe ușa, însă ei vin după mine.

-Ce se intampla intre tine si Marcus. Va vad cam apropiați mereu. Te-ai îndrăgostit de el? ~întreabă el si eu fac ochi mari.

-Poftim? Cum poti crede asta? ~intreb eu ușor panicată.

-Noua ne poți zice adevărul. Suntem frații tai. Noi nu avem secrete. ~spune Ash. Dacă ar sti ce ascund eu.

-Uitați care e treaba, va voi zice adevărul. Marcus Willson e un idiot, prost si se culca cu toate fetele din școală. Însă m-am îndrăgostit de el. Mi-am dat seama ca are un suflet si am inceput sa il apreciez. Stiu ca sentimentul nu e reciproc, însă eu oricum voi pleca si nu are rost sa incep sa tin din ce in ce mai mult la el. ~spun si cei doi ranjesc la mine.

-Ti-ai mărturisit sentimentele in fata lui. ~spun si arată în spatele meu.

      Ma întorc însă ma lovesc de niște buze atât de moi. Incep sa le iubesc din ce in ce mai mult. Ii raspund la sărut , si începe să îmi mângâie obrazul cu degetul sau mare. Nu stiu de cat timp ne sărutăm însă pentru mine a trecut o eternitate. Cred ca a fost unul din cele mai frumoase momentedin viata mea. Rupe sărutul din lipsa de oxigen si ne uitam unul la altul minute in sir.
-Nu suntem singurii care se sărută. ~spun si zâmbesc uitamdu-ma in spatele lui. Liam si Amy se sarutau de mama focului, in timp ce Ash stătea singur pe leagăn.

-Săracul Ash. ~spune Marc si îmi priveste amănunțit fața. ~Daca ai ști cât te iubesc.

-Fratii mei știau că tu ești în spatele meu ,nu? Ai completat cu ei? ~intreb eu in timp ce ii ating timidă obrazul.

-De fapt voiam doar sa aflu doar ce prostii mai crezi despre mine. Însă dacă ai ști cât mai surprins. ~spune el si îmi dă o suvita după ureche.

- Sa stii ai de dat niște explicații domnule Willson. ~spun si ma îndepărtez de el.

Just.alone

Doar un pasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum