Madelaine
-Să nu fugi prea departe. Nu vom veni după tine. Te lăsăm in pustietate. ~tipa Zack si fuge după mine.
-Nu ma prinzi! ~tip eu si incep sa rad.
-Veniți aici mormolocilor. Tu nu fugi Mad si tu Zack stai cuminte. Nu mai sunteți în Manhattan. Stăm toti in grup. Nu doar voi doi rataciti pe undeva. S-a inteles? ~întreabă Abby făcând pe șefa.
-Foarte clar Abigail. ~spun eu si imi dau ochii peste cap.
-Cineva s-a cam suparat. ~spune Ash si face o fata amuzantă cat vede fața mea supărată.
-Lasă-mă în pace. ~spun eu făcând pe supărata.
-Dulceață? Sa nu imi spui ca te-ai supărat. Stii ca urasc sa vad fațuca asta. Hai mă ,revin-o la viața! Uite ,daca acum îți recapeti energia de copil hiperactiv, promit ca dupa mergem la plajă. ~spune Zack si imi ridică bărbia cu două degete, si abia acum am observat ca tot grupul se uita la noi, inclusiv Marc care avea o fata neutră.
-Promiti? ~intreb eu cu o voce de copil.
-Promit pe degetel. ~spune el cu un zâmbet de milioane.
-Vezi ca deja îmi esti dator cu vreo două degete. ~spun eu amuzată.
-Vezi sa nu. Tu imi esti datoare vândută pentru ca te scap mereu din belele. ~spun el si scoate limba.
-Îl poți alerga daca vrei. ~spune Abby.
-Prefer să nu. Nu vreau sa ies rănit. ~spune Zack amuzat.
-Acum ca am terminat cu toată drama ,putem merge la roller-coster? ~intreb eu cu o fata de copil.
-Tu realizezi ca nu ai voie la ăla ,nu? Adica eu nu iti permit. Dacă vrei te poti da cu trenuletul. ~spune Zack serios.
-Asta sa crezi tu. Eu nu am venit aici ca sa ma dau cu un tren. Eu vreau in roller-coster. Si ma duc fie ca imi dai tu voie sau nu. Amy vii? ~intreb eu.
-Sigur. Luke, Ash, Marc, Tina? ~întreabă ea.
-Eu nu vin, urăsc sa ma dau in asa ceva. Ma simt rau după. ~spune Tina cu vocea ei pitigaiată.
-Noi venim. ~spun Ash si Liam entuziasmați.
-Vin si eu. ~spune Marc cu o fata fericita.
-Mi se pare mie sau m-ai omis? ~spune Zack rănit.
-Tu nu vii. Te dai in trenuț. ~spun eu si scot limba după care imi o i-au la fugă cu Ash si Liam pe urmele mele.
-Hey, asteptati-ne tripletilor Smith. ~tipa Amy amuzată și începe să fugă cu Marc de mana după noi.
-Încercați să ne ajungeți gemenilor Willson. ~spun eu amuzată.
-Te pui cu noi Mad? ~întreabă Marc si simt ceva fluturi in stomac cand il aud cum îmi rostește numele.
-Întotdeauna Marc. ~spun eu cu sigura pe mine.
-Cinci bilete va rog. ~spune Ash cand a ajuns in fata doamnei de varsta a doua.
-M-ati uitat acolo! ~tipa Abby in spatele nostru.
-Ups, inca un bilet va rog. ~spune Ash amuzat.
-Acum cum stam pe scaune? ~întreabă Marc.
-Te poti sta cu Amy, eu cu Abby si frații mei mult prea iubiți amândoi. ~spun eu zâmbind.
-Asta sa crezi tu. Vom tipa amândouă speriate, eu stau cu Ash, Amy cu Liam si tu cu...Marc. Este potrivit. ~spune Abby si eu o fulger cu privirea.
- Eu oricum susțin ideea lui Mad. ~spune Marc.
-Hai mă, vrei sa stai cu sorta? Nu moare nimeni daca stai cu Mad. Nimeni nu a cerut să vă sarutat-o sau chestii. Doar stați pe scaune alăturate. ~spune Liam cu o voce care încearcă să pară înțelegătoare, însă nici nu are habar la ce efort ma supune.
-Ok, sa mergem. ~spun eu cu o voce indiferentă.
-Sa nu tipi prea tare. ~îmi spune Marc cu o voce seducătoare.
-Nu vei avea satisfacția asta Willson. ~spun eu cu aceeași voce.
-Dupa asta avem de vorbit, sa nu încerci să fugi. Ai atâtea explicații de dat. ~spune el si eu simt un nod in gât.
-Nu incerc sa fug. Oricum odată si odata trebuia sa știi asta. ~spun eu cu o voce mai mult stinsă.
Nici macar nu am observat cand s-a pornit masina asta, pentru ca eram ocupată sa privesv ochii care mereu îmi vor rămâne în minte ,însă simt vantul cum îmi lovește fata fina. Imi vine sa tip însă nu vreau sa ii dau această satisfacție lui Marc.
-Retrag tot ce am spus ,poti tipa cat vrei! ~tipa el cu o voce care încearcă să fie calmă. Insa eu incep doar sa rad. Nu credeam ca iti poate oferi atâta adrenalina. Am si uitat cat de distractiv este sa petreci timpul cu el.-Merci, chiar aveam nevoie de asta. ~spun eu si incep sa tip împreună cu ceilalți ,care tipau de cand a pornit chestia asta.
Just.alone
Hello lume. Nu, nu am murit, am lipsit din anumite motive creeate de Wattpad. Mi s-a blocat aplicația si abia dupa ceva timp am reusit sa imi recapat contul. user25389750 știe despre ce vorbesc. Nu prea am fost activa pe nimic, și nici nu prea aveam chef de viață. Nu prea stiu daca cuiva ii pasa de ceea ce spun eu aici însă va spun că, sper sa nu se mai repete. Daca ati ajuns pana aici vreau sa va multumesc ca inca îmi mai cititi cartea, poate va pare plictisitoare ,dar na ,fac si eu ce pot. Vreau sa stiti ca va iubesc pe fiecare in parte si apreciez enorm fiecare comentariu, fiecare vot si fiecare ochisor. Nu credeam ca cuiva iar pasă de cartea mea dar iată că am ajuns la 700 de vizionari. Vreau sa va multumesc vouă , pentru ca fara voi nu as fi ajuns aici. Poate ca acum par patetica sau ceva, dar sa sunt eu😂. Nu vreau sa incep sa scriu din nou romane pentru ca nu prea e stilul meu, deci ceea ce va pot spune este doar ca am revenit.💞💞
CITEȘTI
Doar un pas
RomanceMadelaine primește o oribila veste ce ii da lumea complet peste cap. Ea va trebui să se întoarcă inapoi in Italia după ce a stat 3 ani în America. Împreună cu cei doi frați ai ei, tripletii isi întâlnesc vechii prieteni si dușmani care le-au provoca...