Madelaine
-Vreau înghețata mea. ~spun eu hotărâtă.
-Nu, ai caramel in sânge deja. Mirosi a caramel ,mănânci chestii cu caramel esti mai obsedată de caramel ca mine. ~spune el.
-Tu esti obsedat pe caramel? De cand? ~intreb eu in timp ce ma asez pungile pe scaun.
-De când te-am cunoscut. Mănânc îngheață de caramel pentru ca imi aduce aminte de tine si momentele noastre frumoase. ~spune el in timp ce ma priveste in ochi.
-Marc...tot ce a fost intre noi s-a terminat acum patru ani. Nu mai putem sa fim impreuna, în plus tu esti cu Tina. ~spun eu.
-M-am cuplat cu ea doar ca sa te uit, si ghici ce? Nu mi-a reusit. Mereu esti in mintea mea. Faci parte din mine. Încă te iubesc la fel de mult Madelaine. Mi-aș da viata pentru tine. De ce m-ai părăsit? De ce nu ai rămas cu mine până ce vom muri asa cum ai promis? ~întreabă el si ma ia de mana.
-Moartea va veni mult mai repede la mine. Nu merita sa iti irosești timpul cu mine. Sunt un caz pierdut. Gaseste-ti pe altcineva. ~spun eu si ii mângâi obrazul.
-Nu pot sa gasesc pe altcineva, tu esti sufletul meu pereche. Nu mai pot gasi pe cineva la gel ca tine. Esti unica. Esti cea care m-a facut altfel, tu mai făcut nebun după tine si asa voi rămâne. Nu te pot inlocui ori cat de mult as incerca. Ce îmi ascunzi Madelaine? ~întreabă el si imi da o suvita după ureche.
-Vei afla alta data, nu e momentul. ~spun eu ferindu-mi privirea.
-Tu ma mai iubesti? ~întreabă el si eu raman nemișcată.
-Marc uite...... ~incerc sa spun dar el ma întrerupe.
-Priveste-ma in ochi si spune-mi sincer. Promit că nu îi zic nimic iubitului tău. ~spune el si pe mine ma pufnește râsul.
-Scuze ca rad ,dar iubit? Eu? De unde ai luat chestia asta? ~intreb eu râzând.
-Zack, stiu ca sunteti impreuna. ~spune el cu o voce tristă.
-Eu si Zack? Suntem prieteni. Nu ti-a spus nimeni? Toata lumea știe. Nu am mai fost cu nimeni. Tu ai fost ultimul. ~spun eu si el face ochii mari.
-Dar va comportati ca un cuplu. Ii faci de mâncare, ii faci bagajul si stai cu el cand se schimba si chestii de-astea. Sunt sigur ca v-ati si tras-o. ~spune el si mie imi scapa un chicot.
-Spre curiozitatea ta sa stii ca inca sunt virgina. ~spun eu.
-Si oricum acum e si mai ok sa răspunzi. Ma mai iubesti? ~întreabă el devenind serios.
-Uite cum sta treaba Marc. Eu nu am încetat niciodată să o fac. Insemni enorm pentru mine. Esti universul meu. Meriți să fii fericit, nu sta după mine. ~spun eu si ma ridic de pe scaun.
-De cand am așteptat să fac asta. ~spune el si se apropie de mine.
-Sa nu faci asta. Vei complica lucrurile. ~spun eu văzând că se apropie din ce in ce mai mult de fata mea.
-Le voi defini mai bine. Amândoi simțim ca asta trebuie să se întâmple, avem aceleași sentimente. Esti perfecta pentru mine. Te iubesc. ~spune si ma sărută punandu-si mâinile pe talia mea. În timp ce mâinile mele erau scufundate in părul sau. De patru ani am uitat cum se simte acesta.
-Însă saruti la fel de bine. ~spune el cand am rupt sărutul.
-Hai sa plecam, se topeste înghețata. Iubita ta Tina te va da dispărut. ~spun eu accentuând cuvântul "Iubita ta".
-Sa nu crezi ca asta a fost greșeală. A fost singurul lucru bun din ultimii ani. De ce nu vrei sa fii din nou cu mine? ~întreabă el.
-Nu vreau sa fiu amanta nimănui Marc. Eu sunt o femeie cinstită si nu ma apropii de bărbații altor fete. Însă se pare ca de data asta am călcat le alături. ~spun eu.
-Ma voi despărți de Tina. Fac orice sa fim dinnou împreună. ~spune el.
-Nu imi place sa i-au ce nu este al meu. Eu nu ma bag in relatia voastră. ~spun eu.
-Eu mereu am fost al tău. Si asa a rămâne. Si asa relatia noastra nu mai mergea. ~spune el.
-Hai sa schimbam subiectul. Am ajuns. ~le spun eu prietenilor mei.
-Cam greu. ~spune Luke suspicios.
-Sa vezi cate lucruri a cumpărat baba din fata noastra, parca nu se mai terminau. ~spune Marc amuzat.
-Mi se pare mie sau eu nu am unde sa stau? ~intreb eu cu mâinile în sân.
-S-au ocupat toate fara ca noi sa ne dam seama, îmi pare rau Mad. ~spune Amy.
-In fine ,îmi pot lăsa hainele in ghiozdanul tău Amy? ~intreb eu după ce mi-am dat hainele jos.
-Sigur scumpa cumnata. ~spune ea si eu fac ochii mari.
-Sa nu imi mai spui asa. Tot ce a fost intre mine si Marc s-a terminat... pentru totdeauna. Dacă te aude Tina ne omoară el toti. ~spun eu si vad privirile dezamăgite ale tuturor.
Just.alone
CITEȘTI
Doar un pas
RomanceMadelaine primește o oribila veste ce ii da lumea complet peste cap. Ea va trebui să se întoarcă inapoi in Italia după ce a stat 3 ani în America. Împreună cu cei doi frați ai ei, tripletii isi întâlnesc vechii prieteni si dușmani care le-au provoca...